Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beverly hillsin täydelliset naiset

Vierailija
03.09.2015 |

Auttakaa, minä päivin tulee siis uudet jaksot?? Kokajan on jotain uusintoja ni putosin ihan kärryiltä minä päivinä tulee uudet jaksot?

Kommentit (795)

Vierailija
581/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim on niin säälittävä tapaus.. ei edes muista miten tapahtumat on menneet ja sitten paasaa tuolla miten muka Kyle oli pyytänyt häntä vessaan jne. vaikka tilanne ei mennyt todellakaan niin :D ihan harhanen.

Vierailija
582/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:38"]

Minä katsoin jo koko kauden aikoja sitten netistä. Onneksi Brandi ei ole mukana enää seuraavalla kaudella kuin vierailijana.

[/quote]

Mieluummin katsoisin Brandia kuin Kylea. En kestä sitä inisevää akkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sekaisin tuo Kim on kun ei edes muistanut että koska oli jutellut Kylen kanssa viimeksi??? Toinen sanoo että eilen, ja toinen että tänä aamuna! :D

Vierailija
584/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko te Kylen Leidit Landella-sarjasta jossa oli vieraana yhdessä jaksossa? Siskontyttö Paris oli lapsenvahtina jollekin perheelle ja se niiden lapsi putosi altaaseen. Kyle hyppäsi altaaseen vaatteet päällä ja nosti lapsen ylös. Hänellä oli muistaakseni jotkut tosi kalliin näköiset nahkasaappaat vielä jalassa :D Silloin ajattelen että olipa hyvä tyyppi tuo Kyle, eikä yhtään prinsessamainen kuten sukulaisensa Paris.

Mielestäni hän oli tämän näköinen silloin, kiva meikki ja letti, eikä kasvot ihan niin neliömäiset  ja kapeat kuin nyt

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3s0l17krm1qamu0xo1_r1_400.gif

Vierailija
585/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli rouvat pistäneet vähän fyllinkiä naamaan reunionin kunniaksi:) Sehän oli kuin vahanukkien kokous. Brändi muistuttaa päiväpäivältä enemmän sitä Wildersteinin kissanaista.

Vierailija
586/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyle on minun lempihahmoni. Samaistun häneen voimakkaasti, kun minulla on manipuloiva ja sairas sisko itsellänikin.

Yolandasta pidän, vaikka tuo lasten kehuminen meinaa mennä yli.

Brandia pidän aika narttuna. Huvittaa sekin, kun viittaa muiden menopaussiin, vaikka itse on jo 42-vuotias ja sama edessä vaikka heti : DDD

Vierailija
587/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:58"]

Yolandassa on jotain, mikä ärsyttää suunnattomasti. En osaa oikein sanoa mitä, mutta jotain. Epäaitoa? Ja aina jauhaa siitä Gigistä. Mun mielestä selvästi suosii sitä enemmän. En tiedä. Ehkä olen väärässä.

[/quote]

No ensinnäkin se on tylsä. Sit se "holier than thou" asenne. Eli pyh-pyhempi-pyhäin. Kolmanneksi se, että se oikein yllyttää tyttöjään jättämään collegen kesken, kato nyt kun mäkin oon pärjännyt näin hyvin! Eikun rikkaisiin naimisiin vaan.

Vierailija
588/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja en kestä tota Kylea. ja mitä tarkoitti kun sanoi kimille että sitten kun keskustellaan niin haluan että keskustellaan rehellisesti. Mitä rehellisesti, tarkoittaako sitä että hänen asioistaan ei puhuta eikä häntä arvostella. Käsittääkseni kim oli aavikon huvilalla hyvinkin rehellinen. Kyle ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Huomiota haluaa vaikka millä mitalla, mitkä ne oli juhlat jossa oli tanssijoita? ja kylen piti heti alkaa esittämään omia spagaatti taitojaan, ihan naurettava muija. Ja totta se joka sanoi että pitää jotain kulisseja yllä kokoajan. ärsyttävä!! hei kyle, onko otsasi kasvanut viimeaikoina.

Vierailija
589/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:58"]Olipa ahdistava jälkipuintijakso. Brandi hiiltyi oikein kunnolla, juontajallekin. Ilmeestä näkee että nainen on niin kypsä ja vihainen. Ajatelkaa jos omassa ystäväpiirissänne olisi koko ajan moista tykitystä ja selkäänpuukottamista. Miten noi voi luottaa keneenkään?? Eipä noi mitään bestiksiä varmaan olekaan, kaikilla on varmasti ne oikeat parhaat ja luotettavat ystävät ihan muualla kuin tuossa jengissä. Kimin ja Kylen välit on kyllä mennyttä. Kylen kasvoilta paistoi halveksunta ja viha. Samoin Brandin. Tänään jatkuu.. [/quote] Brandi on kyllä ihan omalla käytöksellään, tekeillä puheillaan, riitelyllä, valehtelulla ja jouruilulla aiheuttanut tuon tykityksen ja selkäänpuukotuksen. Ja ei tuo edes ole niin pahaa kuin mitä Brandi on itse aiheuttanut muille ihmisille.

[/quote]

Nimenomaan, en puolustele ylimmässä kommentissani Brandia vaan päinvastoin. Se on ihan hirveä. Mutta tarkoitin että ylipäätään noitten rouvien sekoilut on ihan järkyttävää, jos vaan omassa kaveripiirissä sekoiltaisiin noin kovasti toisten asioihin, juoruttaisiin ja tapeltaisiin. Brandi on mun inhokki.!

Vierailija
590/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:46"]Luoja en kestä tota Kylea. ja mitä tarkoitti kun sanoi kimille että sitten kun keskustellaan niin haluan että keskustellaan rehellisesti. Mitä rehellisesti, tarkoittaako sitä että hänen asioistaan ei puhuta eikä häntä arvostella. Käsittääkseni kim oli aavikon huvilalla hyvinkin rehellinen. Kyle ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Huomiota haluaa vaikka millä mitalla, mitkä ne oli juhlat jossa oli tanssijoita? ja kylen piti heti alkaa esittämään omia spagaatti taitojaan, ihan naurettava muija. Ja totta se joka sanoi että pitää jotain kulisseja yllä kokoajan. ärsyttävä!! hei kyle, onko otsasi kasvanut viimeaikoina.
[/quote]

Minä näen taas Kylen ihan täysin eritavalla :D
En tunnista noista kuvailemistasi jutuista yhtään.

Vierailija
591/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:46"]Luoja en kestä tota Kylea. ja mitä tarkoitti kun sanoi kimille että sitten kun keskustellaan niin haluan että keskustellaan rehellisesti. Mitä rehellisesti, tarkoittaako sitä että hänen asioistaan ei puhuta eikä häntä arvostella. Käsittääkseni kim oli aavikon huvilalla hyvinkin rehellinen. Kyle ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Huomiota haluaa vaikka millä mitalla, mitkä ne oli juhlat jossa oli tanssijoita? ja kylen piti heti alkaa esittämään omia spagaatti taitojaan, ihan naurettava muija. Ja totta se joka sanoi että pitää jotain kulisseja yllä kokoajan. ärsyttävä!! hei kyle, onko otsasi kasvanut viimeaikoina. [/quote] Minä näen taas Kylen ihan täysin eritavalla :D En tunnista noista kuvailemistasi jutuista yhtään.

[/quote]

Mielipiteitä on monia. jos et meinaan sitä tiennyt.

Vierailija
592/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sanalla Brandi haukkui Kyleä kun piipattiin? Fucking cunt?

Vierailija
593/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyle ajattelee vain tekevänsä oikein. Kuitenkin hän puolusti raivokkaasti Kimiä Brandia vastaan, vaikka Kim ja Brandi ovat ilmeisen hyviä ystäviä. Hän ei itse pidä Brandista ja koettaa 'suojella' Kimiä Brandia vastaan kuin kontrolloiva äiti. Valitettavasti hän ei ole Kimin äiti. 

Vierailija
594/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:46"]Luoja en kestä tota Kylea. ja mitä tarkoitti kun sanoi kimille että sitten kun keskustellaan niin haluan että keskustellaan rehellisesti. Mitä rehellisesti, tarkoittaako sitä että hänen asioistaan ei puhuta eikä häntä arvostella. Käsittääkseni kim oli aavikon huvilalla hyvinkin rehellinen. Kyle ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Huomiota haluaa vaikka millä mitalla, mitkä ne oli juhlat jossa oli tanssijoita? ja kylen piti heti alkaa esittämään omia spagaatti taitojaan, ihan naurettava muija. Ja totta se joka sanoi että pitää jotain kulisseja yllä kokoajan. ärsyttävä!! hei kyle, onko otsasi kasvanut viimeaikoina. [/quote] Minä näen taas Kylen ihan täysin eritavalla :D En tunnista noista kuvailemistasi jutuista yhtään.

[/quote]

[/quote]

No tottakai tiesin, siksi kommentointi "minä näen".
Tyypillinen av-vastaus tosin sinulla.

Vierailija
595/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:58"]

Yolandassa on jotain, mikä ärsyttää suunnattomasti. En osaa oikein sanoa mitä, mutta jotain. Epäaitoa? Ja aina jauhaa siitä Gigistä. Mun mielestä selvästi suosii sitä enemmän. En tiedä. Ehkä olen väärässä.

[/quote]

Minua jäi häiritsemään siinä kaudessa kun Jolantta tuli mukaan (3?), niin ne ensimmäiset kohtaukset joissa hän oli. Ensin suosikkityttärensä Gsiisin Guess-kuvauksissa, alkoi valittamaan meikkaajalle että älä tee sen silmistä mitään kiinalaisen näköisiä. Olisi ollut korrektimpaa sanoa että ei meikkaisi silmiä niin pienen ja viirumaisen näköisiksi. Toiseksi kun sisusti Muhammettin taloa ja kantajat toi huonekaluja sisään niin alkoi jäkättään sille nuorelle kaverille joka sen näköinen että tullut juuri Meksikosta Jenkkeihin töihin tai työkeikalle ja joka oli niin ujo ettei varmaan edes uskaltanut puhua kellekään mitään muuta kuin espanjaksi jotain lähikollegalleen, että täällä puhutaan englantia että kun olet USAssa, että mene kotiin opiskelemaan englantia ja opiskele kaikki illat kuten hän itsekin teki. Tuli jotenkin rotusortava fiilis hänestä. Rikkaiden miesten maksama elämä noussut hänellä hattuun, vaikka on itsekin siirtolainen ja asunut silti tuolla monta kymmentä vuotta.

Vierailija
596/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:06"]

[/quote]

[/quote]

Miksi tällä palstalla pitää normaaliinkin keskusteluun tulla heittelemään näin negatiivisia ja inhottavia kommentteja? Etteikö te, aikuiset ihmiset, osaa keskustella edes tv-sarjasta ilman tämänkaltaista turhanpäiväisiä louskutusta?

Vierailija
597/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:06"]

[/quote]

Luulen, että Kylen rehellisyysvaatimus koski Kimin päihteidenkäyttöä.

Vierailija
598/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:37"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:26"]http://m.icydk.com/2013/07/09/photos-brandi-glanville-gets-fall-down-drunk-last-night-and-shows-way-too-much-skin/ Tampon string! Vanha, mutta niin "classy"! Tähän hän Lisa R viittasi eilen... :D [/quote] Eiiii h*lvetti :'DD kunnon white trash. [/quote] Oikea "Vuoden äiti" :DDD Juu eiköhän kannata vetää juuri tommoisia lärvejä keskellä kaupunkia niin että varmasti pääsee paparazzien kuviin, ja tuommoisen seurauksena voikin sitten ihmetellä että miksi ex-mies uusine vaimoineen ja vakaine talouksineen sai lasten huoltajuudet. [/quote] Eikö heillä ole edelleen yhteishuoltajuus?

[/quote]

niin mutta kyse kai siitä että kuinka kauan on yhteishuoltajuus? nekin lapset on vasta jotain 9-10 ja 11-12 eli ei lähelläkään aikuisikää?

Vierailija
599/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:46"]Luoja en kestä tota Kylea. ja mitä tarkoitti kun sanoi kimille että sitten kun keskustellaan niin haluan että keskustellaan rehellisesti. Mitä rehellisesti, tarkoittaako sitä että hänen asioistaan ei puhuta eikä häntä arvostella. Käsittääkseni kim oli aavikon huvilalla hyvinkin rehellinen. Kyle ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Huomiota haluaa vaikka millä mitalla, mitkä ne oli juhlat jossa oli tanssijoita? ja kylen piti heti alkaa esittämään omia spagaatti taitojaan, ihan naurettava muija. Ja totta se joka sanoi että pitää jotain kulisseja yllä kokoajan. ärsyttävä!! hei kyle, onko otsasi kasvanut viimeaikoina. [/quote] Minä näen taas Kylen ihan täysin eritavalla :D En tunnista noista kuvailemistasi jutuista yhtään. [/quote] Mielipiteitä on monia. jos et meinaan sitä tiennyt. [/quote] Miksi tällä palstalla pitää normaaliinkin keskusteluun tulla heittelemään näin negatiivisia ja inhottavia kommentteja? Etteikö te, aikuiset ihmiset, osaa keskustella edes tv-sarjasta ilman tämänkaltaista turhanpäiväisiä louskutusta?

[/quote]

Aika inhottavia kommenteja ketjussa heitellään noista naisista. Oikeita ihmisiähän hekin ovat.

Vierailija
600/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:23"]Andykin oli sitä mieltä, että Kimin heitto Lisa R:n miehestä osui johonkin "hermoon", olihan tuo aika kova reaktio, jos ei oikeasti ole mitään perää missään, ei mitään salattavaa. [/quote] Kim oli ilmeisesti lukenut jostain juorulehdestä pettämishuhuista...luulen että vain halusi kiristää uhkailemalla Lisan hiljaiseksi...ja kas onnistuikin! Ja seuraavassa jaksossa kiristää samalla tavalla Kylea koskien tämän tytärtä. Kaikki keinot vain käyttöön, ettei vaan puhuta hänen "ei" päihdeongelmistaan... Ensinhän Kim puhui jostain tyrästä, eilen puhui kehkokuumeesta ja ties mistä, minkä takua oli sen Montyn pillerin vetäny naamaan. Ihanko tosi Monty vetelee muka tollasia kipulääkkeitä kotihoidossa? I doubt. Taisi olla vetässy Kim taas pillerin nassuunsa, kun ahdisti vaan muiden tapaaminen taas niin paljon...

[/quote]

Jos tyrä kipeytyy, niin pitäisi leikata heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi