Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beverly hillsin täydelliset naiset

Vierailija
03.09.2015 |

Auttakaa, minä päivin tulee siis uudet jaksot?? Kokajan on jotain uusintoja ni putosin ihan kärryiltä minä päivinä tulee uudet jaksot?

Kommentit (795)

Vierailija
61/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoilija, siis

Vierailija
62/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:55"]

Poistatan tämä ketjun.

Minusta euroopan pitäisi tiukentaa ns. turvapaikka shoppailua. JA toimeentulevat ns. pakolaiset islamiin uskovat tulevat tappamaan meidät. Mutta olemme niin hölmöjä ja suvaitsevia.

Ole hyvä ja lainaa tämä viesti.

VASTAA

Ootas... Ehkäpä ihmiset ovat huomanneet sen suuren kusetuksen. Miksi tänne tulee nuoria miehiä hyvä kuntoisia, hyvät vaatteet päällä... Ne vaan ryntää tänne! Missä on naiset missä on lapset?  Ja mitä se auttaa, jos otamme tänne 40000 tai 100000 TAI miljoonan! Porukka sikiää niin, ettei loppua tule!

[/quote]

Mutta miten selitämme asian meidän kissoillemme????

Että miksi tänne ei tule kissapakolaisia, vain ihmisiä? Tämä huolestuttaa eniten, ettei kissa vaan näe vahingossa uutisia tai lukaise lehteä kun olen poissa kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:38"]

Kenistä on tullut vanha kääkkä. Kärttyinen ja väsynyt.

[/quote]

Kenihän kävi läpi aika vaikean lantioleikkauksen, jolla korjattiin pitkäaikainen vaiva koska kävelykin vaikeutui. Olikohan pudonnut poolohevosen selästä Briteissä joskus aikoinaan? Ehkä se leikkaus ja uuden Pump-raflan rakennusurakka kulutti häntä, ja kun on niin aito ihminen niin ehkä näiden pinnallisten jenkkiakkojen seura tärkeilevine miehineen ei oikein jaksa kiinnostaa häntä? Brandikin petti ystävyyden. Ja kun kamerat naamassa kiinni harva se päivä. Ihmeen kärsivällisenä on kuitenkin pysynys :D

Vierailija
64/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Lisa ja Ken ovat todella teennäisiä. Lisahan ei oikeasti pysty pyytämään anteeksi mitään. Normaali-ihminen mokaa aina joskus ja pyytää anteeksi, ei Lisa. 

Ja se apulaisen pyytäminen syömään samaan pöytään muiden kanssa...! Selvää teeskentelyä ja esittämistä. Hänet sitten käskettiinkin keittiöön syömään. Mun mielestä todella typerän teennäistä. 

Vierailija
65/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigistä ja Bellasta sen verran että tosiaan ei näytä saman perhedn lapsilta. Uskon ettei Gigi ole moh.hamidin tytär ollenkaan vaan jonkun muun.tää on vaan mun epäily. Bella ja veli näyttää isältään , gigi ei keltään. Millon salaisuudesta tulee skandaali?

Vierailija
66/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:58"]

Gigistä ja Bellasta sen verran että tosiaan ei näytä saman perhedn lapsilta. Uskon ettei Gigi ole moh.hamidin tytär ollenkaan vaan jonkun muun.tää on vaan mun epäily. Bella ja veli näyttää isältään , gigi ei keltään. Millon salaisuudesta tulee skandaali?

[/quote]

Tosiaan, piti googlettaa ja tästäkin kuvasta näkee että Bella ja nuorempi veljensä Anwar ovat saman näköiset

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/75/c3/fb/75c3fb1a221a8ca5bc9e6eb0e65f2037.jpg

Vierailija
67/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:54"]

Mun mielestä Lisa ja Ken ovat todella teennäisiä. Lisahan ei oikeasti pysty pyytämään anteeksi mitään. Normaali-ihminen mokaa aina joskus ja pyytää anteeksi, ei Lisa. 

Ja se apulaisen pyytäminen syömään samaan pöytään muiden kanssa...! Selvää teeskentelyä ja esittämistä. Hänet sitten käskettiinkin keittiöön syömään. Mun mielestä todella typerän teennäistä. 

[/quote]

Ne on kylmiä brittejä. Eivät pyytele turhaan anteeksi eivätkä mielistele helposti ketään eivätkä itsekään siedä jos heitä mielistellään jenkkityyliin, tokaisevat jotain puolikuivaa tai piikikästä kommenttia takaisin sanojalle.

Katolinen kotiapulainen tunsi selvästi olonsa kiusalliseksi siinä pöydässä kun muut puhuivat tuhmia ja kun pöydässä oli homomiehiä kun olivat menossa homogaalaan sekä julkkiksia, siksi hänelle sanottiin että voi poistua jos haluaa ja tämä lähtikin siitä nopeasti kuin ohjus :DD

Vierailija
68/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:45"]Mietin että kun Giggy kuitenkin jossain vaiheessa kuolee, millaiset spektaakkelihautajaiset Lisa järjestää.. [/quote] Mua käy sääliksi ne jaloissa pyörivät muut pikkukoirat kun Giggy on selvä ykkönen ja muut hakee epätoivoisesti huomiota siellä metrin alempana.

[/quote]

Giggyllähän on ihosairaus ja karvaa vain päässään, siksi vaatii ja saa erityishuomiota ja siksi häntä puetaan koska ei voi olla auringonvalossa alastoman ohuen ihonsa takia. Ettekö katsoneet sitä jaksoa jossa Lisa kertoi tippa linssissä että miten siltä oli alkanut irtoamaan kamalasti karvaa, ja kun oli soittanut kasvattajalle että mitä tehdä ja mitä se voi olla, nin se oli kylmän rauhallisesti sanonut että lopettakaa se koira niin saatte häneltä uuden koiran tilalle??! Eläinlääkäri oli sitä mieltä ettei kannata lopettaa ja että ihoa pitää vaan hoitaa ja suojata hyvin.
[/quote]

Mun mielestä Giggy on kuin kuplassa tai huumattu. Eihän sillä ole ilmeitä tai eleitä eikä pysty edes juoksemaan. Voi koiraparkaa.

Vierailija
69/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:19"]

[/quote]

Ne on kylmiä brittejä. Eivät pyytele turhaan anteeksi eivätkä mielistele helposti ketään eivätkä itsekään siedä jos heitä mielistellään jenkkityyliin, tokaisevat jotain puolikuivaa tai piikikästä kommenttia takaisin sanojalle.

Katolinen kotiapulainen tunsi selvästi olonsa kiusalliseksi siinä pöydässä kun muut puhuivat tuhmia ja kun pöydässä oli homomiehiä kun olivat menossa homogaalaan sekä julkkiksia, siksi hänelle sanottiin että voi poistua jos haluaa ja tämä lähtikin siitä nopeasti kuin ohjus :DD

[/quote]

Mä muistelen että sitä käskettiin poistumaan, mutta saatan muistaa väärin.

Vierailija
70/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 15:07"]

Mitä mieltä olette tästä kaudesta? Missasin aloituksen ja katsoin ekat jaksot netistä putkeen. Ekaksikin Kylen porukalla tuntuu pyyhkivän taloudellisesti ihan eri luokkaa kuin aiemmin. Parisuhde ei kuitenkaan voi hyvin. Brandi on jotenkin rupsahtanut (lihonut ja kasvot jotenkin venähtäneet).

Säälittää ko. tapaus todella pahasti varsinkin nyt kun on tippunut porukan ulkopuolelle Lisan välirikon kanssa. Tämä uusi Lisa on aivan säälittävä tapaus, vähän epätoivoiselta vaikuttaa.

Ja Yolandasta sen verran, että hän vaikuttaa siltä kuin olisi todella huonossa kunnossa, siis fyysisesti jotenkin sairas. Varmaan myös kärsii Davidin poissaolosta, tässä yhdessäkin jaksossa jossa yllätti Davidin romanttisesti, mies oli ihan poissaoleva ja kännissä. Toinen havainto heistä oli se, että ei kestä tummeman tyttärensä itsenäistä otetta elämäänsä, haluaisi että tämä tekisi mallin uraa ym. Tyttö taitaa haluta muuta elämältään, kouluttautua ja tehdä jotain aivoillaan.

VItsit oon koukussa tähän sarjaan.

[/quote]

Oliko Jolantalla borrelioosi? Mä muistelisin näin...
[/quote]
kyllä, vaikea borrelioosi

Vierailija
71/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minustakin Lisa on tyly. Jotenkin hirveän ylimielinen muita kohtaan tai siis ajattelee olevansa älykkäämpi ja parempi kuin muut. Hänen huumorintajunsa on ihanaa mutta Lisa käyttää sitä liian ilkeästi ja sumeilemattta. Lisasta pidetään av:lla koska on tienannut itse rahansa. Minusta se ei sinänsä kerro ihmisestä yhtään mitään muuta kuin sen, että on ahkera ja aikaansaava. 

Vierailija
72/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:42"]

[/quote]

Minustakin Lisa on tyly. Jotenkin hirveän ylimielinen muita kohtaan tai siis ajattelee olevansa älykkäämpi ja parempi kuin muut. Hänen huumorintajunsa on ihanaa mutta Lisa käyttää sitä liian ilkeästi ja sumeilemattta. Lisasta pidetään av:lla koska on tienannut itse rahansa. Minusta se ei sinänsä kerro ihmisestä yhtään mitään muuta kuin sen, että on ahkera ja aikaansaava. 

[/quote]

Ja siis Lisahan käytännössä ajoi apulaisen pois pöydästä sanomalla, että tämän on parempi mennä keittiöön syömään kun muut puhuvat vaginoista. 

Vierailija
73/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:54"]

[/quote]

[/quote]

Lisa on karismaattinen. Kaikki eivät vaan ole. Sääli, että luonteen nurjat puolet alkavat paljastua.

Vierailija
74/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigillä ja Bellallahan menee nyt tosi kovaa mallimaailmassa. Kavereita myös Kardahianin Kylien ja Kendallin kanssa. Yolanda voi huokaista helpotuksesta..

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:58"]

[/quote]

Tosiaan, piti googlettaa ja tästäkin kuvasta näkee että Bella ja nuorempi veljensä Anwar ovat saman näköiset

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/75/c3/fb/75c3fb1a221a8ca5bc9e6eb0e65f2037.jpg

[/quote]

Vierailija
75/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigi on ilmetty nuori äitinsä.

Vierailija
76/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaudella Brandi on todella kauhea ja epäkohtelias kaikkia kohtaan. Mm. lyö avarilla Lisa V:tä kasvoihin sekä heittää viinit sen Eileenin(?) päälle. Lisa R ja Kim ottavat yhteen niin, että lasin sirpaleet lentää. Taattua viihdettä siis tarjolla koko kauden ;)

Vierailija
77/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vo ei brandi on ollut suosikkini, vaikka joskus toivoisinkin että pyytäisi anteeksi tai provosoituisi niin helposti. muut tytöt ovat olleet niin julmia häntä kohtaan. vihaan sellaista naureskelua ja piireistä pois jättämistä ja pidetään itseä parempana kuin muut. lisa v on ollut suosikkini mutta hänestäkin on nyt tullut bitch. kyle taas on parantanut kuvaansa vaikka hänkin oli alussa bitch ja haukkui brandia. tayloria vois näyttää enemmän. 

mutta mulla on mennyt ohi, mistä brandi ja lisa v tappeletvaan? pitänee katsoa uusiksi. mikä tämä kausi nyt olikaan?

Vierailija
78/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän sille Taylorin kaverille, partyplanneri Danalle kuuluu joka leuhki mm. 25 000 dollarin timanttikoriste-käärmeennahka-aurinkolaseilla, miljoonan dollarin timanttisella tikkarinpidike-kaukakorullaan ja ajeli valkoisella Lamborghinilla? Luetteli hintoja kuin "Suomen Miljonääriäidit" konsanaan. Joka oli sarjassa sillä kaudella kun Brandi oli myös rouvien kaveri eli Brandi ei vielä pääosassa. Muistatteko? Se joka leuhki että opettaa parivuotiasta lastaan lukemaan ja että lapsi puhui sujuvaa thain kieltä vaikka molemmat vanhemmat jenkkejä? Erosi kai avomiehestään vaikka heidän piti pitää prinsessahäät Pariisin lähellä ranskalaisessa linnassa, ja häntä kohtaan nostettiin jotain petossyytteitä ja vankila uhkasi, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Oli käväisemässä yhdessä jaksossa toissa (?) kaudella kun tapasi Tayloria jossain baarissa ja oli kännissä keskellä päivää.

Vierailija
79/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Joolantta ratsastaa täysillä laukaten niissä alkuteksteissä ilman kypärää??? Jenkkikaveri on kertonut että noissa maastoissa on epätasaista ja että kalkkarokäärmeet viihtyy niissä myös, joten hevonen voi säikähtää käärmettä ja heittää selästä pää edellä kivikkoon!

Vierailija
80/795 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyle on niin kaaunis <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi