Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka aina olitte lapsena luokkanne lyhyimpiä, mitä teille nykyään kuuluu?

Aina eturivissä luokkakuvissa
22.03.2022 |

Onko muita jotka olisivat nauttineet omasta pienuudestaan/pituudestaan? Itse olen aina ollut pituuteeni tyytyväinen ja vasta av:n myötä tajunnut miten paljon meitä näköjään parjataan :D. Ihanaa kevättä kaikille, pituudesta riippumatta!

N 153cm

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ala-asteen siellä eturivissä. Mä kasvoin vasta yläasteella, nykyään 172 cm. Oli tosi pitkään lyhyen ja pullean tytön identiteetti sen kasvun jälkeenkin.

Vierailija
2/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskaan saakka luokan parin lyhimmän ja pienimmän joukossa. Kasin aikana venähdin ja ysin alussa olin luokan pisimpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vitutti kun oisin kuitenkin halunnut NBA:han pelaamaan koripalloa :(

Vierailija
4/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt olen edelleen. Juuri yritin leikata omenapuun vesiversoja, ei yltänyt.

Vierailija
5/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään 171-senttinen.

Synnyin keskosena ihan loppuvuodesta ja koulussa peruskoulun vikoille luokille asti aina luokkani lyhin.

Vierailija
6/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aina eturivissä istumassa. Olen pitkä.

Vierailija
7/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteni ei ole vaikuttanut koskaan mihinkään. Hyvin meni silloin ja hyvin menee nyt.

Vierailija
8/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tuo,olen edelleen useimpia lyhyempi esim töissä ja 160 varsi on ihan sopiva.

Vierailija
9/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se Suomi-neidon keskipituus olikaan? Minä olen 163cm. Aina eturivissä ja niin olen vieläkin. Olen johtaja ja hyvä työssäni. 

Vierailija
10/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ihan lyhyin, oli pari lyhyempääkin. Nyt 164cm ja tyytyväinen olen. Pieneksi on aina sanottu, kun olen aika hento. Lyhyeksi en useinkaan kyllä tunne, aika keskimittainen etenkin täällä päin Suomea.

Vierailija
11/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää, olen nykyää kaksi ja puolimetrinen. Pituutta on.

Vierailija
12/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

152 cm ja kyllä kiusattiin paljon kouluiässä lyhyydestä. Ja on aikuisiälläkin tullut jotain ihan kummallisia loukkauksia. Itse olen tottunut lyhyyteeni enkä vaihtaisi kehoani pidempään vaikka voisinkin. Ja saanhan välillä ostaa lastenosastolta vaatteita halvemmalla.

Vierailija
13/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään 160cm. Olen aina ollut ihan tyytyväinen pituuteeni, eikä se ole vaikuttanut elämääni mitenkään.

Vierailija
14/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa itsekin voisin olla tyytyväinen, mutta itse olen aina kärsinyt lyhyydestäni. Harvemmin siitä mitään hyötyä on ollut. Tai no, itseasiassa eilen oli hyötyä kun kaaduin jäällä. Ei putoa korkealta niin ei juuri satu mihinkään.

Vierailija
15/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa itsekin voisin olla tyytyväinen, mutta itse olen aina kärsinyt lyhyydestäni. Harvemmin siitä mitään hyötyä on ollut. Tai no, itseasiassa eilen oli hyötyä kun kaaduin jäällä. Ei putoa korkealta niin ei juuri satu mihinkään.

Sitähän on ihan tutkittu että lyhyet ihmiset elävät pitkiä pidempään osittain juuri sen takia että ei satuteta itseämme niin pahasti kaatuessa. Eli vedettiinkö elämässä kuitenkin pidempi korsi!

Vierailija
16/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppalaisen naisen keskimitta, 164 cm on saavutettu.

Vierailija
17/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

152 cm ja kyllä kiusattiin paljon kouluiässä lyhyydestä. Ja on aikuisiälläkin tullut jotain ihan kummallisia loukkauksia. Itse olen tottunut lyhyyteeni enkä vaihtaisi kehoani pidempään vaikka voisinkin. Ja saanhan välillä ostaa lastenosastolta vaatteita halvemmalla.

Mulla sama! 154cm ja usein jotain ihan ihmeellistä turhaa kommentointia lyhyydestä ja naljailua, mistä en onneksi ole ikinä välittänyt. Kerran yksi kollega kysyi töissä että miten saan mitään tehtyä kun olen lyhyt. Mitä ihmettä?? Ja tämä kysymys tuli 50-vuotiaalta henkilöltä. 

Vierailija
18/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toiseksi lyhin. Mua pidettiin nälässä. Pääsin sitten sijoitusperheeseen ja kasvoin ihan normi mittaiseksi.

Vierailija
19/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä saman mittainen :) aina ollut lyhin, myös nykyään työelämässä. Hyvin pärjään. Ehkä jotain uskottavuusongelmaa joskus ja jotain tyhmiä heittoja (aikuisilta) tullut pituuteen liittyen. Viittaan kintaalla tollaisille.

Vierailija
20/71 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joksikin 12-vuotiaaksi aina luokan pisin tai toiseksi pisin tyttö. Sitten koko luokka meni rytinällä ohi... nykyään menee tosi hyvin kyllä, 160/50 mitoissa ja tammikuussa synttärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi