Tyylinhaaste - Xenia, Maij ja Kira - mitä mieltä?
Yllätyin täysin että Xenia vaikutti mielestäni mukavimmalta! Ja Maj taas totiselta ja myrtsiltä. Ääni meni kuitenkin Kiralle noin tyylihaasteen nimissä.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:13"] [quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:12"]Kiran oli paras tuohon briefiin. Onko se Maj jolla oli se ruskea asu, aika ruma, mutta Xenia ei mielestani ymmartanyt etta mita tassa haettiin. New Yorkin shoppailu asu on vahan eri kuin Hesan tai Porvoon. Myos Xenian aika agressiivinen: 'ma olen myos kaynyt Nykissa' oli aika hauska. [/quote] Miks nykissä pitäis olla eri shoppailuasu kuin Helsingissä. Mä ainakin meen reissuun ihan normisiisteissä ja normityylikkäissä vaatteissa. [/quote] Huomaat eron jos katsot Kiran ja Xenian asuja. Kira teki mita pyydetiin. [/quote] En edelleenkään tajua miks Nykin reisdua varten täytyy stailata erikseen? Eikö sellaiset vaatteet kelpaa, joilla kehtaa mennä ihmisten ilmoille. [/quote] Haluan edelleen vastauksen ^^ :)
[/quote]
OIKEASSA elämässä tuskin onkaan mitään eroa, mutta ymmärrät varmaan jos leikitään pukeutumisleikkiä nimeltä "Shoppailupäivä Nykissä", niin se Nykkiys tuo siihen vähän extra-tyylikkyyttä.
Jotenkin mä tykkään tosta Xeniasta, on kivan oloinen ja aito. En seuraa blogia siis mitenkään aktiivisesti, eikä Xenian tyyli ole ihan mun juttu...
New Yorkia pidetään trendikkäänä it-paikkana, jossa kaikki ovat tyylikkäitä. Yleensä sinne mennessä mietitään enemmän, mutä laitetaan päälle, jotta näyttäisi tyylikkäältä ja sulautuisi joukkoon. Normaali suomalainen tyyli on simppeliä ja niissä tavallisissa vaatteissa näyttäisi NYCissä harmaavarpuselta, vaikka Helsingissä ne olisivatkin hyvät. Jokainenhan saa tietenkin pukeutua vaikka kulahtaneisiin collareihin mennessään shoppailemaan, mutta tässä tyylihaasteessa oli pointtina stailata itsensä niin, että olisi mahdollisimman tyylikäs.
Mitä xenia tekee tuolla? Just sanoi ettei bloginsa ole mikään päivän asu-blogi ja nyt on jossain tyylihaasteessa? :D
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:37"]
Kira vaikutti ylimieliseltä alussa ja lopun "töniminen" ryhmäotoksessa... mitä ihmettä? noin kilpailuhenkinen?
[/quote]
Kiinnitin huomion aivan samaan, piti oikein toisenkin kerran katsoa, että mitä?
Mutta muuten yleisesti sanoisin, että aivan turhuutta koko videoinnit, jos ne ovat anniltaan näin tylsiä.
Tää on sitä bloggaajien TYÖTÄ, jonka vuoksi ne laittaa lapsensa päiväkotiin ja ajaa päiväksi Helsinkiin! Se on kuulkaas tärkeetä työtä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:20"]Tää on sitä bloggaajien TYÖTÄ, jonka vuoksi ne laittaa lapsensa päiväkotiin ja ajaa päiväksi Helsinkiin! Se on kuulkaas tärkeetä työtä.
[/quote]
:D :D
Mielestäni Xenia ja Maj vaikuttivat vähän hermostuneilta, maanläheisiltä, luonnollisilta mutta huomasi etteivät ehkä ihan omimmillaan. Ehkä alkujännitystä? Kira sen sijaan vaikutti asun ja poseeramisen puolesta aika ammattilaiselta.
Ihan väärät bloggaajat tyylihaasteessa. Xentulla ja Majlla ei ole tyylisilmää sitten olleenkaan. Hävettää heidän puolesta.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:20"]
(Mun mielestä) Xenia näytti jotenki ihan erilaiselta videolla ku kuvissa
[/quote]
Paremmalta.
En katsonut videota kokonaan, mutta oliko niillä omat kengät tuossa? Maj oli valinnut omituiset kengät asunsa kanssa.
Maj:n naama peruslukemilla on jotenkin tosta alaosasta tosi "kuonomainen" :D oon kiinnittänyt tähän samaan huomioo kuvissakin. On kuitenkin kaunis hymyillessään! Xenttu on tosi kaunis ja hyvä kroppa!
Mä tuijotin alkuun vaan Xenian mahamakkaraa. Ja joo meillä kaikilla on enempi vähempi niitä, mutta silti :D
En pystynyt kattomaan koko videota kun jo alussa alko ärsyttämään ton yhen puhetyyli.. :D
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:03"]
Maj:n naama peruslukemilla on jotenkin tosta alaosasta tosi "kuonomainen" :D oon kiinnittänyt tähän samaan huomioo kuvissakin. On kuitenkin kaunis hymyillessään! Xenttu on tosi kaunis ja hyvä kroppa!
[/quote]
Maj on sellainen tapaus, vähän niinkuin Mungo, että ulkonäkö omissa kuvissa ja poseeratessa on aika erinäköinen kuin livenä/videolla.
Kaikki oli huonoja eikä Nykissä tarvitse pukeutua erikoisesti, se just nykissä ja muissa suurkaupungeissa on ihanaa että ihmisiä ja tyylejä on laidasta laitaan. Suomalaiset yrittää vähän liikaa ja sitten erotutaan sieltä massasta sellaisella tanttamaisella olemuksella. Sitäpaitsi jos ei ole hispaano tai mustaräppäri niin bomberit kannattaa jättää kotiin. Tuostakin näkee jo ettei Nykistä ole jäänyt mitään mieleen vaan silmä kovana vahdataan halpoja amerikkalaisia juorusivustoja. Kaikki kolme harmaavarpusta olivat videolla just sellaisia kuin kuvittelin. Käyttäytymään ja esiintymään voivat opetella kaikki kolme. Kukaan heistä ole esittelykelpoinen tuolla tyylillä ja ulosannilla.
Kiran tukka on avoimena ja laittamattomana aikamoinen reuhka, ei kyllä houkuttele ottamaan OlaPlex (vai mikä lie) käsittelyä mitä mainosti taannoin.
No Xenia noista kasvoiltaan kaunein, tyylissä ei mitään New York tyylistä ollut, vaan ne samat pillifarkut, neule ja nahkatakki, niinkuin blogissaankin toistuvasti. Tyyli osui eniten kohdalle sillä vaalealla, kolhon näköisellä tytöllä. Kolmas mitäänsanomaton.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:12"]Kiran oli paras tuohon briefiin. Onko se Maj jolla oli se ruskea asu, aika ruma, mutta Xenia ei mielestani ymmartanyt etta mita tassa haettiin. New Yorkin shoppailu asu on vahan eri kuin Hesan tai Porvoon. Myos Xenian aika agressiivinen: 'ma olen myos kaynyt Nykissa' oli aika hauska. [/quote] Miks nykissä pitäis olla eri shoppailuasu kuin Helsingissä. Mä ainakin meen reissuun ihan normisiisteissä ja normityylikkäissä vaatteissa.
[/quote]
Huomaat eron jos katsot Kiran ja Xenian asuja. Kira teki mita pyydetiin.
[/quote]
En edelleenkään tajua miks Nykin reisdua varten täytyy stailata erikseen? Eikö sellaiset vaatteet kelpaa, joilla kehtaa mennä ihmisten ilmoille.
[/quote]
Haluan edelleen vastauksen ^^ :)