Toimitaan yhdessä spämmääjien häätämiseksi:
1) Alapeukku
2) Ilmoita asiattomaksi
Ei vastata noille boteille enää. Rakentavaa keskustelua ei todistetusti voi heidän kanssaan käydä. Kun kukaan ei vastaa ja viestit katoavat, spämmääjät luovuttavat ennemmin tai myöhemmin.
T. Ehkä kohta entinen AV-mamma
Kommentit (126)
Hyvä idea. Olen pohtinut samaa. :)
Joku vinkki voisi olla hyvä, kimmoke että muutkin tajuaa ilmoittaa asiattomaksi.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:25"]Ei edes sitä alapeukkua. Älä lue, älä avaa. Ohita. Vaikeaa mutta käy helpommaksi kerta kerralta. Kuten yllä kirjoitetaan, niiden kanssa kinaaminen on turhaa.
[/quote]Voit olla oikeassa. Viestiketjujen poistaminen synnyttää heti kymmenen uutta. - ap
Ehdotin ylläpidolle, että tänne saisi esim. väliaikaisesti systeemin, jolla voisi piilottaa haluamansa avaukset. Siis G-mail -tyyliin ruksi ruutuun ja klikataan "piilota nämä avaukset" -nappia. Voisi itse siistiä ketjusta pois urpot avaukset, sillä nyt niitä on niin paljon (välillä joka kolmas avaus on taattua kuraa), että normaalin keskustelun seuraaminen on tuskaa.
Missä täällä spämmääjiä ja botteja on? Oon tainnut onnistua kiertämään sellaset ketjut sitten, kun en ikinä avaa provosoivia otsikoita.
Mitkä spämmit? Nämä kymmenet pakkomamuttajien aloituksetko? Alkaa mennä aika hysteeriseksi touhu. Kanntaisi kunkin miettiä muuttoa vaikka Saksaan.
Eli oletan että kaikki missä lukee sanoja maahanmuutto, vastaanotto, pakolais- jne. raiskausketjut joissa lietsotaan vihaa.
Tätä selatessa tulee nykyään ihan kuvottava olo, terv. toinen kohta entinen av-mamma.
Hei ihan kuin etusivu olisi siistiytynyt ?!? Pidetään tätä ketjua ylhäällä!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:38"]
Hei ihan kuin etusivu olisi siistiytynyt ?!? Pidetään tätä ketjua ylhäällä!
[/quote]
Moni ketju hävisi, ei ne kaikki voineet tippuakaan sivulle 2. Osa ainakin katosi! Hyvä me! :D
Olen mukana, merkkaan asiattomiksi. Tänään on tosin ollut pari maahanmuuttokeskustelua, jotka ovat pysyneet suht siistinä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:50"]Up siivoustalkoot
[/quote]Projektin nimi tuli siinä. AV:n siivoustalkoot
Miten olisi tällainen strategia?
Ilmoitetaan epäilyttävä ketju joukolla asiattomaksi, ja samalla käydään uppaamassa joku itseä miellyttänyt vanha ketju etusivulle... Siis, jos ei ole itsellä aikaa tai asiaa aloittaa uutta.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:52"]Miten olisi tällainen strategia?
Ilmoitetaan epäilyttävä ketju joukolla asiattomaksi, ja samalla käydään uppaamassa joku itseä miellyttänyt vanha ketju etusivulle... Siis, jos ei ole itsellä aikaa tai asiaa aloittaa uutta.
[/quote]Hyvä hyvä! Tai perustetaan joku uusi hyvänmielenketju :)
Ei edes sitä alapeukkua. Älä lue, älä avaa. Ohita. Vaikeaa mutta käy helpommaksi kerta kerralta. Kuten yllä kirjoitetaan, niiden kanssa kinaaminen on turhaa.