Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Lasten suusta"

Vierailija
02.10.2006 |

Kerätään tähän pinoon hulvattoman hauskoja ja kekseliäitä tokaisuja lasten suusta. Niitä lienee jokaisella kerrottavana!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lääkäri katsoi suuhun, että onko siellä kurkkua."

Vierailija
2/53 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vähän aikaa ennenkuin tajusin, että kyseessä oli korvasieni. Kun kerroin, että voi syödä kunhan keittää ensin monta kertaa hyvin, niin totesi, että kärpässientä ei voi syödä edes keitettynä, kun se myrkky on niissä pilkuissa ja ne ei irtoa keittämällä. On lapsi ollut useasti mun kanssa sienimetsällä ja sen huomaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-v poika kesällä ukkosen ilmasta

Ilmeisesti johti sanan lumiukko-> lumiukkonen, kun aikuiset puhuivat ukonilmasta.

Vierailija
4/53 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Äiti, saisinko minä syödä nämä pikkusiskon _hylkäämät_ murot?" . xD

Vierailija
5/53 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin nostamaan 2,5-vuotiasta tyttöämme auton turvaistuimesta, tervehdin häntä sanomalla " moro" . Tyttö katsoi minua silmät pyöreinä ja vastasi: " Minä olen kyllä Anu, mutta ilmeisesti olen poron näköinen" .

Vierailija
6/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli kääretorttu:D

Vierailija
7/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lääkäri katsoi suuhun, että onko siellä kurkkua."

Vierailija
8/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muut mieltä?

Vierailija
9/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttö on 1v 7kk asti kommentoinut tuohon " kiusaamiseen" että " ankeee!!" , tosi ankee eno :)

Pikkuveljeään kutsuu usein nimellä " pullukka-poika"

Vierailija
10/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun syödään ruokaa, täytyy laatikosta hakea " nulikka" eli lusikka...

Vierailija
11/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisin kuvitella, että on totta

Vierailija
12/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni selitti taannoin isälleen ammeesta, " meiän ammeeseen menee ainaki 5 miljoonaa ihmistä, laske vaikka ankat ja kuplat"

Vierailija
13/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kesäloma reissulla ja menimme pienelle maatilalle tms. syömään. Jouduimme odottamaan ruokaa suht kauan, ei ollut valmista pöperöä...

Puolitoista vuotias neitimme istui tomerana pöydän päässä, löi nyrkkiä pöytään ja huusi; uomaa, uokaa, mujje nyt heti!!

Vierailija
14/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa 6 sanaa välillä, loistavasti jo hänen kanssaan pystyy keskustelemaan, joten hyvin voisin kuvitella että osaisi puhua 2.5-vuotiaana jo tosi hyvin.

Vierailija
15/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut ketään muutakaan 2,5-vuotiasta, joka osaisi.

Vierailija
16/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme aloittamassa yhdessä tekemään aerobic videota, kerroin että uusi video jossa käytetään " puntteja" . Lämmittelyosuuden aikana lapsi alkoi kysellä " otetaanko nyt ne hihat?" .

Meni hetken aikaa tajutessa mitä tarkoitti :-)

Vierailija
17/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kaikilla pojilla on pippe ja tytöillä pippa ja kissoilla häntä."

Vierailija
18/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova nälkä ja mattu muhitee. Muhua pöytään! (=kova nälkä ja massu murisee, murua pöytään).

Vuotta vanhempi isosiskonsa ilmoitti samaisella reissulla maisteltuaan metsämansikoita, " Minä tykkään metsämansikoista, ne ovat niin kauniita ja limaisia" .

Vierailija:

Olimme kesäloma reissulla ja menimme pienelle maatilalle tms. syömään. Jouduimme odottamaan ruokaa suht kauan, ei ollut valmista pöperöä...

Puolitoista vuotias neitimme istui tomerana pöydän päässä, löi nyrkkiä pöytään ja huusi; uomaa, uokaa, mujje nyt heti!!

Vierailija
19/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli puhetta Aleksis Kiven päivästä ja siitä että silloin pojalla nimpparit... Poika 5v kysyi sitten että " koskas se Aleksin kives päivä sitten on?" !!!!! =D

Vierailija
20/53 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hauska näitä lukea. Ja pakko sanoa et mun keskimmäinen rupes puhuu 1v 3kk pitkiä lauseita. 5-6 sanan. Eli toki nyt 2,5 vuotias osaa jo kunnolla puhua!! Kuopus nyt 1v3kk, eikä puhu juuri mitääm muutamia sanoja. Eli siis tosi yksilöllistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän