uusi maailmanjärjestys
Kaikkien näiden kriisien ja sotien tarkoitus on saada ihmiset hyväksymään yhden maailman hallitus, yksi ainoa uskonto ja suostumaan mikrosirutettavaksi. Mitä aiot tehdä jos tulee aika että ilman sirua ei voi ostaa eikä myydä? Minä en sirua ota kuolemankaan uhalla.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:11"]
Ja lisöyksen, enemmän ihmettelisin ihmisiä jotka eivät lopettaisi pankkikortin käyttöä, jos ja kun kontrolli lisääntyy liikaa.
[/quote]
Eipä ole kukaan lopettanut, päin vastoin käyttö jatkuvasti vain lisääntyy, kun se tekee elämästä niin helppoa.
Peto on nerokas.
Postilähetystkö on jo kielletty? Mistä lähtien?
[/quote]
Ei ole tarvinnut vielä kieltää, sen käyttö on niin marginaalista. Pedolla on aikaa odottaa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:10"]
Jos minua kontrolloitaisiin pankkikortin avulla, niin tottakai lopettaisin. En voi sietää kontrollia. Minulle mukavuusalue ei ole mikään syy tehdä vääryyttä. Pankkikorttia ei kenenkään ole pakko käyttää.
[/quote]
On, jos vaihtoehto on että perhe ei saa ruokaa eikä asuntoa. Pankkitili ja -tunnukset on jokaisella pakko nyky-yhteiskunnassa olla. Olet jo alistunut kontrolliin huomaamattasi.
[/quote]
Vaan ei ole pakko. Me nyt taidamme käsittää pakon aika erilailla. Sun mielestä pakko on sitä, että jos jotain ei tee, niin sitten on hankalaa ja ikävää. Minulle tuo ole mikään syy tehdä asioita. Voin ihan hyvin olla käyttämättä pankkikorttia jos en halua. Jos kuolen nälkään, niin sitten se on niin. Siltikään ei ole pakko käyttää sitä korttia enää kertaakaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:15"]
Ja lisöyksen, enemmän ihmettelisin ihmisiä jotka eivät lopettaisi pankkikortin käyttöä, jos ja kun kontrolli lisääntyy liikaa.
[/quote]
Eipä ole kukaan lopettanut, päin vastoin käyttö jatkuvasti vain lisääntyy, kun se tekee elämästä niin helppoa.
Peto on nerokas.
[/quote]
Mutta se ei vielä kontrolloikaan liikaa ihmisen elämää. Sitte kun se alkaa liikaa kontrolloimaan, niin moni lakkaa sitä käyttämästä. Mikään pakko ei sitä ole käyttää, pakko ei ole kuin kuolla.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:36"]
Kaikkien näiden kriisien ja sotien tarkoitus on saada ihmiset hyväksymään yhden maailman hallitus, yksi ainoa uskonto ja suostumaan mikrosirutettavaksi. Mitä aiot tehdä jos tulee aika että ilman sirua ei voi ostaa eikä myydä? Minä en sirua ota kuolemankaan uhalla.
[/quote]
Painu hihhuli vittuun.
[/quote]
nwo on tulevaisuus, ota tai jätä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:27"]
[/quote]
nwo on tulevaisuus, ota tai jätä.
[/quote]
Jätän. En aio elää kontrollissa. Onneksi siihen ei voida pakottaa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:10"]
Jos minua kontrolloitaisiin pankkikortin avulla, niin tottakai lopettaisin. En voi sietää kontrollia. Minulle mukavuusalue ei ole mikään syy tehdä vääryyttä. Pankkikorttia ei kenenkään ole pakko käyttää.
[/quote]
On, jos vaihtoehto on että perhe ei saa ruokaa eikä asuntoa. Pankkitili ja -tunnukset on jokaisella pakko nyky-yhteiskunnassa olla. Olet jo alistunut kontrolliin huomaamattasi.