Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi maailmanjärjestys

Vierailija
03.09.2015 |

Kaikkien näiden kriisien ja sotien tarkoitus on saada ihmiset hyväksymään yhden maailman hallitus, yksi ainoa uskonto ja suostumaan mikrosirutettavaksi. Mitä aiot tehdä jos tulee aika että ilman sirua ei voi ostaa eikä myydä? Minä en sirua ota kuolemankaan uhalla. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten en osta enkä myy,

vaan lainaan enkä palauta ;)

anarkiaa!

Vierailija
2/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää asiat ei mahdu monen kapasiteettiin, helpompi ajatella asioita yksittäin kuin nähdä kauempaa yhtenä suurena suunnitelmana ja päämääränä. Yksi yhteinen maailmantalous, yksi valtio. Olisiko se kaikista järkevintä ihmiskunnan pelastamiseksi? Sinne päin kyllä selvästi mennään askel askeleelta... Sodat, maahanmuutot, EU, internet, matkustelu, tv-sarjat ja elokuvat (aivopesu)...

Sirut kyllä pelottavat, ovathan ne mainuttu ja varoitettu jo Raamatussakin. :O

Rinnassa asuu pelko ja epätoivo. 

Jumala meitä auttakkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisyys on hyvä bisnes.

Vierailija
4/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että meitä pidetään hyvin silmällä, joku supertietokone profiloi meitä ja kun aika tulee tietojen pohjalta valitaan ketkä saavat jäädä asuttamaan Uutta Maailmaa ja ketkä hävitetään :O Maailman väkiluku pienenee moninkertaisesti, koska tämä pallo luonnonvaroineen ei kestä kasvavaa ihmiskuntaa(edes tätä määrää). On laskettu ideaali määrä ihmisiä ja siihen mennään ja nämä valitut ihmiset saavat elää uudessa paratiisissa robottien palveltavina. 

Vierailija
5/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hoitajilesi, että nyt pitäisi taas nähdä lääkäri ja saada pari nappia.

Vierailija
6/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:36"]Kaikkien näiden kriisien ja sotien tarkoitus on saada ihmiset hyväksymään yhden maailman hallitus, yksi ainoa uskonto ja suostumaan mikrosirutettavaksi. Mitä aiot tehdä jos tulee aika että ilman sirua ei voi ostaa eikä myydä? Minä en sirua ota kuolemankaan uhalla. 
[/quote]
Noista siruista niin tiedä, mutta jos saisi täysin uskonnottomana sen yhden ainoan valtion, niin avot, jo vain kelpaisi.

Vierailija
7/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:36"]Kaikkien näiden kriisien ja sotien tarkoitus on saada ihmiset hyväksymään yhden maailman hallitus, yksi ainoa uskonto ja suostumaan mikrosirutettavaksi. Mitä aiot tehdä jos tulee aika että ilman sirua ei voi ostaa eikä myydä? Minä en sirua ota kuolemankaan uhalla.  [/quote] Noista siruista niin tiedä, mutta jos saisi täysin uskonnottomana sen yhden ainoan valtion, niin avot, jo vain kelpaisi.

[/quote]

Eli et salli muiden ihmsiten harjoittaa uskontoaan? 

Vierailija
8/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:36"]

Kaikkien näiden kriisien ja sotien tarkoitus on saada ihmiset hyväksymään yhden maailman hallitus, yksi ainoa uskonto ja suostumaan mikrosirutettavaksi. Mitä aiot tehdä jos tulee aika että ilman sirua ei voi ostaa eikä myydä? Minä en sirua ota kuolemankaan uhalla. 

[/quote]

Sinulla on se jo. Se vain tunnetaan nimellä pankkitili ja -tunnukset. Niitä ilman et ole kukaan etkä mikään, et saa rahaa etkä voi käyttää sitä, et osta etkä myy. Fyysinen siru on enää kuriositeetti, on täysin sivuseikka onko se otsassa vai kortissa.

Vierailija
9/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa, maailmanhallitus! On jo aikakin, että joku laittaa tämän pallon järjestykseen.

Vierailija
10/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sirua ota kuolemankaan uhalla. 

[/quote]

Todista se. Eroa pankista.

Vierailija
11/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:44"]

[/quote]

Sinulla on se jo. Se vain tunnetaan nimellä pankkitili ja -tunnukset. Niitä ilman et ole kukaan etkä mikään, et saa rahaa etkä voi käyttää sitä, et osta etkä myy. Fyysinen siru on enää kuriositeetti, on täysin sivuseikka onko se otsassa vai kortissa.

[/quote]

Pankkitili ei oikein täytyä muita pedonmerkin merkityksiä. 

Vierailija
12/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:56"]

[/quote]

Ei sitä ole niin ilmiselväksi tehty. Mutta mietipä tarkkaan, mitä se pankkitilin sisältö oikeasti on.

Vierailija
13/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 13:56"]

[/quote]

Ei sitä ole niin ilmiselväksi tehty. Mutta mietipä tarkkaan, mitä se pankkitilin sisältö oikeasti on.

[/quote]

Joo, tiedän kyllä. Siltikään pankkitili ei täytä pedonmerkin kaikkia ominaispiirteitä. Toki on hyvä olla hereillä ja pohtia sitäkin vaihtoehtoa. Ilman pankkitiliä voi kuitenkin vielä ostaa ja myydä. Mikrosiru on paljon pahempi, sillä sitä ei saa pois ja ihmistä voidaan hallita sitö kautta. Se kulkee aina mukana. Esim pankkikortin voi jättää kotiin jne.. 

Vierailija
14/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:00"]

Joo, tiedän kyllä. Siltikään pankkitili ei täytä pedonmerkin kaikkia ominaispiirteitä. Toki on hyvä olla hereillä ja pohtia sitäkin vaihtoehtoa. Ilman pankkitiliä voi kuitenkin vielä ostaa ja myydä. Mikrosiru on paljon pahempi, sillä sitä ei saa pois ja ihmistä voidaan hallita sitö kautta. Se kulkee aina mukana. Esim pankkikortin voi jättää kotiin jne.. 

[/quote]

...toistaiseksi. Mutta kun käteisen käyttö jatkuvasti vähenee ja korttiin yhdistetään bonuskortteja ym, niin olet seurannassa 24/7 ja käyttäytymistäsi voidaan ohjailla.

Peto ei toimi näkyvästi, se on salakavalampi kuin luulet. Olet nalkissa ennen kuin huomaatkaan. Eroa pankista ajoissa.

Vierailija
15/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:04"]

[/quote]

...toistaiseksi. Mutta kun käteisen käyttö jatkuvasti vähenee ja korttiin yhdistetään bonuskortteja ym, niin olet seurannassa 24/7 ja käyttäytymistäsi voidaan ohjailla.

Peto ei toimi näkyvästi, se on salakavalampi kuin luulet. Olet nalkissa ennen kuin huomaatkaan. Eroa pankista ajoissa.

[/quote]

Itseasissa ei voi ohjailla. Jos niin kävisi, minä vain lopettaisin pankkikortin käyttämisen. Istutetun sirun käyttämisen lopettaminen ei niin vain onnistuisi. 

Vierailija
16/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman pankkitiliä voi kuitenkin vielä ostaa ja myydä.

[/quote]

Ei voi. Koetapa pyytää työnantajaltasi palkkaasi käteisenä rahana, ja sitten viedä sitä Fortumin kassalle.

Vierailija
17/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:06"]

Itseasissa ei voi ohjailla. Jos niin kävisi, minä vain lopettaisin pankkikortin käyttämisen.

[/quote]

Enpä usko että lopettaisit, sen verran kauas joutuisit mukavuusalueelta.

Vierailija
18/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:08"]

Itseasissa ei voi ohjailla. Jos niin kävisi, minä vain lopettaisin pankkikortin käyttämisen.

[/quote]

[/quote]

Jos minua kontrolloitaisiin pankkikortin avulla, niin tottakai lopettaisin. En voi sietää kontrollia. Minulle mukavuusalue ei ole mikään syy tehdä vääryyttä. Pankkikorttia ei kenenkään ole pakko käyttää. 

Vierailija
19/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:08"]

[/quote]

[/quote]

Jos minua kontrolloitaisiin pankkikortin avulla, niin tottakai lopettaisin. En voi sietää kontrollia. Minulle mukavuusalue ei ole mikään syy tehdä vääryyttä. Pankkikorttia ei kenenkään ole pakko käyttää. 

[/quote]

Ja lisöyksen, enemmän ihmettelisin ihmisiä jotka eivät lopettaisi pankkikortin käyttöä, jos ja kun kontrolli lisääntyy liikaa. 

Vierailija
20/29 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman pankkitiliä voi kuitenkin vielä ostaa ja myydä.

[/quote]

Ei voi. Koetapa pyytää työnantajaltasi palkkaasi käteisenä rahana, ja sitten viedä sitä Fortumin kassalle.

[/quote]Postilähetystkö on jo kielletty? Mistä lähtien?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi