Nyt se sitten tuli! Korona!
Ensimmäinen päivä koronassa. Ei vielä oireita.
Mitä oireita teille tuli koronassa?
Kommentit (89)
Onneksi olkoon. Itse olen jo luopunut toivosta saada koronan.
Monennellako yrittämällä tuli posi tulos?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi että noin 31 x enemmän joutuu sairaalahoitoon rokottamattomia kuin rokotettuja. Ehkä siinä suurin syy siihen.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Ketä enää kiinnostaa? Kaikille se jossainvaiheessa tulee.
Niillekin jotka eivät käy ottamassa pitkää nenäänsä eivätkö pätkää lihaansa?? mistä he voivat tietää ovatko romuskaisina koronassa vai tavan flunssassa?
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset rokotustrollit yrittää saada suomalaisia piikeille. Turha vaiva.
Ne venäläisethän niitä piikkiä suosii 😂😂😂
Kuumetta vuorokauden, mutta laski lääkkeillä. Lihaskipuja yhden päivän ja vähän uupumusta. Täysin pystyi elämään normaalia elämää ja vähillä oireilla meni ohi parissa päivässä. 0 rokotetta otettuna.
Nyt iski. Lievemmät oireet kun perusflunssassa, välillä joutuu niistämään. Rokotettux3
Ei oikein mitään oireita. Pari päivää väsyneempi vähän ja voimat pois vähän. That's it. Kolmesti rokotettu.
Lieviä flunssanoireita ja väsymystä. Siinäpä se.
Miehellä oli monta päivää kovaa päänsärkyä, johon lääkkeet kyllä auttoi. Sekä nuhaa.
Rokotettuja on helkatikseen paljon enemmän kuin rokottamattomia. Eli jos on yhteensä vaikkapa miljoona rokotettua ja 100 rokottamatonta, niin jos on 100 rokotettua sairaalassa ja 10 rokottamatonta sairaalassa, niin kumpaan ryhmään kuuluvalla on suurempi todennäköisyys joutua sairaalaan? Raksun raksun.....
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on korona, kotitesti positiivinen. kuumetta on ja kurkku kipeä.altistuin 4pv sitten.
pitäisikö minun mennä Pcr testiin,olen nyt siis sairaslomalla.
No kannattaa mennä testiin jos haluat ansionmenetyksen koronan ajalta korvattua. Meillä ainakin työnantaja vaatii sen todistuksen, jolla hakevat kelasta tartuntatautirahan kun muuten korona ei mitään normisaikkua ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on korona, kotitesti positiivinen. kuumetta on ja kurkku kipeä.altistuin 4pv sitten.
pitäisikö minun mennä Pcr testiin,olen nyt siis sairaslomalla.Kyllä varmaan kannattaa mennä.
Ei sinne pääse kuin riskiryhmäläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitäisikö minun mennä Pcr testiin,olen nyt siis sairaslomalla.No kannattaa mennä testiin jos haluat ansionmenetyksen koronan ajalta korvattua. Meillä ainakin työnantaja vaatii sen todistuksen, jolla hakevat kelasta tartuntatautirahan kun muuten korona ei mitään normisaikkua ole.
Ei normaalia, riskiryhmään kuulumatonta testata. Pitää tehdä kotitestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitäisikö minun mennä Pcr testiin,olen nyt siis sairaslomalla.No kannattaa mennä testiin jos haluat ansionmenetyksen koronan ajalta korvattua. Meillä ainakin työnantaja vaatii sen todistuksen, jolla hakevat kelasta tartuntatautirahan kun muuten korona ei mitään normisaikkua ole.
Tämä on työnantajakohtaista, ja sitäpaitsi kaikilla paikkakunnilla ei pääse testiin julkiselle ellei ole riskiryhmää tai sotetyöntekijä. Jos työantaja vaatii virallista testitulosta niin se varmaan myös kustantaa testin?
Uuden brittiläisen tutkimuksen mukaan lieväkin koronatartunta vanhentaa aivoja noin kymmenellä vuodella. Siitä vaan lisää variantteja hankkimaan. Ottakaa hyvät ihmiset korona vakavasti ja suojautukaa!
Nuha oli 1,5 viikkoa ei kuumetta. Kolme rokotusta, tupakoiva +50v mies.
Vierailija kirjoitti:
Uuden brittiläisen tutkimuksen mukaan lieväkin koronatartunta vanhentaa aivoja noin kymmenellä vuodella. Siitä vaan lisää variantteja hankkimaan. Ottakaa hyvät ihmiset korona vakavasti ja suojautukaa!
Myös diabetesriski koronatartunnan jälkeen kasvaa. Samoin sydänkohtauksen ja veritulpan riski. Eli vaikka lievät ensioireet, niin et tiedä mitä tuleman pitää.
KORONA Kävi täällä, en ottanut vastaan.
Kaikille se tulee ennemmin tai myöhemmin. Se ei ole mihinkään häviämässä, vaan jää kiertämään. Sen voi valita, ottaako sen vastaan rokotettuna vai rokottamattomana. Itse valitsin rokotteet.
No tuli se sitten meillekin. 3 rokotteen jälkeen. Kova 39 asteen kuume, köhää nuhaa nivelkipua. Pari päivää kestänyt jo. Toivottavasti viikossa ohi.