Ei kannata mennä mustikkametsään menkkojen aikana! Hyttyset
Oli koko ajan minun kimpussa, laitoin tyhmä vielä siteen enkä tampoonia. Meitä oli neljä eikä hyttyset olleet riesaksi asti kuin minulle, alapäähän pyrkivät. Oli vielä ohuet juoksuhousut.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:16"]Juoksuhousupervo?
[/quote]
No en ole! Tavallinen mamma joka poimi pesueelleen mustikoita talveksi puurojen päälle.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:18"]Oisit heittänyt sen siteen niille imeskeltäväksi?
[/quote]
Noh siitähän ne ois innostunut! Ja veret reisillä, yök.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:28"]Missä vielä on hyviä mustikoita??
[/quote]
Täällä Oulun seudulla ainakin! Isoja ja paljon.
ap
Hassua, hyttyset kun etsivät kohteen hiilidioksidin perusteella, ei veren.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:16"]Juoksuhousupervo? [/quote] No en ole! Tavallinen mamma joka poimi pesueelleen mustikoita talveksi puurojen päälle. Ap
[/quote]
Tuo kommentti oli jotenkin herttainen. Oululainen äiti mammanen oli pontevasti keräämässä tuota metsien superfoodia muksuilleen :) Olen muuten huomannut hyttysissä saman jos käyttää sidettä eikä tamppoonia.
Hyttyset ei haista mitään, ei myöskään verta. Kuten joku jo totesi, ne hakeutuu ihmisen luo hiilidioksidin perusteella.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:16"]Juoksuhousupervo? [/quote] No en ole! Tavallinen mamma joka poimi pesueelleen mustikoita talveksi puurojen päälle. Ap
[/quote]
Tuo kommentti oli jotenkin herttainen. Oululainen äiti mammanen oli pontevasti keräämässä tuota metsien superfoodia muksuilleen :) Olen muuten huomannut hyttysissä saman jos käyttää sidettä eikä tamppoonia.
[/quote]
Kyllä otin oikein itseäni niskasta kiinni ja lähdin. Kaksi ämpäriä kahdessa tunnissa. Ennestään oli kolme ämpäriä, jospa näillä selviäisi talven yli. Saa lapset vitamiineja. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 08:57"]Hyttyset ei haista mitään, ei myöskään verta. Kuten joku jo totesi, ne hakeutuu ihmisen luo hiilidioksidin perusteella.
[/quote]
Miksi ne sitten kiersivät sidettäni kuin kuumaa puuroa? Ja pisteli housujen läpi
Ap
http://www.kysy.fi/kysymys/minka-ihmeen-takia-kaikki-itikat-tunkee-mulla-aina-korvien-lahelle
Tuossa aika mielenkiintoista faktaa hyttysistä ja niiden "uhreista".
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 09:37"]http://www.kysy.fi/kysymys/minka-ihmeen-takia-kaikki-itikat-tunkee-mulla-aina-korvien-lahelle
[/quote]
Tuollahan sanotaan että kuukautiskierrolla on merkitystä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 09:37"]http://www.kysy.fi/kysymys/minka-ihmeen-takia-kaikki-itikat-tunkee-mulla-aina-korvien-lahelle
[/quote]
Ap
[/quote]
Ja sun viesteista sai käsityksen, että hyttysten parveilu johtui nimenomaan siitä, laitoit siteen etkä tamponia.
Jätä verinen ratti n metsään ja tyhjää vaikka kuukuppi astiaan on hyttysille ruokaa.
"Naisten ominaishajua voivat muuttaa myös kuukautiskierto ja raskaus."
Niin, kuukautiskierto eikä itse kuukautiset
R[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 09:37"]http://www.kysy.fi/kysymys/minka-ihmeen-takia-kaikki-itikat-tunkee-mulla-aina-korvien-lahelle
[/quote]
Ap
[/quote]
Ja sun viesteista sai käsityksen, että hyttysten parveilu johtui nimenomaan siitä, laitoit siteen etkä tamponia.
[/quote]
En ole kokeillut tamponin kanssa saanko niin paljon huomiota, kunhan järkeilin.
Ap
Juoksuhousupervo?