Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen poikaystäväni on matkalla alas

Vierailija
02.09.2015 |

Erosin poikaystävästäni vuosi sitten. Nyt ex-anoppini soitteli ja kertoi, että eksäni oli viety alkoholimyrkytyksen vuoksi sairaalaan. Kysyi, voisinko käydä hänen luonaan. Ei mitenkään painostanut.

No, kävin. Kämppä oli kuin hävityksen jäljiltä, mies oli jättänyt koulun kesken, joka paikka oli pitsalaatikoita pullollaan enkä saanut eksääni minkäänlaista kontaktia. Hän vastaili lyhytsanaisesti lattiaan tuijotellen.

En ymmärrä, kuinka aktiivinen ja asiansa tunnollisesti hoitanut mies on voinut päästä vuodessa tuohon jamaan. Erosta kai se johtuu, mutta enhän minä siihen ole syyllinen. Kyllähän ihminen saa erota vastoin toisen tahtoakin.

Olin noin vartin, sitten ymmärsin lähteä. Eksäni ei selvästikään halunnut seuraani.

Ei kai tässä voi kuin toivoa parasta.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:07"]Voisi olla jopa väärin jutella. Hänen valintansa ovat hänen omiaan. Ap on ottanut eron, eikä miehen valinnat hänelle enää kuulu millään lailla. Hyvin harvoin nämä tällaiset tapaukset kuitenkaan johtaa itsensä tappamiseen. 99,9% tapauksissa on kyse vajoamisesta ja oman uuden suunnan kartoittamisesta. Miehellä ei myöskään ole velvollisuuksia kantaa vastuuta naisen toivomalla tavalla. Ei hänellä ole myös mitään velvollisuuksia nousta tai tarttua itseään niskasta kiinni. Asiat etenevät omalla painollaan. Jos hänen elämänsä jää tuohon pisteeseen, hän todennäköisesti pitää sitä parempana vaihtoehtona, kuin jotakin mitä hänen odotetaan tekevän.

[/quote] Totta, osittain ;) Kyllä mä pari sanaa aivan varmasti vaihtaisin jos näkisin oman eksän ihan paikassa jamassa...En olettamus, että "se ei halunnu mua tänne ku ei se mulle puhunu" ...juttelisin, tuo on lähimmäisen välittämistä, mutta jokainen tyylillään toki.

Vierailija
22/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis haki tällä viestillä itselle täällä huomiota, ei siis miten voisi jotenkin entistä auttaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 00:16"]On se jännä, että virheitä ei oikein saa nykyään tehdä. Three strikes an' you're OUT!
[/quote]

Puhutaan suomea.

T: Mode
[/quote]
Hei oikeesti!

Vierailija
24/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:07"]Voisi olla jopa väärin jutella. Hänen valintansa ovat hänen omiaan. Ap on ottanut eron, eikä miehen valinnat hänelle enää kuulu millään lailla. Hyvin harvoin nämä tällaiset tapaukset kuitenkaan johtaa itsensä tappamiseen. 99,9% tapauksissa on kyse vajoamisesta ja oman uuden suunnan kartoittamisesta. Miehellä ei myöskään ole velvollisuuksia kantaa vastuuta naisen toivomalla tavalla. Ei hänellä ole myös mitään velvollisuuksia nousta tai tarttua itseään niskasta kiinni. Asiat etenevät omalla painollaan. Jos hänen elämänsä jää tuohon pisteeseen, hän todennäköisesti pitää sitä parempana vaihtoehtona, kuin jotakin mitä hänen odotetaan tekevän.   [/quote] Totta, osittain ;) Kyllä mä pari sanaa aivan varmasti vaihtaisin jos näkisin oman eksän ihan paikassa jamassa...En olettamus, että "se ei halunnu mua tänne ku ei se mulle puhunu" ...juttelisin, tuo on lähimmäisen välittämistä, mutta jokainen tyylillään toki.

[/quote]

Jos menet juttelemaan, et ole jättänyt häntä.

Vierailija
25/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä unohtui puhelin niin ehdit vielä juosta portaita alas ja saada sen kiinni. Tai niin ainakin itse tekisin. Ehkä tiputtaisin kamat parvekkeelta alas.

Vierailija
26/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:44"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:07"]Voisi olla jopa väärin jutella. Hänen valintansa ovat hänen omiaan. Ap on ottanut eron, eikä miehen valinnat hänelle enää kuulu millään lailla. Hyvin harvoin nämä tällaiset tapaukset kuitenkaan johtaa itsensä tappamiseen. 99,9% tapauksissa on kyse vajoamisesta ja oman uuden suunnan kartoittamisesta. Miehellä ei myöskään ole velvollisuuksia kantaa vastuuta naisen toivomalla tavalla. Ei hänellä ole myös mitään velvollisuuksia nousta tai tarttua itseään niskasta kiinni. Asiat etenevät omalla painollaan. Jos hänen elämänsä jää tuohon pisteeseen, hän todennäköisesti pitää sitä parempana vaihtoehtona, kuin jotakin mitä hänen odotetaan tekevän.   [/quote] Totta, osittain ;) Kyllä mä pari sanaa aivan varmasti vaihtaisin jos näkisin oman eksän ihan paikassa jamassa...En olettamus, että "se ei halunnu mua tänne ku ei se mulle puhunu" ...juttelisin, tuo on lähimmäisen välittämistä, mutta jokainen tyylillään toki.

[/quote]

Jos menet juttelemaan, et ole jättänyt häntä.
[/quote] Olettamus on tuo...tai lähinnä pelokkaan epäilevän ihmisen neuvo, jos kyseessä ei ole väkivaltainen psykopaatti, niin näen apn toiminnan lähinnä munattomana, myös tuo sun neuvo niin...en mä tajua ihmisiä jotka ei reagoi. Huh huh!!!

Vierailija
27/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:17"]Ap siis haki tällä viestillä itselle täällä huomiota, ei siis miten voisi jotenkin entistä auttaa....
[/quote]

Totta ja aika narsistista kuvitella, että kaikki johtuu vain hänestä eroamisesta. Eiköhän tyypillä oo ollu ongelmia ihan muuten, normaali ihminen pääsee erosta yli ja jatkaa elämäänsä.

Vierailija
28/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää jonkun jutut on silloin juteltu. Toki voi jutella jos on pakko, mutta suhdeasia ei enää ole se mistä jutellaan.

Vierailija
29/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 03:44"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:17"]Ap siis haki tällä viestillä itselle täällä huomiota, ei siis miten voisi jotenkin entistä auttaa....
[/quote]

Totta ja aika narsistista kuvitella, että kaikki johtuu vain hänestä eroamisesta. Eiköhän tyypillä oo ollu ongelmia ihan muuten, normaali ihminen pääsee erosta yli ja jatkaa elämäänsä.
[/quote] No joo...kyllähän normaali ihminen auttaa jos näkee jonkun tuossa tilanteessa, ei se paljoa vaadi, jos kyselee vointia ja kertoo vökittävönsä, tai ohjaa hoitoon, tai jopa auttaa sinne toisen...vie sairaalaan.

Vierailija
30/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja ap:n jutut siitä, kuinka mies varmaan tappaa itsensä vielä ja sekin tietysti johtuisi vain hänestä. Joillakin naisilla on tällainen tarve nähdä itsensä suuren draaman keskiössä, että heidän takiaan tehdään kaikki. Oikeasti miehellä varmasti ollut aiemmin jo ongelmia ja niihin on muita syitä.

Vierailija
31/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä myöskään toisen mielenterveys jos hän ei ole apua edes pyytänyt. Kukaan ei toiselle ihmiselle kerro mitä hänen pitää tehdä. Ei minuakaan kiinnostaisi ryhdistäytyä jonkun naisen antamien ohjeiden mukaisesti.

Vierailija
32/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 03:48"]Jos jättää jonkun jutut on silloin juteltu. Toki voi jutella jos on pakko, mutta suhdeasia ei enää ole se mistä jutellaan.
[/quote] Auttaminen on se juju.

Vierailija
33/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 03:49"]Outoja ap:n jutut siitä, kuinka mies varmaan tappaa itsensä vielä ja sekin tietysti johtuisi vain hänestä. Joillakin naisilla on tällainen tarve nähdä itsensä suuren draaman keskiössä, että heidän takiaan tehdään kaikki. Oikeasti miehellä varmasti ollut aiemmin jo ongelmia ja niihin on muita syitä.
[/quote] Ilmeisesti.

Vierailija
34/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 03:50"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 03:48"]Jos jättää jonkun jutut on silloin juteltu. Toki voi jutella jos on pakko, mutta suhdeasia ei enää ole se mistä jutellaan.
[/quote]

No ei ventovierasta ihmistä mennä väkisin auttamaan. Jätetty kumppani on ventovieras kumppani.

Vierailija
35/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 03:50"]Eikä myöskään toisen mielenterveys jos hän ei ole apua edes pyytänyt. Kukaan ei toiselle ihmiselle kerro mitä hänen pitää tehdä. Ei minuakaan kiinnostaisi ryhdistäytyä jonkun naisen antamien ohjeiden mukaisesti.
[/quote] Kuinka moni ongelmista kärsivä niiden ongelmien keskellä tajuaa itse sen oman pahan olon? Sitä varten niihin ongelmiin pitää puuttua..Ihmisen tarvitsee kuulla, että siitä välitetään,kun se ei itse itsestä välitä. Sama vaikka jollain alkon maistelijoilla,kellä tahansa, ihminen kantaa pahaa oloa, ja muut torjuu ihmisen?? Onko siitä apua ( torjunnasta) ..Ei.Ja joillakin ihmisillä ei herätyskellon vaan soi,vaikka joku huutaa apua. "Avunhuuto" ..mitä kaikkea se voi pitää sisällään??

Vierailija
36/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa rehellisesti että ei ole sun ongelma enää. Mutkin on jätetty pariin kertaan ja kipeäähän se on tehnyt. Silti ei kannatta säälistä jäädä suhteeseen roikkumaan. Se on itsensä pettämistä. Jatka elämääsi ja annan exäsi yrittää jatkaa omaansa.

Vierailija
37/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisen tosissaan jättää sen annetaan mennä. Sen perään ei huudeta, eikä sitä lohduteta. Sille korkeintaan vain vittuillaan jos se on jätetty yksipuolisesti. Mitään lämpöä hän ei edes kaipaa jos hän on saanut sinulta jäisen kylmää kyytiä. Te molemmat olette tehneet oikein ja olette molemmat oikeassa siinä mitä ajattelette. Kumpikaan ei ole väärässä. Mitä mielessänne ikinä liikkuukaan teidät on erotettu osana maanpäällistä tanssia.

Vierailija
38/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 03:54"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 03:50"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 03:48"]Jos jättää jonkun jutut on silloin juteltu. Toki voi jutella jos on pakko, mutta suhdeasia ei enää ole se mistä jutellaan.
[/quote]

No ei ventovierasta ihmistä mennä väkisin auttamaan. Jätetty kumppani on ventovieras kumppani.
[/quote] No jos kadulla makaa lapsi/aikuinen liikkumatta, auttaako? Vai jätätkö tielle makaamaan? Ventovieras se kadulla makaava ihminenkin on.

Vierailija
39/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tappaa itsensä tultuaan jätetyksi niin silloin hän tekee niin. 99,9% ei tee. Ja yhä useampi jää rypemään pitkäksi aikaa/loppuelämäksi. Ei se ole tänäpäivänä harvinaista. Markkina-arvostakin riippuu paljon.

Vierailija
40/60 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailmassa on muitakin avunantajia. Maanpäällisessä tanssissa ihmiset eroavat ja hylkäävät toisensa, kuin käytetyt kondoomit silloin kun muita mahdollisuuksia ei ole. Turha sitä on vatvoa. Molemmilla osapuolilla on ehkä se oikea näkemys eron syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme