Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki loisiminen ei ole samanarvoista?

Vierailija
02.09.2015 |

Jos jollain laiskurilla on vaikka perinnöksi saatuja osakeomistuksia joiden avulla laiskottelee tekemättä mitään yhteiskunnan eteen, niin miksi sitä ei paheksuta samoin kuin jotain työtöntä sossuelättiä? Kumpikin on loiseläjä joka ei anna yhteiskunnalle mitään takaisin, mutta hyvän onnen ansiosta toinen on kunnianarvoisa henkilö ja toinen hylkiö.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sitä.

Vierailija
2/8 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sitäkö ei sun mielestäsi paheksuta että joku elää perinnöillään tekemättä mitään? Kokeile tehdä aloitus av:lle siitä aiheesta minä-muodossa ja katso miten suloisesti sinuun suhtaudutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien vanhempien varoilla "loisiminen" ei ole samalla tavalla veronmaksajien persettä rassaava aihe kuin sellainen mihin tarvitaan verovaroja.

Mutta kyllähän rikkaita nyt vihataan enemmän kuin köyhiä, sentään.

Vierailija
4/8 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitit kaikki ed. Kommentit!!! Tajuat kai, että sen näkee!!! Kommentteja 4 ja kommentoijia 1. Miksi teet noin?

Vierailija
5/8 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun lorvailet omalla kustannuksellasi, se on ihan ok eikä mitään loisimista. Sitten kun tuut toisten lompsalle käsi ojossa, useimpia alkaa v*tuttaa. Mikä tässä oli vaikeeta?

Vierailija
6/8 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän perinnön saanut loisi

Vierailija
7/8 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:46"]

Itse kirjoitit kaikki ed. Kommentit!!! Tajuat kai, että sen näkee!!! Kommentteja 4 ja kommentoijia 1. Miksi teet noin?

[/quote]

En tiedä miten luulet sen näkeväsi, olen kommentoija enkä aloittanut tätä keskustelua.

Vierailija
8/8 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:47"]

Niin kauan kun lorvailet omalla kustannuksellasi, se on ihan ok eikä mitään loisimista. Sitten kun tuut toisten lompsalle käsi ojossa, useimpia alkaa v*tuttaa. Mikä tässä oli vaikeeta?

[/quote]

Perintöhän ei ole mitään omalla ansiolla saatua kun sen eteen ei tarvitse tehdä mitään. Perintö on siten täysin kapitalismin idean vastaista ja lisäksi se aiheuttaa sen, että ihmiset eivät saa samoja mahdollisuuksia elämässään. On täysin sattumanvaraista kuka saa elämäänsä loistavat mahdollisuudet ja kuka huonot. Suomessakin yhteiskunnallinen osa periytyy sukupolvelta toiselle, rikkaaseen perheeseen syntyvä yleensä ei putoa köyhyyteen tai päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi