Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsienpidennykset, mitä ihmettä!!

Vierailija
02.09.2015 |

Pakko avautua!! Pidän ulkonäöstäni hyvää huolta ja rakastan laittautumista, MUTTA MÄ EN VAAN TAJUA!!!! Miksi ihmeessä joka toisella vastaantulevalla naisella on Ripsienpidennykset!!
Oli vanha tai nuori nainen! Ihan kamalat kun ovat niin epäaidon näköiset!!
Voiko joku tosissaan väittää et ne on kauniit?!? :D
Valmistaa joku mua!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valmistako vaan valaiskaa ;)

Vierailija
2/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin pätee sama kun mihin tahansa; halvalla ei saa hyvää.

Mulla on itsellä hyvät ripset, mutta värittömät, enkä jaksa tuhrata koko ajan ripsivärin kanssa. Pidennykset (oikeastaan tuuhennuksethan ne on) on aina mustat, näytän hyvältä heti aamulla ja ne on aivan ihanat!

Huonot tai liian pitkät liimaripset on kammottavat, siinä olen samaa mieltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkin pitäis säilyttää luonnollisen näköinen ilme jos niitä menee fiksaamaan. Sellaset 3cm pakkeliripset on ihan karseet

Vierailija
4/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Överitekoripset on kyllä kammottavat mutta luonnolliset on kauniit. Minulla on vuoden verran ollut tuuheat kauniit tekoripset ja moni on kysynyt mitä teen ripsilleni ja mitä ripsiväriä käytän kun ripset on niin kauniit. En mitään. Käyn kerran kuussa huollattamassa nää ja loput päivät NAUTIN. Nämä on aina huolletun näköiset eikä vaadi mitään hoitoa.

Vierailija
5/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vinot ja aika kapeat silmät ja ripset on tosi jäykät ja lyhyet. Ripsienpidennys on pelastus, koska se avaa katsetta ja saa silmäni näyttämään suuremmilta. Ihan sama mitä ap monine huutomerkkeineen on mieltä mun ulkonäöstä, eiköhän se ole pääasia että itse tykkään :)
Ja en lähde tässä avautumaan kuinka luonnolliset tai luonnottomat pidennykset mulla on.

Vierailija
6/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä myöskään, näyttää vaan niin oudolta.

Vierailija
8/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisella? Missäs perähikiällä asut, helsingissä ei enää juuri näe. So last season, ois kannattanu hermostuu 2011

Vierailija
9/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vähän sama kuin olisi hiustenpidennykset ja kaikki kiinnitysteipit näkösillä :D

Vierailija
10/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Ehkä en ole kiinnittänyt huomiota niihin hyvin tehtyihin?

Vierailija
11/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin ripset on "värittömät", mutta sitä varten on ripsiväri, eikä sen päivittäinen levitys nyt vaivalloista ole!
No en nyt ihan perähikiällä mutten kyllä helsingissäkään, mutta sen sanon että paljon niitä on!
Huvittavimpana esimerkkinä naapurin rouva n. 55v. Niin kauniisti ikääntynyt ja kaunis ikäisekseen, mutta ne ripset !! Ne on naurettavat

Vierailija
12/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva sivustosta http://bombon.fi/wp-content/uploads/2013/02/IMG_4044-1024x1024.jpg.

Tällaiset paksut kököt nukkeripset on kamalat mutta sellaset luonnollisen näköiset pidennykset kauniit. Vähän sama asia kuin ripsivärin laitto. Ei se ole kaunista jos sitä laittaa LIIKAA.

Vierailija
13/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ripsenpidennykset. Luonnolliset onneksi, eikä vakkarini suostu laittamaan esim hirveän kaarevaa mallia tai ylipitkää minulle, koska omat ripseni ovat suorat ja lyhyet. 

Mutta asiaan. Rakastan pidennyksiäni. Yksivuotiaan lapsen äitinä on kiva tuntea olonsa nätiksi ilman meikkiä. On aamull herätessä heti raikkaan näköinen. 

Vierailija
14/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:04"]Kuva sivustosta http://bombon.fi/wp-content/uploads/2013/02/IMG_4044-1024x1024.jpg.

Tällaiset paksut kököt nukkeripset on kamalat mutta sellaset luonnollisen näköiset pidennykset kauniit. Vähän sama asia kuin ripsivärin laitto. Ei se ole kaunista jos sitä laittaa LIIKAA.
[/quote]

Väärä linkki yllätys yllätys D:

Vierailija
15/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä ihmeessä on ne luonnolliset?! :D ne mä haluaisin kyllä nähdä!! laittakaas kuvia niin ehkä muutan mielipidettäni ;)

Vierailija
16/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa pois mutta itse olen luonnollisuuden perikuva, en minkään lestan näköinen vaan laittuadun kyllä, värjään tukkaa silloin kun jaksan, käytön ripsaria ja tarvittaessa peitepuikkoa ja panostan vaatteisiin. Mutta mielestäni hyvin tehdyt ripsipidennykset ovat nätit. Sellainen luonnollinen raikas look ja ripsipidennykset, hyvältä näyttää :)

Vierailija
17/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:08"]Mutta missä ihmeessä on ne luonnolliset?! :D ne mä haluaisin kyllä nähdä!! laittakaas kuvia niin ehkä muutan mielipidettäni ;)
[/quote]

Tämän tyyppiset ripsienpidennykset mulla on itselläni ja olen ollut todella tyytyväinen: http://m.ellit.fi/?q=/muoti-ja-kauneus/chaneleon/ripsienpidennyksilla-sarmaa-katseeseen

Vierailija
18/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:11"]Uskokaa pois mutta itse olen luonnollisuuden perikuva, en minkään lestan näköinen vaan laittuadun kyllä, värjään tukkaa silloin kun jaksan, käytön ripsaria ja tarvittaessa peitepuikkoa ja panostan vaatteisiin. Mutta mielestäni hyvin tehdyt ripsipidennykset ovat nätit. Sellainen luonnollinen raikas look ja ripsipidennykset, hyvältä näyttää :)
[/quote]

Mä oon lesta ja ihan hyvän näköinen :)

Vierailija
19/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:08"]Mutta missä ihmeessä on ne luonnolliset?! :D ne mä haluaisin kyllä nähdä!! laittakaas kuvia niin ehkä muutan mielipidettäni ;) [/quote] Tämän tyyppiset ripsienpidennykset mulla on itselläni ja olen ollut todella tyytyväinen: http://m.ellit.fi/?q=/muoti-ja-kauneus/chaneleon/ripsienpidennyksilla-sarmaa-katseeseen

[/quote]

Ehkä vähän liian tasapituiset. Mulle laitetaan aina tosi lyhyet tuohon sisänurkkaan ja varmaan ainakin neljää eri pituutta ihan kuten omissakin on. Nätit nuo kyllä ovat, mutta vähän liian pitkät.

Vierailija
20/35 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnottomiltahan ne näyttää, ihan sama miten päin asian selittää. Luonnottoman tuuheilta/pitkiltä, ihan niinkuin tuo yksi omiaan kehuva todisti kun kertoi ihmisten aina kyselevän miten ihmeessä hänen ripsensä ovat sellaiset. 

Mutta tykkäähän moni värjätä hiuksensakin kaikkea muuta kuin luonnollisen väriseksi, käyttää tekokynsiä jne jne. Eli ei niillä luonnollisuutta haeta. Mutta alkavat olla vähenemään päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan