Alias vai 24 sarja
Kommentit (8)
Mä just tänään pyörittelin Alias boxia kaupassa kun oli niiin halpa mutta jätin sinne kun mulla on sellanen käsitys että on suurimmaks osaks toimintaa eli mäiskimistä.Ite en jaksa sellasta yhtään katella vaan tykkään draamasarjoista.Korjatkaa jos olen väärässä niin käyn huomenna ostamassa sen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:54"]Mä just tänään pyörittelin Alias boxia kaupassa kun oli niiin halpa mutta jätin sinne kun mulla on sellanen käsitys että on suurimmaks osaks toimintaa eli mäiskimistä.Ite en jaksa sellasta yhtään katella vaan tykkään draamasarjoista.Korjatkaa jos olen väärässä niin käyn huomenna ostamassa sen.
[/quote]On tosi hyvä. Kannattaa aloittaa ekasta tuotantokaudessa. Sarjaan jää koukkuun:) juonenkäänteitä on paljon.
Alankin just kattomaan. Kantsii kattoa useampaan kertaan, niin tajuaa juonen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:18"]Alankin just kattomaan. Kantsii kattoa useampaan kertaan, niin tajuaa juonen.
[/quote]Siis aliasta
Aliasta tuli katsottua silloin 2003 tms, mutta 24:ää en ole katsonut ensimmäistäkään jaksoa. Jotenkin meni kokonaan ohitse...