Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaijeri/hyppyriturma ANTAKAA JO OLLA!

Vierailija
02.09.2015 |

Toivoisin että ihmiset lopettaisivat asiasta jaarittelemisen ja jatkuvan arvostelun sekä päivittelyn siitä kuinka tyhmää oli laskea mäkeä jne. Se on aivan totta että kaikki "mokaavat" joskus ja tekevät typeryyksiä, varsinkin nuorena. Onko se vaijerinasentajan syy? En tiedä eikä ole minun asiani asiaa päivitellä sen kummemmin. Poliisi ja syyttäjä voi hoitaa sen homman. Emme voi tapahtumaa ja sen tutkintaa/tutkintanimikettä muuksi muuttaa. Eikö voitaisi kunnioittaa kuollutta ja lopettaa tämä jauhaminen, mikä ei ole meidän ulkopuolisien asia. Ei ole meidän asia tuomita tyttöjä tai heidän käytöstään tai vaijerin asentajaa tai sitä kuka teki päätöksen vaijerin asentamisesta. Mielipiteitä on kaikilla mutta kuolemantapauksissa ne voitaisiin mielestäni pitää itsellään. Mitä jos kyseinen tyttö olisi ollut sinun lapsesi tai sisaruksesi? Se olisi varmasti todella rankkaa ja sitäkin rankempaa se, että ihmiset tuomitsevat,arvostelevat ja puhuvat asiasta jatkuvasti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet aiheesta uuden keskustelun, jos haluat, että siitä ei enää puhuta?

Vierailija
2/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jokaisessa keskustelussa mitä siitä on luotu on jaariteltu yllämainittuja asioita. Tähän haluaisin sellaisien ihmisien kommentteja ketkä pystyvät samaistumaan minun ajatuksiini siitä ettei asioiden jaarittelu kuulu meille. En yllämainitussa kirjoituksessani kritisoinut asianomaisten toimintaa vaan halusin tuoda esille tälläisenkin näkökannan asiaan :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan ainakin, ettei uhria syyllistettäisi. En voi käsuttää niin inhottavia ihmisiä, jotka haukkuvat häntä.

Vierailija
4/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nettiaika on liian julmaa aikaa. Netissä on helppoa haukkua. Purkaa omaa sisäistä pahaa oloa haukkumalla muita.

Vierailija
5/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, tänä päivänä ei vaan enää voi välttyä tältä. Vaikka sinä ja satatuhatta muuta haluaistte, että asiasta ei kirjoitelle, ei vaan enää toimi.

Onneksi olin nuori ennen someaikaa!!!

Vierailija
6/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivottavasti et ole sisko tai muu läheinen, mutta uhrin vanhemmat ovat kuulemma antaneet luvan kavereiden jakaa tuntemuksiaa´n asiasta, miksi? Koska se on tätäpävää. Itse pyytäisin toisenlaista kohtelua.

Vierailija
7/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä no eipä minun haluamiseni asiaan vaikuta.:/ ja siis tiedoksi vielä kaikille en halua keskustella turmasta tai siitä kuka siihen on syyllinen tms, vaan siitä että miksi somessa pitää tälläisestä asiasta jauhaa!

Vierailija
8/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:10"]

Minä haluan ainakin, ettei uhria syyllistettäisi. En voi käsuttää niin inhottavia ihmisiä, jotka haukkuvat häntä.

[/quote]

Minä en hauku, enkä syyllistä, mutta sanon että oma oli vikansa. Se oli kielletty.

Vierailija
9/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:17"]Ap, toivottavasti et ole sisko tai muu läheinen, mutta uhrin vanhemmat ovat kuulemma antaneet luvan kavereiden jakaa tuntemuksiaa´n asiasta, miksi? Koska se on tätäpävää. Itse pyytäisin toisenlaista kohtelua.
[/quote]No mutta tuskin ovat antaneet lupaa some-kansalle kuolleen lapsensa haukkumiseen? :(

Vierailija
10/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:17"]Ap, toivottavasti et ole sisko tai muu läheinen, mutta uhrin vanhemmat ovat kuulemma antaneet luvan kavereiden jakaa tuntemuksiaa´n asiasta, miksi? Koska se on tätäpävää. Itse pyytäisin toisenlaista kohtelua.
[/quote] Sitä en ymmärrä, mutta eipä siihen minun ymmärrystä tarvitakkaan .. Itse toivoisin vain että tyttö saa levätä rauhassa ja tämä media/some pöly laskeutuisi mahd. Nopeasti

Vierailija
11/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:10"]

[/quote]

Minä en hauku, enkä syyllistä, mutta sanon että oma oli vikansa. Se oli kielletty.
[/quote]TUO ON SYYLLISTÄMISTÄ. Oletko tyhmä?

Vierailija
12/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:10"]

[/quote]

[/quote] Oma vikansa kun kuoli. Miksi tuollaisia kommentteja pitää laittaa? Moni on kuollut esimerkiksi auto-onnettomuudessa kun on ollut tarkkaavaisuus huono tms. Se on surullista, oli oma syy tai ei. Se ei vähennä läheisien tuskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän