KULUTTAJANSUOJA, Goodwear nettikauppa
Tilasin Goodwear nettikaupasta itselleni housut joiden vetoketjun "hampaat" hajosivat heti toisessa käytössä eikä vetoketjua ollut enää mahdollista sulkea. Sain heiltä vastauksen, jossa pahoiteltiin tapahtunutta ja luvattiin laittaa uudet housut tulemaan heti kun saavat rikkinäiset takaisin.
Nyt huomasin, että tililleni oli tullut housujen hintaa vastaava summa (eivät ilmoittaneet että palauttavat rahat kun oli sovittu vaihdosta uuteen tuotteeseen) ja nettikaupassa tuotteen hinta oli noussut 10€.
Eikö minulla olekin oikeus saada ostettua sama tuote vanhaan hintaan, kun he lupasivat lähettää uuden tuotteen, mutta palauttivatkin rahat eivätkä vaivautuneet edes siitä ilmoittamaan.
Apuja?
Kommentit (3)
Ehkä heillä ei ole juuri samanlaisia enää. Tai niissä kaikissa menee vetoketju rikki.
Kyllä firmalle olisi edukkaampaa lähettää uusi tuote kuin palauttaa rahat, joten joku syy siihen varmaan on.
Minulla on dokumentit siitä, että lupasivat lähettää uuden tuotteen ja Matkahuollon seurannasta näin, että viestiini vastannut henkilö on kuitannut paketin saapuneeksi. Suututtaa hirveästi, koska tuntuu että he haluavat vain rahastaa nostamalla hintaa, jotta saavat palautuksistakin sen vaivaiset 10€ ylimääräistä!
Nettikaupassa on samaa tuotetta ja minun kokoakin reilusti tarjolla, joten puuttuvuudesta ei pitäisi olla kyse.
Lähetin heille viestiä, jossa vetosin aiemmin sopimaamme, mutta saa nähdä mitä vastaavat.
-ap
Up