Miksi tapailemani mies kehuu omaisuudellaan
Tapasin miehen, joka päällisin puolin aivan tavallinen miellyttävä käytös ja hyvä keskustelija. Aika pian puheet kääntyivät rahaan ja omaisuuteen ja ettei rahasta ole pulaa. Autot, veneet, mökki ja sijoitusasunnot tuli mainittua hyvin nopeassa ajassa. (ja nuo ovat totta). Ei sillä että eikö saisi olla varallisuutta. Minullakin on. Mutta en koskaan kehuskele varallisuudelllani.
Kyllä melkoinen tyrmäys tuli tuon miehen suhteen. Harmi kun muuten niin kiva mies.
Kommentit (63)
Yritti tehdä vaikutuksen sinuun, ikävällä tavalla. Huono itsetunto?
En jaksaisi tollasta. Olisko itsekeskeinen narsku?
Saattaa olla ihan hyvä tyyppi silti, mutta epävarma itsestään ja toimii hermostuksissaan just eri tavalla kuin oikeasti pitäisi
Jotkut miehet luulevat että tulotasolla ja munanpituudella saa naisen kuin naisen kiinnostumaan. Nuoret naiset ovat / tulevat olemaan korkeastikoulutettuja ja varakkaita itsekin, joten miehen lompakon paksuus ei hätkäytä.
Hän varmaankin pitää omaisuutta ja rahaa tärkeimpänä ominaisuutenaan. Todennäköisesti hän myös itse arvottaa naiset ulkonäön ja omaisuuden perusteella.
Jos ei ole muuta annettavaa itsestään..
Nousukas. On köyhemmästä perheestä kuin sinä, veikkaan.
Minkä ikäinen ? Mitä kauemmin mies ollut yksin, sen epämääräisempi tapaus hän yleensä on.
Jännä, ettei ole kellekään kelvannut, edes rahoillaan.
En ole myyty. En tarvitse kenenkään rahoja. Itselläni on ihan tarpeeksi:)
-ap
Miehet ei sitä salaile.
Miksi naisille rahasta puhuminen niin vaikeaa?
Eronnut noin vuosi sitten ja kyllä luulisi kelpaavan golddiggereille. En tiedä miksi edelleen vapaa.
-ap
Todennäköisesti yrittää tehdä vaikutuksen ainoilla avuillaan mitä omaa eli raha.
Turha yrittää selitellä sen miehen eduksi tätäkin juttua, vaikka mielellään jotkut puolustelee kun itelle kelpais rahat ja fiksu mies. Taino fiksu ja fiksu, jos se itsekehuminen ja omaisuudella pröstäily fiksua on. Mutta varmaan luuli tekevänsä vaikutuksen naiseen ja statuksella hurmaavansa tai saavansa jotain lisäpisteitä. Eikä näistä voi tietää miten monen naisen kanssa on heilastellut ja aina samat status jutut esillä...
Olisin varmasti hieman jututtanut lisää miestä ja yrittänyt nähdä sen syyn, miksi hän asioilla retosteli. Se, että ne tulivat keskustelun varhaisessa vaiheessa, on huono, mutta toisaalta osa saattaa mennä hermostuneisuuden piikkiin ja sellaisen urosten pörhistelyn syyksi. Ehkä hän yritti niillä tehdä itseään tykö ja mielenkiintoisemmaksi, varsinkin jos ulkonäkö ja itsevarmuus eivät olleet ihan sitä parasta mahdollista.
Itseäni tuollaiset pörhistelyt vain naurattavat ja niillä ei minuun vaikutusta tehdä. Kun on itse pärjäävä ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen, tulee joidenkin hassuista retosteluista vain sellainen äitimäinen olotila, että "voi sinua pientä". Jos puheet eivät siis siitä fiksummiksi muutu, niin uutta tapaamista ei tule. En jaksa tuollaisia omaisuudella höpöttämisiä, vaan ihmisen ajatukset ja sisin ovat tärkeämpiä. Ei täältä kukaan lähtiessään mitään mukaan saa, mutta lähdön hetkellä ystävien ja perheen rakkaus on tärkeämpää kun vene tai sijoitusasunto.
En tiedä mitä arvoja itse kannatat mutta jos puhuu jatkuvasti omaisuudestaan voivat tämän miehen arvot olla hyvinkin kovat. Itse myönnän että olen tuohon sortunut ja se johtui kyllä ihan epävarmuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Olisin varmasti hieman jututtanut lisää miestä ja yrittänyt nähdä sen syyn, miksi hän asioilla retosteli. Se, että ne tulivat keskustelun varhaisessa vaiheessa, on huono, mutta toisaalta osa saattaa mennä hermostuneisuuden piikkiin ja sellaisen urosten pörhistelyn syyksi. Ehkä hän yritti niillä tehdä itseään tykö ja mielenkiintoisemmaksi, varsinkin jos ulkonäkö ja itsevarmuus eivät olleet ihan sitä parasta mahdollista.
Itseäni tuollaiset pörhistelyt vain naurattavat ja niillä ei minuun vaikutusta tehdä. Kun on itse pärjäävä ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen, tulee joidenkin hassuista retosteluista vain sellainen äitimäinen olotila, että "voi sinua pientä". Jos puheet eivät siis siitä fiksummiksi muutu, niin uutta tapaamista ei tule. En jaksa tuollaisia omaisuudella höpöttämisiä, vaan ihmisen ajatukset ja sisin ovat tärkeämpiä. Ei täältä kukaan lähtiessään mitään mukaan saa, mutta lähdön hetkellä ystävien ja perheen rakkaus on tärkeämpää kun vene tai sijoitusasunto.
Kyllähän se kertakin jo riittää kertomaan sen miten tärkeää se omaisuus ja sillä ittensä esille tuominen on. Ei se mihinkään siitä välttämättä muutu, mutta voi muuttua tosin yleensä on tarvittu jotain kuten uskoon tuleminen. Se status on joillekin pikkumaisille ihmisille ollut niin tärkeää elämässä että siitä on tullut osa niitten luontoa eikä sitä koirakaan karvoistaan pääse. uskoon tulo voisi pelastaa tuon miehen...
Melkoinen turn off :((