Miksi en tunne vetoa mieheen joka ei aja autoa?
Ja ei tosiaankaan ole mikään helvetin provo vaan ihan oikeasti en tunne vetoa.
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:52"]
Te, joille ajokortiton mies on turn-off, entä mies jolla on ajokortti, mutta ei ole autoa?
[/quote]
Minä en edes muista, että tällaisista olisi seurusteluaikana ollut puhetta. Ajokortti on jotenkin oletus ja se on hyvä olla, että esim. ulkomaanmatkoilla kun ajellaan vuokra-autolla, voi vaihtaa kuskia välillä. Siis ihan käytännön seikkana, ei niinkään statusjuttuna. Yhtä lailla naisen kortittomuus aiheuttaa kohtuutonta haittaa siinä kohdassa kun lapsilla on harrastuksia ympäri kaupunkia, jonne heitä pitäisi kuskailla.
Mutta ehkä tässäkin vakka kantensa valitsee ja samanhenkiset löytävät toisensa. Minä vastustin meidän perheessä autoa pitkään ihan järkisyistä, koska ei sille ollut todellista tarvetta ja se olisi vienyt kohtuuttoman osan pienistä tuloistamme. Myöhemmin kun tulotaso on kohentunut, kohtuuhintaisen auton hankkiminen tuli ajankohtaiseksi ja onhan se helpottanut elämää monella tapaa, vaikkei päivittäisessä käytössä olekaan. Me panimme enemmän paukkuja asuntoon ja matkusteluun.
Asiat pitää olla jonkinlaisessa balanssissa. Auton vuoro on sen jälkeen kun on hankittu omistusasunto. Auto ei missään nimessä saa olla arvokkain omaisuuserä eikä sen arvo kokonaisvarallisuudesta saa olla kuin muutaman prosentin. Kaikkein naurettavinta on, jos hemmo asuu vuokra-asunnossa ja alla on joku kallis, osamaksulla ostettu auto. Neuvon oman tyttäreni kiertämään tällaiset tollot kaukaa siinä vaiheessa, kun alkaa etsimään elämänkumppania.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:35"]Koska hyvätasoinen mies ajaa autoa ja omistaa ainakin yhden sellaisen. Useimmiten autottomuus/ajotaidottomuus yhdistyy joko mielenterveysongelmiin, vähävaraisuuteen tai johonkin ituhippeilyyn. Itseäni ei noista kolmesta vaihtoehdosta kiinnosta yksikään. [/quote]9 Autolla-ajon oppimisen en ole huomannut olevan yhteydessä mielenterveyteen, iso osa ykdinkertaisistakin näyttää oppivan sen taidon.
[/quote]
Taidat itse olla hieman vajaa kun yhdistät mielenterveysongelman yksinkertaisuuteen. Kaksi eri asiaa :D
Esim. sosiaalisista peloista kärsivän on hyvin vaikea hankkia kortti, puhumattakaan että uskaltaisi ajaa myöhemmin liikenteessä.
[/quote][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:35"]Koska hyvätasoinen mies ajaa autoa ja omistaa ainakin yhden sellaisen. Useimmiten autottomuus/ajotaidottomuus yhdistyy joko mielenterveysongelmiin, vähävaraisuuteen tai johonkin ituhippeilyyn. Itseäni ei noista kolmesta vaihtoehdosta kiinnosta yksikään. [/quote]9 Autolla-ajon oppimisen en ole huomannut olevan yhteydessä mielenterveyteen, iso osa ykdinkertaisistakin näyttää oppivan sen taidon.
[/quote]
Taidat itse olla hieman vajaa kun yhdistät mielenterveysongelman yksinkertaisuuteen. Kaksi eri asiaa :D
Esim. sosiaalisista peloista kärsivän on hyvin vaikea hankkia kortti, puhumattakaan että uskaltaisi ajaa myöhemmin liikenteessä.
[/quote]
En yhdistänyt, kunhan totesin samassa kommentissa. En pitänyt ap: n joka ehkä olet sinä, alentuvasta suhtautumisesta mt-ongelmaisiin.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:37"]
Oletko nainen joka haluaa tulla vedetyksi bemarilla perseeseen?
[/quote]
En halua olla aina kuskina,enkä halua köyhempää miestä, en tarvitse muiden omaisuutta, siksi.
[/quote]
Mitä muiden tuloilla on sitten väliä?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:12"]Kuinka se autoton mies tulisi minua hakemaan, lähin pysäkki on kilometrien päässä, taitaisi mennä niin, että hakisin miehen kotoaan treffeille, onneksi ei tarvitse. Kuvitellaan, että saisin aina kuskata sitä, ei kyllä kiinnostaisi, vai ottaisiko pyörän kyytiin. [/quote] Jos ensimmäinen kysymys naiselta treffejä sopiessa olisi "kuinka aiot minut hakea?", niin luultavasti käskisin kävellä, vaikka auton omistaisinkin.
[/quote]
Sinä et olekaan herrasmies, etkä ole tapaillut hyviä ladyjä.
[/quote]
Jos nainen ei itse selviydy paikan päälle niin saa jäädä. Mitä riippakivellä tekisin? Lady? Sellainen joka ei itse pysty siirtymään paikasta toiseen?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:24"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:12"]Kuinka se autoton mies tulisi minua hakemaan, lähin pysäkki on kilometrien päässä, taitaisi mennä niin, että hakisin miehen kotoaan treffeille, onneksi ei tarvitse. Kuvitellaan, että saisin aina kuskata sitä, ei kyllä kiinnostaisi, vai ottaisiko pyörän kyytiin. [/quote] Jos ensimmäinen kysymys naiselta treffejä sopiessa olisi "kuinka aiot minut hakea?", niin luultavasti käskisin kävellä, vaikka auton omistaisinkin. [/quote] Sinä et olekaan herrasmies, etkä ole tapaillut hyviä ladyjä. [/quote]Väärin meni. Herrasmieheksi todellakin lukuun, mielestäni naisten vaatimuksiin suostuminen ei määrittele sitä. Parisuhteessa olen hienon naisen kanssa, joka ei onneksi määrittele miehiä autolla ajon mukaan. Säälittävää jos hyvä lady on sen perusteella haluaako hän, että mies hakee kotiovelta.
[/quote]
Kuinka liikut naisesi kanssa, pyörällä kylään, ja ostoksille, kai maksat taksimatkat.
[/quote]
Miksi nainen ei itse maksa matkojaan? Lompakkoloinen?
Minulla oli auto . Ja ajokortissa kirjaimia enemmänkin mutta Silmälääkäri ilmoitti poliisille näkökentän kapenemisesta , meni kaksi päivää kun nimismies soitti ha käski viedä kortin pois. Onneksi jäi b kortti . Työpaikka menu samantien.