Miksi en tunne vetoa mieheen joka ei aja autoa?
Ja ei tosiaankaan ole mikään helvetin provo vaan ihan oikeasti en tunne vetoa.
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:47"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:36"]Ap, onko sinulla muuten ajokortti ja laadukas auto? [/quote] On sitten kun muut maksut on hoidettu ja on aikaa alkaa auton metsästykseen. [/quote]Heh. [/quote] Mikä naurattaa? :)
[/quote]No soleku mennä autokauphan ja ostaa tärräyttää oma auto!
[/quote]
Edelleen maksan ensin remonttini.
Miksi en tunne vetoa naiseen joka ei aja posliinia?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:50"]Miksi en tunne vetoa naiseen joka ei aja posliinia?
[/quote]
En tiedä. Yrititkö ärsyttää vai mikä tuossa nyt oli? Huono yritys.
SInulla on varmaan joku autofetissi.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:48"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:47"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:36"]Ap, onko sinulla muuten ajokortti ja laadukas auto? [/quote] On sitten kun muut maksut on hoidettu ja on aikaa alkaa auton metsästykseen. [/quote]Heh. [/quote] Mikä naurattaa? :) [/quote]No soleku mennä autokauphan ja ostaa tärräyttää oma auto! [/quote] Edelleen maksan ensin remonttini.
[/quote]Enpä sinuna sitten oikein edellyttäisi, että kumppanin pitäisi käyttää varansa (sinua miellyttääkseen) sellaiseen mihin et itse nyt halua, tai johon sinulla ei oikeastaan ole varaa nyt. Se kyllä saa aikaan vaikutelman, että olet valmis hyötymään miehestä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:48"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:47"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:36"]Ap, onko sinulla muuten ajokortti ja laadukas auto? [/quote] On sitten kun muut maksut on hoidettu ja on aikaa alkaa auton metsästykseen. [/quote]Heh. [/quote] Mikä naurattaa? :) [/quote]No soleku mennä autokauphan ja ostaa tärräyttää oma auto! [/quote] Edelleen maksan ensin remonttini.
[/quote]Enpä sinuna sitten oikein edellyttäisi, että kumppanin pitäisi käyttää varansa (sinua miellyttääkseen) sellaiseen mihin et itse nyt halua, tai johon sinulla ei oikeastaan ole varaa nyt. Se kyllä saa aikaan vaikutelman, että olet valmis hyötymään miehestä.
[/quote]
On varaa jos laitan haisemaan. Mutta en laita. Hankin auton sitten kun hankin. Se päivä koittaa vielä.
Haluaisin haluta myös autottomia miehiä mutta kun joku vain mättää.
Ei tämä ongelma nyt oikein vakavalta ongelmalta vaikuta, eikä siihen taida mitään hyvää lääkettä olla, kun vaivakin on näin pöhkö.
Omalla kohdallani olen jotenkin rinnastanut autottoman miehen vastuuntunnottomaan ja egoistiseen fillarimieheen. Kun useimmiten mies kertoo nettideittipalstalla ajavansa kaikki matkat maantiepyörällään, niin tulee mieleen sellainen tyyppi, joka ei voi fillarilla käydä kaupassa. Vaan käy syömässä ex-vaimonsa tai äitinsä pöydässä. Eikä periaatteesta ajattele muita ihmisiä vaan suhahtaa kuuttakymppiä ohi liikakansoitetulla kävelytiellä.
Olen ajokortiton mies ja en tunne vetoa pinnallisiin naisiin jotka vaatii mieheltä korttia.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:57"]
Omalla kohdallani olen jotenkin rinnastanut autottoman miehen vastuuntunnottomaan ja egoistiseen fillarimieheen. Kun useimmiten mies kertoo nettideittipalstalla ajavansa kaikki matkat maantiepyörällään, niin tulee mieleen sellainen tyyppi, joka ei voi fillarilla käydä kaupassa. Vaan käy syömässä ex-vaimonsa tai äitinsä pöydässä. Eikä periaatteesta ajattele muita ihmisiä vaan suhahtaa kuuttakymppiä ohi liikakansoitetulla kävelytiellä.
[/quote]Höpsö :D
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:56"]Ei tämä ongelma nyt oikein vakavalta ongelmalta vaikuta, eikä siihen taida mitään hyvää lääkettä olla, kun vaivakin on näin pöhkö.
[/quote]
Höh.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:14"]
Lista on loputon :D silti haluaisin miehen. Ehkä... Toisaalta onhan parisuhteita tullut nähtyä. Ja niiden ihanaa auvoisuutta...not. Ap
[/quote]
Joo, en kyllä yhtään ihmettele, jos sulla on vaikeuksia muodostaa pysyvää parisuhdetta.
En heti keksi kuka jaksaisi noin ailahtelevaa luonnetta. Ehkä olen vain tylsä ihminen ;)
M42
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:57"]Omalla kohdallani olen jotenkin rinnastanut autottoman miehen vastuuntunnottomaan ja egoistiseen fillarimieheen. Kun useimmiten mies kertoo nettideittipalstalla ajavansa kaikki matkat maantiepyörällään, niin tulee mieleen sellainen tyyppi, joka ei voi fillarilla käydä kaupassa. Vaan käy syömässä ex-vaimonsa tai äitinsä pöydässä. Eikä periaatteesta ajattele muita ihmisiä vaan suhahtaa kuuttakymppiä ohi liikakansoitetulla kävelytiellä.
[/quote]
Onneksi autoilijat ovat niitä vastuullisia ja muut liikenteessä huomioon ottavia ;) Kummallinen mielikuva tuo kyllä on.
Asun Helsingin keskustassa ja en ikinä ottaisi miestä jolla ei ole autoa, tai kortti ainakin pitää olla. Itselläkin on kortti sekä auto ja en todellakaan liiku julkisilla. Metrolla joskus. Ei kiinnosta suunnitella aikatauluja julkisten mukaan.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:26"]
Ja ei tosiaankaan ole mikään helvetin provo vaan ihan oikeasti en tunne vetoa.
[/quote]
Et tunne vetoa mieheen joka ei aja autoa, siis...
1) Miljardööri, jolla olisi oma autonkuljettaja olisi turn off?
2) Amispoika 18v, joka ajelee isänsä autolla olisi vastaavasti turn on?
3) Vai tarkoitatko että tunnet vetoa(ammatti-) autokuskeihin, kuten taksikuskit, bussikuskit, rekkamiehet?
4) Vai onko sinulla yliluonnollinen kyky tunnistaa/ihastua vain miehiin joilla on oma- tai autoetu auto?
Ehkä olet todiste siitä, että auto on "peniksen jatke", ja haluat todella isoa, siis 12 cm (nysä) + 10 cm (ferrari).
No en itse tarvitse moista jatketta koka omaan riittävän suuren muutenkin ja kooltaan keskiverron yli riittää ihan jatkeettakin. /41v m
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:57"]Omalla kohdallani olen jotenkin rinnastanut autottoman miehen vastuuntunnottomaan ja egoistiseen fillarimieheen. Kun useimmiten mies kertoo nettideittipalstalla ajavansa kaikki matkat maantiepyörällään, niin tulee mieleen sellainen tyyppi, joka ei voi fillarilla käydä kaupassa. Vaan käy syömässä ex-vaimonsa tai äitinsä pöydässä. Eikä periaatteesta ajattele muita ihmisiä vaan suhahtaa kuuttakymppiä ohi liikakansoitetulla kävelytiellä. [/quote] Onneksi autoilijat ovat niitä vastuullisia ja muut liikenteessä huomioon ottavia ;) Kummallinen mielikuva tuo kyllä on.
[/quote]
Tieliikenteessä kuolee vuosittain vajaa satakunta ihmistä. Käytännössä auto ja autoilija on osapuolena aina.
Siksi toisekseen - mitä enemmän autottomia ihmisiä - sen väljempää kaduilla ja maanteillä niille jotka haluavat autoilla ! : )
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:38"]
Mua taas ei kiinnosta autolla ajavat miehet, sillä haluan mieheni asuvan Helsingin keskustassa kuten minäkin, ja täällä nyt vain on typerää omistaa auto. Kunnon fillari kyllä pitää olla, että voidaan kesäisin käydä Porvoossa. <3
[/quote]
Tiedoksi sinulle, että nuo kaksi ominaisuutte eivät sulje toisiaan pois. Minä asun Helsingin keskustassa, mutta omistan silti auton. Mutta fillarilla toki kaupungissa enimmäkseen liikun.
t: mies
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:47"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:36"]Ap, onko sinulla muuten ajokortti ja laadukas auto? [/quote] On sitten kun muut maksut on hoidettu ja on aikaa alkaa auton metsästykseen. [/quote]Heh. [/quote] Mikä naurattaa? :)
[/quote]No soleku mennä autokauphan ja ostaa tärräyttää oma auto!