Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en tunne vetoa mieheen joka ei aja autoa?

Vierailija
02.09.2015 |

Ja ei tosiaankaan ole mikään helvetin provo vaan ihan oikeasti en tunne vetoa.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei riitä, että ajaa autoa. Pitää myös osata ajaa hyvin. Ahvenistolla pitää päästä kierros normaaleilla renkailla alle 1:45. Siis ei millään semi-slickseillä, vaan ihan perusrenkailla.

Vierailija
82/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aikalailla ikä ja paikkakuntakysymys. Itse olen 33v mies ja en taida tuntea täältä Pirkanmaalta yhtään tuttua tai kaveria jolla EI olisi korttia. Varmaan lähes kaikilla on auto myös. Mutta sitten taas kun lukee uutisia, niin alle puolet nuorista käy ajokortin nykyään? Että ei se autoton nuorimies mikään harvinaisuus taida nuoremmassa sukupolvessa olla. Eikös se korttikin maksa pian paritonnia? En ihmettele yhtään ettei kaikilla ole enää varaa käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:35"]Koska hyvätasoinen mies ajaa autoa ja omistaa ainakin yhden sellaisen.

Useimmiten autottomuus/ajotaidottomuus yhdistyy joko mielenterveysongelmiin, vähävaraisuuteen tai johonkin ituhippeilyyn. Itseäni ei noista kolmesta vaihtoehdosta kiinnosta yksikään.
[/quote]9
Autolla-ajon oppimisen en ole huomannut olevan yhteydessä mielenterveyteen, iso osa ykdinkertaisistakin näyttää oppivan sen taidon.

Vierailija
84/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:35"]Koska hyvätasoinen mies ajaa autoa ja omistaa ainakin yhden sellaisen.

Useimmiten autottomuus/ajotaidottomuus yhdistyy joko mielenterveysongelmiin, vähävaraisuuteen tai johonkin ituhippeilyyn. Itseäni ei noista kolmesta vaihtoehdosta kiinnosta yksikään.
[/quote]9
Autolla-ajon oppimisen en ole huomannut olevan yhteydessä mielenterveyteen, iso osa ykdinkertaisistakin näyttää oppivan sen taidon.
[/quote]
Yksinkertaisistakin kuten ilmeisesti myös ap.

Vierailija
85/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:35"]Koska hyvätasoinen mies ajaa autoa ja omistaa ainakin yhden sellaisen. Useimmiten autottomuus/ajotaidottomuus yhdistyy joko mielenterveysongelmiin, vähävaraisuuteen tai johonkin ituhippeilyyn. Itseäni ei noista kolmesta vaihtoehdosta kiinnosta yksikään. [/quote]9 Autolla-ajon oppimisen en ole huomannut olevan yhteydessä mielenterveyteen, iso osa ykdinkertaisistakin näyttää oppivan sen taidon.

[/quote]

Taidat itse olla hieman vajaa kun yhdistät mielenterveysongelman yksinkertaisuuteen. Kaksi eri asiaa :D

Esim. sosiaalisista peloista kärsivän on hyvin vaikea hankkia kortti, puhumattakaan että uskaltaisi ajaa myöhemmin liikenteessä.

Vierailija
86/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
87/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
88/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:12"]Kuinka se autoton mies tulisi minua hakemaan, lähin pysäkki on kilometrien päässä, taitaisi mennä niin, että hakisin miehen kotoaan treffeille, onneksi ei tarvitse. Kuvitellaan, että saisin aina kuskata sitä, ei kyllä kiinnostaisi, vai ottaisiko pyörän kyytiin. 
[/quote]
Jos ensimmäinen kysymys naiselta treffejä sopiessa olisi "kuinka aiot minut hakea?", niin luultavasti käskisin kävellä, vaikka auton omistaisinkin.

Vierailija
89/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:12"]Kuinka se autoton mies tulisi minua hakemaan, lähin pysäkki on kilometrien päässä, taitaisi mennä niin, että hakisin miehen kotoaan treffeille, onneksi ei tarvitse. Kuvitellaan, että saisin aina kuskata sitä, ei kyllä kiinnostaisi, vai ottaisiko pyörän kyytiin.  [/quote] Jos ensimmäinen kysymys naiselta treffejä sopiessa olisi "kuinka aiot minut hakea?", niin luultavasti käskisin kävellä, vaikka auton omistaisinkin.

[/quote]

Sinä et olekaan herrasmies, etkä ole tapaillut hyviä ladyjä.

Vierailija
90/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:12"]

Kuinka se autoton mies tulisi minua hakemaan, lähin pysäkki on kilometrien päässä, taitaisi mennä niin, että hakisin miehen kotoaan treffeille, onneksi ei tarvitse. Kuvitellaan, että saisin aina kuskata sitä, ei kyllä kiinnostaisi, vai ottaisiko pyörän kyytiin. 

[/quote]

Taitaisi mennä niin, että pitäisi kotoa hakea ja sanoa, että nyt kyytiin, mamma vie sinut katsomaan maailmaa, onneksi ei tarvitse, olen yli 40 ja vakiintunut. Silloin kun oli alle 20-vuotias, kaikilla kundikavereillani oli oma auto, autossa vietettiin aikaa ja sekstattiin.

Vierailija
91/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tästä päätellä että perähikiällä/maalaiskunnassa auto on oltava joka klopilla, mutta kaupungissa ei ole niin väliä, kunhan edes ajokortti löytyy?

Vierailija
92/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen joka haluaa tulla vedetyksi bemarilla perseeseen?

Vierailija
93/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi tuntea vetoa? Miksi kysellä typeriä?

Ou mai gaad, en tunne vetoa 98%:iin miehiä. Ou mai gaad, en ttunne vetoa Rätti Pittiin enkä Tomppa Kruiseenkaan. Ou mai gaad, en tunne vetoa maratoonareihin. Ou mai gaad, en tunne vetoa vetoa vaaleatukkaisiin miehiin. What fuck is wrong with me. Tottahan haarat pitää avata ihan kaikille, jottei ole ahdasmielinen ja suvaitsematon.

Vierailija
94/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:15"]

Mulle ei riitä, että ajaa autoa. Pitää myös osata ajaa hyvin. Ahvenistolla pitää päästä kierros normaaleilla renkailla alle 1:45. Siis ei millään semi-slickseillä, vaan ihan perusrenkailla.

[/quote]Entä jos pyöräilee 80-luvun retkitunturilla saman kierroksen alle 2:30 ?

Vierailija
95/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:37"]

Oletko nainen joka haluaa tulla vedetyksi bemarilla perseeseen?

[/quote]

En halua olla aina kuskina,enkä halua köyhempää miestä, en tarvitse muiden omaisuutta, siksi.

Vierailija
96/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:42"]

[/quote]Entä jos pyöräilee 80-luvun retkitunturilla saman kierroksen alle 2:30 ?

[/quote]

No ei, et voi saada minua.

Vierailija
97/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:12"]Kuinka se autoton mies tulisi minua hakemaan, lähin pysäkki on kilometrien päässä, taitaisi mennä niin, että hakisin miehen kotoaan treffeille, onneksi ei tarvitse. Kuvitellaan, että saisin aina kuskata sitä, ei kyllä kiinnostaisi, vai ottaisiko pyörän kyytiin.  [/quote] Jos ensimmäinen kysymys naiselta treffejä sopiessa olisi "kuinka aiot minut hakea?", niin luultavasti käskisin kävellä, vaikka auton omistaisinkin.

[/quote]

Sinä et olekaan herrasmies, etkä ole tapaillut hyviä ladyjä.
[/quote]Väärin meni. Herrasmieheksi todellakin lukuun, mielestäni naisten vaatimuksiin suostuminen ei määrittele sitä. Parisuhteessa olen hienon naisen kanssa, joka ei onneksi määrittele miehiä autolla ajon mukaan. Säälittävää jos hyvä lady on sen perusteella haluaako hän, että mies hakee kotiovelta.

Vierailija
98/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies, perinteinen sellainen ei laita naista kävelemään. Meille ei pääse bussilla, asutaan hyvällä alueella, eikä joukkoliikennettä käytä juuri kukaan. Samanlaiset lapset leikkivät parhaiten.

Vierailija
99/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No sitten sun kannattaa ehkä etsiä kansainvälisen tason kilpakuskeja. Plussaa siitä, että niillä on yleensä vielä melkoisen korkeat tulotkin.

Mutta mitä sillä nopeudella tekee liikenteessä, kun normaalissa liikenteessä ei saa läheskään kaasu pohjassa ajaa, tai muuten lähtee se tässä ketjussa paljon puhuttu ajokortti melkoisen nopeasti hyllylle ja sitten sillä ajotaitoisella autollisella unelmien miehellä ei enää olekaan ajokorttia ja saa ihmetellä, että miten tässä nyt näin kävi.

Vierailija
100/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:24"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:12"]Kuinka se autoton mies tulisi minua hakemaan, lähin pysäkki on kilometrien päässä, taitaisi mennä niin, että hakisin miehen kotoaan treffeille, onneksi ei tarvitse. Kuvitellaan, että saisin aina kuskata sitä, ei kyllä kiinnostaisi, vai ottaisiko pyörän kyytiin.  [/quote] Jos ensimmäinen kysymys naiselta treffejä sopiessa olisi "kuinka aiot minut hakea?", niin luultavasti käskisin kävellä, vaikka auton omistaisinkin. [/quote] Sinä et olekaan herrasmies, etkä ole tapaillut hyviä ladyjä. [/quote]Väärin meni. Herrasmieheksi todellakin lukuun, mielestäni naisten vaatimuksiin suostuminen ei määrittele sitä. Parisuhteessa olen hienon naisen kanssa, joka ei onneksi määrittele miehiä autolla ajon mukaan. Säälittävää jos hyvä lady on sen perusteella haluaako hän, että mies hakee kotiovelta.

[/quote]

Kuinka liikut naisesi kanssa, pyörällä kylään, ja ostoksille, kai maksat taksimatkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi