Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en tunne vetoa mieheen joka ei aja autoa?

Vierailija
02.09.2015 |

Ja ei tosiaankaan ole mikään helvetin provo vaan ihan oikeasti en tunne vetoa.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:04"]

Miehellä pitää olla ajokortti ja auto jolla ajaa. Autollakaan ei muuten ole mitään merkitystä, mutta en kykene ottamaan vakavasti kolmekymppistä miestä, jolla on joku 30 vuotta vanha teininissani alla.
[/quote]

Muuten sun kanssa samoilla linjoilla, mutta 30 vuotiaat autot on jo museorekisteri-ikäisiä, niillä ajellaan yleensä enää vain harrastemielessä...

Mulle olisi täydellinen turn off mies, joka ajaisi jollain pienellä kauppakassilla, tyyliin Ford ka...

Vierailija
62/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:50"]

Ajokortiton mies vaan jotenkin ei ole täysin mies...

[/quote]

Sittenhän maailmassa ei ennen n. vuotta 1890 ollut lainkaan täysiä miehiä ja Suomessakin heitä oli ennen sotia vain harvakseltaan.

Moni mies lähti Talvisotaankin olematta sinun määritelmäsi mukainen täysi mies ja palasi sieltäkin rautateitse -laatikossa.

Nekin joilla auto sattui ennen sota olemaan ,joutuivat luovuttamaan sen valtiolle ja sodan jälkeen meni jonkun aikaa ennenkuin perheeseen auto voitiin hankkia.

Monilla perheillä ei autoa ollut vielä 1960-luvun alussakaan. Eikä se nykyäänkään ole mikään itsestänselvyys. Miltä sinusta muutern tuntuisi ,jos sinua ei pidettäisi "täytenä naisena" jos et omistaisi  autoa ?

Liittyykö auto mielestäsi jotenkin esim. kuukautisiin ja vaikuttaako se mielestäsi ihmisen hormoonitoimintaan, lisääntymiskykyyn ja sekundäärisiin sukupuoliominaisuuksiin vai mitkä ovat tuon "täyden ihmisyyden" perusteet ja miten se niihin vaikuttaa?

Mitähän lääkärit ja tiedeihmiset sanoisivat tuosta määritelmästäsi ? Mitä perusteita tuolle "vaan jotenkin" väittämällesi esittäisit.

Minusta tuo sinun on " vaan jotenkin" aika hölmöä ajattelua, tai sitten olet vain liikaa autojen ja  autoilun lumoissa-siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:50"]

Ajokortiton mies vaan jotenkin ei ole täysin mies...

[/quote]

Sittenhän maailmassa ei ennen n. vuotta 1890 ollut lainkaan täysiä miehiä ja Suomessakin heitä oli ennen sotia vain harvakseltaan.

Moni mies lähti Talvisotaankin olematta sinun määritelmäsi mukainen täysi mies ja palasi sieltäkin rautateitse -laatikossa.

Nekin joilla auto sattui ennen sota olemaan ,joutuivat luovuttamaan sen valtiolle ja sodan jälkeen meni jonkun aikaa ennenkuin perheeseen auto voitiin hankkia.

Monilla perheillä ei autoa ollut vielä 1960-luvun alussakaan. Eikä se nykyäänkään ole mikään itsestänselvyys. Miltä sinusta muutern tuntuisi ,jos sinua ei pidettäisi "täytenä naisena" jos et omistaisi  autoa ?

Liittyykö auto mielestäsi jotenkin esim. kuukautisiin ja vaikuttaako se mielestäsi ihmisen hormoonitoimintaan, lisääntymiskykyyn ja sekundäärisiin sukupuoliominaisuuksiin vai mitkä ovat tuon "täyden ihmisyyden" perusteet ja miten se niihin vaikuttaa?

Mitähän lääkärit ja tiedeihmiset sanoisivat tuosta määritelmästäsi ? Mitä perusteita tuolle "vaan jotenkin" väittämällesi esittäisit.

Minusta tuo sinun on " vaan jotenkin" aika hölmöä ajattelua, tai sitten olet vain liikaa autojen ja  autoilun lumoissa-siinä se.
[/quote]

Tuo ei ollut sitten minun viestini. Ap

Vierailija
64/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:58"]Olen ajokortiton mies ja en tunne vetoa pinnallisiin naisiin jotka vaatii mieheltä korttia.
[/quote]

En ole edelleenkään pinnallinen.

Vierailija
65/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunne vetoa mieheen joka ei aja autoa, siis...

1) Miljardööri, jolla olisi oma autonkuljettaja olisi turn off? - miksi aina pitää vouhottaa rahasta? En minä mitään kostu muiden rahoista enkä omiakaan saa mukaan hautaan.

2) Amispoika 18v, joka ajelee isänsä autolla olisi vastaavasti turn on? - ei kiinnosta pojat vaan miehet.

3) Vai tarkoitatko että tunnet vetoa(ammatti-) autokuskeihin, kuten taksikuskit, bussikuskit, rekkamiehet?
- tunnen kyllä. Eksä on yksi näistä.

4) Vai onko sinulla yliluonnollinen kyky tunnistaa/ihastua vain miehiin joilla on oma- tai autoetu auto
- luulen...

Ap

Vierailija
66/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en minäkään tunne. Onneksi autollisia miehiä riittää. Ja kyse ei ole siitä, että haluaisin itse hyötyä miehen autosta, minulla on omakin auto.

Vierailija
67/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:14"]

Lista on loputon :D silti haluaisin miehen. Ehkä... Toisaalta onhan parisuhteita tullut nähtyä. Ja niiden ihanaa auvoisuutta...not. Ap

[/quote]

Joo, en kyllä yhtään ihmettele, jos sulla on vaikeuksia muodostaa pysyvää parisuhdetta.

En heti keksi kuka jaksaisi noin ailahtelevaa luonnetta. Ehkä olen vain tylsä ihminen ;)

M42

[/quote]

Niin, mutta vastaavasti minäkään en jaksa niitä miehiä.

Vierailija
68/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:00"]Ap, en minäkään tunne. Onneksi autollisia miehiä riittää. Ja kyse ei ole siitä, että haluaisin itse hyötyä miehen autosta, minulla on omakin auto.
[/quote]

Ai edes joku ymmärtää.

Vierailija
69/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:00"]

Ap, en minäkään tunne. Onneksi autollisia miehiä riittää. Ja kyse ei ole siitä, että haluaisin itse hyötyä miehen autosta, minulla on omakin auto.

[/quote]

Sama.

Vierailija
70/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pysty viemään sua hipsterjopollaan turvaan, kun leijona hyökkää puun takaa

Se on sitä evoluutiota.

Vierailija
71/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunne vetoa koska mies pelkää ajamista tai hänellä on idioottimainen vakaumus tai hän on rahaton luuseri.

Vierailija
72/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:35"]Koska hyvätasoinen mies ajaa autoa ja omistaa ainakin yhden sellaisen.

Useimmiten autottomuus/ajotaidottomuus yhdistyy joko mielenterveysongelmiin, vähävaraisuuteen tai johonkin ituhippeilyyn. Itseäni ei noista kolmesta vaihtoehdosta kiinnosta yksikään.
[/quote]
Minulla ei ole autoa, joten ei paljon tule ajettua. Ajokortti on ollut heti 18-vuotiaasta lähtien, olen hyvä sekä varma kuski, ja tykkään ajamisesta todella paljon. Tienaan yli suomalaisen keskipalkan, minulla ei ole mielenterveysongelmia, enkä ituhippeile. Miksi ihmeessä pitäisI ajaa autoa, kun metrolla pääsee töihin kymmenessä minuutissa.
Tosin ei ole mikään ongelma, ettei ap kiinnostuisi minusta, koska tunne olisi varmasti molemminpuolinen.

Vierailija
73/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
74/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä käsittämättömin deal breaker mitä koskaan olen kuullut. Jotenkin sitä kuvittelisi, että naiset arvostavat koulutusta, hyvää työpaikkaa, mahdollisesti omistusasuntoa tai ainakin siihen tähtääviä suunnitelmia. Mutta ei, näillä ei ole mitään merkitystä, miehellä pitää näiden sijaan olla karvanoppa-Corolla!

Vierailija
75/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:50"] Ajokortiton mies vaan jotenkin ei ole täysin mies... [/quote] Sittenhän maailmassa ei ennen n. vuotta 1890 ollut lainkaan täysiä miehiä ja Suomessakin heitä oli ennen sotia vain harvakseltaan. Moni mies lähti Talvisotaankin olematta sinun määritelmäsi mukainen täysi mies ja palasi sieltäkin rautateitse -laatikossa. Nekin joilla auto sattui ennen sota olemaan ,joutuivat luovuttamaan sen valtiolle ja sodan jälkeen meni jonkun aikaa ennenkuin perheeseen auto voitiin hankkia. Monilla perheillä ei autoa ollut vielä 1960-luvun alussakaan. Eikä se nykyäänkään ole mikään itsestänselvyys. Miltä sinusta muutern tuntuisi ,jos sinua ei pidettäisi "täytenä naisena" jos et omistaisi  autoa ? Liittyykö auto mielestäsi jotenkin esim. kuukautisiin ja vaikuttaako se mielestäsi ihmisen hormoonitoimintaan, lisääntymiskykyyn ja sekundäärisiin sukupuoliominaisuuksiin vai mitkä ovat tuon "täyden ihmisyyden" perusteet ja miten se niihin vaikuttaa? Mitähän lääkärit ja tiedeihmiset sanoisivat tuosta määritelmästäsi ? Mitä perusteita tuolle "vaan jotenkin" väittämällesi esittäisit. Minusta tuo sinun on " vaan jotenkin" aika hölmöä ajattelua, tai sitten olet vain liikaa autojen ja  autoilun lumoissa-siinä se. [/quote] Tuo ei ollut sitten minun viestini. Ap

[/quote]

No ei kyllä ,mutta noinhan sinä autottomista miehistä kuitenkin ajattelet,eikö vaan?

Et tunne 'vetoa' eli jotain heidän mieheydestään mielestäsi puuttuu ilman auton omistamista.

Merkitystä ei siis ole sillä minkä näköinen tai luonteinen ihminen mies sattuu olemaan,eikä sillä mitä hän työkseen tekee ,mitä hän on opiskellut , mitä harrastaa tai millainen hän yleensä ihmisenä on.

Jaat miehet yksinkertaisesti kahteen luokkaan 1.) auton omistaviin ja 2.) autoa omistamattomiin...

Entä sitten ne auton omistajat-valitsetko sitten heistäkin (jollain muilla perusteilla) jos valitset,niin sittenhän tuo väitteesi ei  pidäkään paikkaansa.

Eli edellytät mieheltä omaisuutta ainakin  auton muodossa ,mutta painaako sitten sekin millaisen auton. (käykö siis vanhan Ladan, tai Bentleyn omistaja yhtä hyvin ?-autojahan ne  ovat molemmat...)

Vai onko autosi sitten niin heikossa ja epävarmassa  kunnossa ,että haluat yksinkertaisesti  varmistaa sen vetoavun saamisen miehen autolla, vai mistä muka on kohdallasi kysymys ?

Jos vielä edellytät siltä Bentleyn omistajaltakin vielä sen lisäksi  sopivaa ikää ja oikeaa  ulkonäköä ,hienoa luonnetta, hyviä sosiaalisia suhteita jne. niin aina vaan tarkemmaksi seulasi menee.Eli eihän  se pelkkä auton (hienon ja kalliinkaan) omistaminen sinänsä  riitä   sinullekaan kuitenkaan, eikä  sittenkään?

Ketä muuten loppujen lopuksi oikeasti kiinnostaa millaisiin miehiin joku av-palstan anonyymi nillittäjä tuntee vetoa ,tai kehen ei?

Teet vain itsestäsi 'palkinnon'.

Lopettaisitko muuten suhteenne, jos mies jostain syystä (esim.yllättävän  näkökyvyn heikkenemisen takia ) joutuisikin luopumaan autostaan, tai jos  hänellä yksinkertaisesti ei enää olisi varaa sen ylläpito- ja käyttökustannuksiin ?

Vierailija
76/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joille ajokortiton mies on turn-off, entä mies jolla on ajokortti, mutta ei ole autoa?

Vierailija
77/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:52"]

Te, joille ajokortiton mies on turn-off, entä mies jolla on ajokortti, mutta ei ole autoa?

[/quote] Se 'turn-off' tarkoittaa muuten  yleensä,että jotenkin  'seksuaalisesti' vastenmielinen ( eli siis jotain suoraan kehollisuuteen liittyvää piirrettä) .

Feministit sanovat ,että "auto on miehelle yksinkertaisesti peniksen jatke".

Näköjään on siis  joitakin naisiakin ,jotka vahvistavat mielellään tämän sloganin paikkansapitävyysoletuksen.

Vierailija
78/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka se autoton mies tulisi minua hakemaan, lähin pysäkki on kilometrien päässä, taitaisi mennä niin, että hakisin miehen kotoaan treffeille, onneksi ei tarvitse. Kuvitellaan, että saisin aina kuskata sitä, ei kyllä kiinnostaisi, vai ottaisiko pyörän kyytiin. 

Vierailija
79/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:27"]Mitä sitten? Kai sinulle riittää miehiä niistäkin jotka ajaa. [/quote] Niin mutta kun on vittumaista kiinnostua miehestä joka ei sitten ajakaan. Heti lässähtää.

[/quote]Aika vaikea keksiä tähän ongelmaan mitään myötätuntoista sanottavaa :D
[/quote]

En voi itselleni mitään.
[/quote]
Ei hullut yleensäkään voi. Mm. ihmisvihaiset.

Vierailija
80/107 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:52"]

[/quote]

OK, jos kyse on väliaikainen tila esim. rahatilanteen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän