Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomineidot-sarja OFFICIAL

Vierailija
21.03.2022 |

Joko on aletti katsoa sarjaa Suomen kansallismielisistä naisista? Sarja näkyy kokonaisuudessaan Areenassa, https://areena.yle.fi/1-61929993

Minä aloittelem juuri katsomaan, mielenkiinnolla odotan, että millainem huumorisarja kyseessä.

Kommentit (179)

Vierailija
141/179 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ohjelma on suomalaiset nazziuttavaa aivopesua, niin mitä sitten on YLEn ja muun valtamedian tuuttaama sukupuolen moninaisuuden hehkutus, prostituution, monisuhteisuuden ja kinkyilyn ylistys?

Jos tämä ohjelma pitäisi kehystää varoituksella, että kansallismielisyys on superpaha asia, niin miksei tällaista varoituslausuntoa ei vaadita muille ilmiöille? Eihän esimerkiksi transjutuissakaan koskaan puhuta katujista, transkäsittelyjen lopullisuudesta, että ne aiheuttavat pysyviä kehollisia muutoksia ja hedelmättömyyden, tai autismin kirjolla olevien ja homoseksuaalien yliedustuksesta transien keskuudessa.

Vierailija
142/179 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riitti jo se kohta kun Meri oli siellä kaupan kassalla. Härreguud miten joku voi noin rumasti puhua toisista ihmisistä jotka tekevät työtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/179 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla heillä oli selkeästi joku trauma. Merikin oli raiskattu. Ne ongelmat pitäisi käsitellä ensin, eikä lähteä tuollaiseen ideologiaan mukaan.

Minua lähinnä he kaikki säälittävät. Nuoria, eksyksissä olevia naisia.

Missä kohtaa tuo Merin raiskaus tuli ilmi?

Mun piti kelata siitä kohtaa useampi kerta, että ymmärsin, että hänet oli raiskattu. 

Kuulosti jotenkin "hehhhehh rikastuttivat hhehhhe". Minusta hänen kertomuksensa raiskauksesta oli todella outo tapa kertoa, ihan kuin ylpeilisi asialla. 

Muutenkin sarjaa katsoessa piti monta kertaa oikeasti tajuta, että tämä ei ole näytelmää vaan noi oikeasti ajattelevat ja elävät tuolla tavoin. Absurdi ohjelma mitä olen aikoihin nähnyt.  

Liisa oli kolmesta ehkä normaalein. Jasminestä tuli olo ettei kerro ehkä kaikkea. Mutta Meri oli järkyttävä tapaus, myönsi sen natsijutunkin. Hyi olkoon. 

Minä tulkitsin naureskelun ja kiertoilmaisun käytön tavaksi käsitellä vaikeaa asiaa. Hermostunut hihittely sopimattomissa tilanteissa on tyypillistä tytöille ja naisille, joilla on ADD. Ihan viime vuosiin asti tyttöjen ADD on ollut alidiagnosoitu siksi, että tytöt ja pojat oireilevat eri tavoin. Kiertoilmaisun avulla taas saa etäännytettyä itsensä tapahtuneesta. Kenelle tahansa olisi vaikea käyttää rikoksesta sen virallista nimeä, siis sanoa sitä sanaa ääneen kuvatessa omakohtaista kokemusta, varsinkin televisiokameroiden edessä.

Vierailija
144/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastuksen sääntö nro 1: älä jää koukkuun.

Vierailija
145/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huvittaa, kun Helsingissä asuvat puhuvat luonnosta.

Vierailija
146/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hermostunut hihittely sopimattomissa tilanteissa on tyypillistä tytöille ja naisille, joilla on ADD. [/quote]

Mistä löytyisi lisätietoa?

Vierailija
147/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla heillä oli selkeästi joku trauma. Merikin oli raiskattu. Ne ongelmat pitäisi käsitellä ensin, eikä lähteä tuollaiseen ideologiaan mukaan.

Mun piti kelata siitä kohtaa useampi kerta, että ymmärsin, että hänet oli raiskattu. 

Kuulosti jotenkin "hehhhehh rikastuttivat hhehhhe". Minusta hänen kertomuksensa raiskauksesta oli todella outo tapa kertoa, ihan kuin ylpeilisi asialla. 

Muutenkin sarjaa katsoessa piti monta kertaa oikeasti tajuta, että tämä ei ole näytelmää vaan noi oikeasti ajattelevat ja elävät tuolla tavoin. Absurdi ohjelma mitä olen aikoihin nähnyt.  

Liisa oli kolmesta ehkä normaalein. Jasminestä tuli olo ettei kerro ehkä kaikkea. Mutta Meri oli järkyttävä tapaus, myönsi sen natsijutunkin. Hyi olkoon. 

Miten niin ylpeillyt asialla? Vaatii rohkeutta pystyä kertomaan koko Suomen kansalle että joku inhotus on ottanut hänet väkisin, edes hän ei sitä suoraan pystynyt sanomaan.

Vierailija
148/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ylpeillyt asialla? Vaatii rohkeutta pystyä kertomaan koko Suomen kansalle että joku inhotus on ottanut hänet väkisin, edes hän ei sitä suoraan pystynyt sanomaan.

Liekö edes tapahtunut. Noin riski nainen olisi varmaan pärjännyt hyökkäyksessä.

Vierailija
149/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rekkakuskin ammatti on vaarallinen niin naisille kuin miehillekin, ja toki kuka tahansa sukupuolesta, iästä ja ruumiinrakenteesta riippumatta voi joutua raiskatuksi.

Olen kulkenut ohi useasta näiden kiihkoilijoiden/nasujen mielenosoituksista (yhteen aikaan pitivät Helsingissä jatkuvasti miekkareita) ja melkein joka kerta äänessä on ollut ulkomaalaisen tekemästä raiskauksesta kertova nainen. Olen jäänyt miettimään, onko tämä keskeisempi asia kuin mitä ymmärrämme-naiset liittyvät aatteeseen henkilökohtaisen trauman vuoksi ja miehet kokevat tärkeäksi naisten suojelemisen/puolustamisen/koston heidän puolestaan.

Vierailija
150/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermostunut hihittely sopimattomissa tilanteissa on tyypillistä tytöille ja naisille, joilla on ADD.

Mistä löytyisi lisätietoa?

En osaa valitettavasti sanoa. Minä olen saanut tiedon eräästä nepsy-koulutuksesta, johon muutama vuosi sitten kasvatusalan ammattilaisena osallistuin. Yritin äsken googlailla, mutta törmäsin mainitsemaani ongelmaan eli siihen, että tyttöjen ADD ja ADHD on alidiagnosoitu. Useimmissa löytämistäni artikkeleissa poikien oireistoa käytetään ikään kuin normina ja tyydytään toteamaan, että tyttöjen oireet ovat erilaisia, erittelemättä millä tavalla erilaisia.

Vierailija
151/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rekkakuskin ammatti on vaarallinen niin naisille kuin miehillekin, ja toki kuka tahansa sukupuolesta, iästä ja ruumiinrakenteesta riippumatta voi joutua raiskatuksi.

Olen kulkenut ohi useasta näiden kiihkoilijoiden/nasujen mielenosoituksista (yhteen aikaan pitivät Helsingissä jatkuvasti miekkareita) ja melkein joka kerta äänessä on ollut ulkomaalaisen tekemästä raiskauksesta kertova nainen. Olen jäänyt miettimään, onko tämä keskeisempi asia kuin mitä ymmärrämme-naiset liittyvät aatteeseen henkilökohtaisen trauman vuoksi ja miehet kokevat tärkeäksi naisten suojelemisen/puolustamisen/koston heidän puolestaan.

Juupa juu. Koska suomalaisethan eivät raiskaa. 

Vierailija
152/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin eilen sarjaa tänne. Näköjään poistettu viestini. On tää kyllä.

Vierailija
153/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, sedät houkutelleet nuoret naiset puolueeseen ja kirjaprojektiin.

Vierailija
154/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, mutta tuo Meri vaikuttaa aidosti ihan kivalta ihmiseltä. Iloinen, huumorintajuinen, rempseä likka. Ei vaikuta siltä, että olisi vihaa täynnä. 

Niinpä. Ilmeisesti vain hieman hukassa. Kansallismielisyyden vielä jotenkin ymmärtää, mutta aatutervehdykset menee jonkun rajan  yli.

Vierailija
155/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin itse juuri Meristä. Tunsin eniten sympatiaa häntä kohtaan.

Olen autisti, add myös, melkein raiskauksen uhri eurooppalaisessa mamulähiössä.

Meri ei sanonut toivovansa kenenkään tuhoamista. Häntähän jopa kammoksutti väkivalta, vaikka katsoikin tappelua.

Vierailija
156/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulua**uj*n ihailua on vaikeaa ymmärtää, vaikka siihen liitettäisiinkin "luonnonsuojelullinen" yhteys. 

Ymmärrän väestönkasvun ongelmat, mutta silti. 

Vierailija
157/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin Ollikainen yritti selittää Linkolan puheita ihmisten tappamisesta mielenterveysongelmilla ja meni hiljaiseksi kuullessaan, että Linkola oli oikeasti sitä mieltä.

Vierailija
158/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmin Ollikainen yritti selittää Linkolan puheita ihmisten tappamisesta mielenterveysongelmilla ja meni hiljaiseksi kuullessaan, että Linkola oli oikeasti sitä mieltä.

*Jasmina

Vierailija
159/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.

Kaikki ovat hukassa.

Vierailija
160/179 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa vanhempana harmittaa, että lähti tähän ohjelmaan.