Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ratikkapysäkillä jollain villapaitatädillä tajuttoman hyvää hajuvettä!

Vierailija
02.09.2015 |

Enkä tosiaan kehtaa kysyä. AARGH - ja eikun taas valkkaamaan Sokokselle jotain kissanpissa -DKNY:tä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuja pitää aina testata omalle iholle ennen ostopäätöstä. Aika monta meni jakoon tutuille, ennen kuin sen opin.

Vierailija
22/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:53"]Noin 25 vuotta sitten yhdellä ulkomaalaistaustaisella opettajallani oli aivan mahtavaa hajuvettä, joka tuoksui metsältä. Ei ole tullut vastaan missään muualla, ehkä sitä ei edes saanut Suomesta. [/quote] Saunan löylytuoksuissa on metsä. Sitä? [/quote]Käytin yhtä unisex-tuoksua, joka on aika metsäinen (mm kataja). Kerran joku kysyi minulta, että olenko ollut saunassa. Tuli mieleen, että johtuikohan sauna-assosiaatio siitä tuoksusta :D Voi olla, että Suomessa ei kannatakaan käyttää metsäisiä tuoksuja, kun kaikki ajattelee heti löylyhajusteita (niitä en muuten käytä).

[/quote]

Sateen jälkeinen metsän tuoksu on kyllä ihana. Onkohan joku sellaisen hajuveden kehittänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:24"]Tusinatuoksuja sekin... Onneksi oma mieheni käyttää tosi laadukkaita tuoksuja - ja useinkin on työssään kuullut kysymyksen, mikä on tuoksun nimi.
[/quote]

Nimeä yksi.

Vierailija
24/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:28"]

Tuoksuja pitää aina testata omalle iholle ennen ostopäätöstä. Aika monta meni jakoon tutuille, ennen kuin sen opin.

[/quote]

Juuri näin, tultu tehtyä vikaostoja itsekin. Ja mun iholla yksi muuttui ihan erilaiseksi n. 10min suihkutuksenkin jälkeen. Olin jo ostamassa ja kokeilin vielä yhtä, nuuskaisin vielä ennen kassalle menoa ja tuoksu oli muuttunut ihan toisenlaiseksi.

Vierailija
25/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa siivoojilla ja monilla muilla naisilla oli hyvän tuoksuista tuoksua myös. En osannut kysyä mitä. Tietoa?

Vierailija
26/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:49"]Olisit kysynyt vaan! Multa on muutaman kerran kysytty, ja mukavaahan se on kuulla tuoksuvansa ihanalta. [/quote] Niin, keinotekoisuuden ansiosta. Parasta olisi tuoksua ihanalta ilmam hajusteita. T. Käytän itsekin

[/quote]

Mulla on omanlainen hajuste, jolta tuoksun koko ajan, sen nimi on: no shower.

Vierailija
27/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:03"]

Tässä aloituksessa kiinnitti huomiota vain tuo villapaita. Miksi jollakin on villapaita suht lämpösellä kelillä päällä, käsittämätöntä! Ai, mut nyt on JO syyskuun toinen päivä, tietysti pitää etsiä talvivaatteet päälle, vaikka ulkona on lähes 20 astetta lämmintä...

[/quote]

Mulla oli tänään villapaita ja oli tarpeen.

Vierailija
28/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle on kerran sanottu töissä, että hän tuoksuu hyvälle. Ja mies sitten vastasi: "Pierasin justiinsa."

Olisin voinut vajota penkin alle, onneksi sanoja ei tiennyt, että olen hänen vaimonsa (ollaan samassa paikassa töissä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi