Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon nainen nettitreffeillä?

Vierailija
02.09.2015 |

Nolaanko itseni jos kokeilen nettitreffailua (ei Tinder), jos olen kokematon seurustelussa, ikää alkaa olla ja mt-taustakin löytyy?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:26"]

Ajattelin vain varoittaa, sillä toisin mitä av:lla on käsitys normaalissa elämässä miehet karsastavat todella pahasti niitä naisia, jotka eivät ole aiemmin miehille kelvanneet :) Kokeilkaa oikeassa elämässä ja voin vakuttaa, että miehet eivät suhtaudu hyvällä todellakaan.

Itse en ole enää ollut rehellinen taustastani eikä täten miehet ole jättäneet kokemattomuuden takia.

[/quote] Tasan sama kokemus minulla. Vaikka täällä "miehet" kirjoittavat miten hienoa on että nainen on kokematon niin tosielämässä kyllä karsastetaan ja ihmetellään mikä minussa on vikana jne. 

[/quote]

Oisko niin että pelimiehiä tapasitte, joilla ei aikomustakaan aloittaa pitkiä suhteita, saatikka avioliittoa. Silloin voi miehenkin mielestä tuntua turhalta opettaa tavoille. 

Naiset eivät pääsääntöisesti siedä kokematonta miestä, mutta en tosiaankaan usko että vaimoa etsivät miehet olisivat samalla kannalla. Minua ei ainakaan ole ikinä haitannut naisen kokemattomuus. Sillä on merkitystä että hänellä on ollut vastaava mielyttämishalu kun itsellänikin, että hän on halunnut panostaa suhteeseen ja on valmis tekemään asioita sen eteen. Taitoja voi opettaa ja opetella, ja semmoinen joka siihen oikeasti panostaa ohittaa nopeasti kaikki prinsessat ja muut itsekeskeiset, eli valtaosan sekä miehistä että naisista.

Vierailija
22/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:31"]

Oisko niin että pelimiehiä tapasitte, joilla ei aikomustakaan aloittaa pitkiä suhteita, saatikka avioliittoa. Silloin voi miehenkin mielestä tuntua turhalta opettaa tavoille. 

Naiset eivät pääsääntöisesti siedä kokematonta miestä, mutta en tosiaankaan usko että vaimoa etsivät miehet olisivat samalla kannalla. Minua ei ainakaan ole ikinä haitannut naisen kokemattomuus. Sillä on merkitystä että hänellä on ollut vastaava mielyttämishalu kun itsellänikin, että hän on halunnut panostaa suhteeseen ja on valmis tekemään asioita sen eteen. Taitoja voi opettaa ja opetella, ja semmoinen joka siihen oikeasti panostaa ohittaa nopeasti kaikki prinsessat ja muut itsekeskeiset, eli valtaosan sekä miehistä että naisista.

[/quote]

Kuinka saatanan monta kertaa se pitää kertoa: OLIVAT TÄYSIN TAVALLISIA MIEHIÄ. Olleet (pitkissä) parisuhteissa tavallisten naisten kanssa.

Mua raivostuttaa miten te kuvittelette tietävänne paremmin kuin minä omat asiani ja kokemukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:31"]

[/quote]

Kuinka saatanan monta kertaa se pitää kertoa: OLIVAT TÄYSIN TAVALLISIA MIEHIÄ. Olleet (pitkissä) parisuhteissa tavallisten naisten kanssa.

Mua raivostuttaa miten te kuvittelette tietävänne paremmin kuin minä omat asiani ja kokemukseni.

[/quote]

Eihän "me" tiedetä, epäilemme vain, koska kokemuksesi miehistä ei vastaa meidän, eikä meidän ystäviemme ajatuksia/mieltymyksiä. Paitsi niitä joilla on 50-500 kaatoa takana, niihin kokemuksesi sopisi paremmin. Kertaheitolla et saa kokemattomalta hyvää seksiä, se vaatii harjoittelua, ns sijoitusta.

Vierailija
24/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:48"]

Kannattaa muistaa, että mitä enemmän tulee ikää sitä suuremmalla todennäköisyydellä toisen kynnys lähteä parisuhteeseen täysin parisuhteista kokemattoman kanssa suurenee hetki hetkeltä. Siinä vaiheessa kun ikää alkaa olla jo +30 ja kokemusta ei ole edes teiniaikojen suhteesta, vastapuolella voi alkaa olla jo niitä joilla on takana pitkiä avoliittoja, jopa karahtanut avioliitto ja lapsia. Usean mukaan parisuhdetaidot tulee opetella, harvalla on halua ja aikaa alkaa opettamaan toista niistä seikoista, jotka olisi tullut oppia jo 17-vuotiaana.[/quote]Näin. Erityisen riemastuttavaa on olla tällaisessa epätasaisessa suhteessa sellaisen kokemattoman kanssa, joka kuvittelee olevansa äärimmäisen elämää ymmärtävä ja avarakatseinen ja tietävänsä kaiken paremmin kuin se kokenut seurustelukumppani. Jos on jättänyt nuoruutensa elämättä ja sitten lähtee vähän yrittelemään parisuhdetta siinä vaiheessa kun muilla on jo pitkä kokemus, matkassa saisi olla edes tervettä itsekritiikkiä ja nöyryyttä.

Vierailija
25/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:03"]

Eihän "me" tiedetä, epäilemme vain, koska kokemuksesi miehistä ei vastaa meidän, eikä meidän ystäviemme ajatuksia/mieltymyksiä. Paitsi niitä joilla on 50-500 kaatoa takana, niihin kokemuksesi sopisi paremmin. Kertaheitolla et saa kokemattomalta hyvää seksiä, se vaatii harjoittelua, ns sijoitusta.

[/quote]

Tampio. Olen jatkuvasti puhunut siitä, että kokemattomuus seurustelusta on miehille punainen vaate.

En viitannut seksiin tai sen hyvyyteen missään kommentissani.

Vierailija
26/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:03"]

[/quote]

Tampio. Olen jatkuvasti puhunut siitä, että kokemattomuus seurustelusta on miehille punainen vaate.

[/quote]

En usko. Ainakaan oman tuttavapiirini kanssa käytyjen keskustelujen perusteella näin ei ole. On varmasti myös niitä miehiä, jotka tuollaisessa tilanteessa hieman epäilevät, mutta suurimmalle osalle asia ei ole mikään kynnyskysymys. Ehkä keskusteluissa esitetyt mielipiteet eroavat tosielämän käyttäytymisestä, mutta itse en tähän usko. Muutenkin entisille suhteille tai niiden puutteelle annetaan liian suuri rooli tapailun alkuvaiheessa. Miksi niistä pitää edes puhua?

Vierailija
27/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on +50 vuotias kokematon nainen en valita, jos olisi kertonut heti niin en olisi alkanut. Vasta pedissä tajusin että kyseessä oli täysin kokematon, mutta myös maailman ihanin. Itse vaan olen ollut monasti pari suhteensa pari kertaa naimisissa ja satunnaisia kääröjä on satoja, en olisi nähnyt yhteistä tulevaisuutta mitenkään mahdolliseksi jos poliisin heti tiennyt että toisella ei ole lainkaan kokemusta.

Vierailija
28/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat taatusti parrua perseeseen joka treffeillä

Vierailija
29/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:03"]

[/quote]

[/quote]

Heh, ite oot naiivi. SINÄ et puhunut seksistä, mutta se joille se on ainut päämäärä reagoisi niin kuin olet esittänyt. Se mies jolle päämäärä on avioliitto tai ainakin pitkä suhde ajattelee sekin seksiä, mutta ei vain sitä. Kun kerran kokemattomuus seksissä ja sen aiheuttamat ongelmat ovat korjattavissa, kokemattomuus muissa seurusteluasioissa ja sen ongelmat ovat lasten leikkiä, koska niihin ei liity niin paljon estoja, häpeää joten niistä on paljon helpompi puhua.

Lisäksi punainen vaate on semmoinen jota kohti härkä hyökkää, ei lähde sitä pakoon.

Vierailija
30/30 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolaanko itseni jos kokeilen nettitreffailua (ei Tinder), jos olen kokematon seurustelussa, ikää alkaa olla ja mt-taustakin löytyy?

Et tietenkään nolaa. Treffipalstoilla on paljon muitakin kokemattomia seuranhakijoita. Kokemattomuudesta ja mahdollisista MT-ongelmista on hyvä kuitenkin olla avoin suhteellisen aikaisessa vaiheessa, niin suuria yllätyksiä ei tule myöhemmin. Parhaat deittisivustot linkin takaa löytyy hyvä ja kattava lista suosituista suomalaisista seuranhakupalstoista. Sieltä on helppo valita omiin tarpeisiin ja tavoitteisiin sopiva sivusto. Tarjolla on niin ilmaista kuin maksullistakin sivustoa seuranhakuun tositarkoituksella tai seikkailumielellä. Onnea seuranhakuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi