Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon nainen nettitreffeillä?

Vierailija
02.09.2015 |

Nolaanko itseni jos kokeilen nettitreffailua (ei Tinder), jos olen kokematon seurustelussa, ikää alkaa olla ja mt-taustakin löytyy?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Kerran vein treffeille kokemattoman naisen ja aloin puhumaan niitä näitä. Se alko itkeen ja sanoi että haluaa kotiin. Oli viimeinen kerta kokea tuo ihmisarvoa pilaava kokemus nettitreffit.

Vierailija
2/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mitään nolaa itseäs, sekaan vaan! Onhan muitakin kokemattomia ja ujoja paljon. Oletko kuitenkin joskus käynyt treffeillä vai aloitatko ihan totaaliummikkona? Tinderissä voi olla paljon seksiseuran hakijoita, mutta voi sinne helmiäkin mahtua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rehellinen, et nolaa itseäsi. Kerrot vaan avoimesti, mikä tilanne on, jos/kun päädyt viestittelemään enemmän jonkun kanssa. :)

Vierailija
4/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet +25-vuotias nainen, etkä ole ollut suhteessa niin peli on menetetty. Valehtele ainakin kokemuksesta, sillä voit vielä parantaa mahdollisuuksiasi.

Vierailija
5/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ne ovat nettideittailijatkin. Ei sinun tarvitse noista asioista heti kertoa, käyt vain treffeillä monen kanssa ja yrität pitää hauskaa niin opit rentoutumaan ja totut deittailuun.

Vierailija
6/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:45"]

Jos olet +25-vuotias nainen, etkä ole ollut suhteessa niin peli on menetetty. Valehtele ainakin kokemuksesta, sillä voit vielä parantaa mahdollisuuksiasi.

[/quote]

Tämä väite on yksiselitteisesti virheellinen. Kun tapasin nykyisen puolisoni, hän oli kokematon 26-vuotias nainen. Sitä paitsi on myös paljon kokemattomia miehiä, joita ei tietenkään haittaa naisen kokemattomuus.

Vierailija
7/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:45"]

[/quote]

Tämä väite on yksiselitteisesti virheellinen. Kun tapasin nykyisen puolisoni, hän oli kokematon 26-vuotias nainen. Sitä paitsi on myös paljon kokemattomia miehiä, joita ei tietenkään haittaa naisen kokemattomuus.

[/quote]

Ajattelin vain varoittaa, sillä toisin mitä av:lla on käsitys normaalissa elämässä miehet karsastavat todella pahasti niitä naisia, jotka eivät ole aiemmin miehille kelvanneet :) Kokeilkaa oikeassa elämässä ja voin vakuttaa, että miehet eivät suhtaudu hyvällä todellakaan.

Itse en ole enää ollut rehellinen taustastani eikä täten miehet ole jättäneet kokemattomuuden takia.

Vierailija
8/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä kokemattomuus tai jopa seurustelemattomuus on naisten silmissä suunnilleen pahin turn-off mitä voi olla. Toisin päin ei haittaa juuri ketään, jollekkin miehelle se voi olla jopa bonus.

Vierailija
9/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:29"]

Miehillä kokemattomuus tai jopa seurustelemattomuus on naisten silmissä suunnilleen pahin turn-off mitä voi olla. Toisin päin ei haittaa juuri ketään, jollekkin miehelle se voi olla jopa bonus.

[/quote]

Edelleen: mulla haittasi tasan niitä kahta ensimmäistä miestä kokemattomuuteni, joita koskaan tapailin. Ja tämä vielä nuorempana mitä ap. Täytyykö vielä mainita, että olivat ihan tavallisia miehiä.

Seksuaalinen kokemattomuus ei naisella haittaa, mutta se kyllä ettei ole kokemusta parisuhteesta. Se on juuri se, jota miehet pitävät omituisena.

Vierailija
10/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelma ole siinä, nolaatko itsesi vai et. Kokemattomuus itsessään voi olla jonkintasoinen ongelma, ja mt-tausta vielä enemmän. Minä tapasin aikoinaan nettitreffeillä miehen, jolla oli mm. nämä kolme mainitsemaasi ominaisuutta eli kokemattomuus, ikää (lähemmäs 30) sekä mt-tausta (hoitamaton ja "tunnustamaton") ja soisin etten olisi ikinä kajonnut häneen pitkällä tikullakaan. Sinä tosin tunnut olevan paljon häntä paremmin sinut itsesi kanssa etkä elä itsepetoksessa.

Vierailija
11/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on siellä kahvila istuskelussa, jos tapaaminen on sovittu netissä treffisaitilla vs. jossain naamakkain? Puheluthan menee samoissa piuhoissa nykyisin kuin nettikin, niin puhelimella sovittu treffi lienee nettitreffi?

Vierailija
12/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 30+ kun tapasin nykyisen ihanan mieheni. Olin kokematon mitä tulee miehiin ja seksiin, mutta muuten minulla oli elämänkokemusta roppakaupalla, mitä tulee mt-ongelmiin, uraan, matkustamiseen jne. Miehelle kokemattomuuteni oli ok. Meillä menee edelleen hyvin, alkuvaikeuksien jälkeen myös sängyssä. Jos haluaa kokea parisuhteen niin kannattaa tehdä jotain asian eteen. Mutta muistan kyllä, että sinkkuudessakin oli puolensa.

Vierailija
13/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että mitä enemmän tulee ikää sitä suuremmalla todennäköisyydellä toisen kynnys lähteä parisuhteeseen täysin parisuhteista kokemattoman kanssa suurenee hetki hetkeltä. Siinä vaiheessa kun ikää alkaa olla jo +30 ja kokemusta ei ole edes teiniaikojen suhteesta, vastapuolella voi alkaa olla jo niitä joilla on takana pitkiä avoliittoja, jopa karahtanut avioliitto ja lapsia. Usean mukaan parisuhdetaidot tulee opetella, harvalla on halua ja aikaa alkaa opettamaan toista niistä seikoista, jotka olisi tullut oppia jo 17-vuotiaana.

Juuri tuosta syystä kannattaa harkita kertooko kuinka totuudenmukaisesti omasta taustasta.

Vierailija
14/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:26"]

Ajattelin vain varoittaa, sillä toisin mitä av:lla on käsitys normaalissa elämässä miehet karsastavat todella pahasti niitä naisia, jotka eivät ole aiemmin miehille kelvanneet :) Kokeilkaa oikeassa elämässä ja voin vakuttaa, että miehet eivät suhtaudu hyvällä todellakaan.

Itse en ole enää ollut rehellinen taustastani eikä täten miehet ole jättäneet kokemattomuuden takia.

[/quote] Tasan sama kokemus minulla. Vaikka täällä "miehet" kirjoittavat miten hienoa on että nainen on kokematon niin tosielämässä kyllä karsastetaan ja ihmetellään mikä minussa on vikana jne. 

Vierailija
15/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin seurustelu tulee oppia 17-vuotiaana. Erilaiset ihmiset tekevät eri asiat eri järjestyksessä. Aloin seurustella yli 3-kymppisenä ja elämänkokemusta ja ihmissuhdetaitoja oli kertynyt sen verran, että ei ollut mikään mahdoton tehtävä aloittaa yhteiselämä rakastamansa miehen kanssa.
Minua muuten ottaa päähän yleinen harhaluulo, että ns. ikisinkut ovat peräkammarin luusereita. Itse ehdin kokea sinkkuvuosinani vaikka mitä mielenkiintoista ja ihanaa.

Vierailija
16/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:48"]

Kannattaa muistaa, että mitä enemmän tulee ikää sitä suuremmalla todennäköisyydellä toisen kynnys lähteä parisuhteeseen täysin parisuhteista kokemattoman kanssa suurenee hetki hetkeltä. Siinä vaiheessa kun ikää alkaa olla jo +30 ja kokemusta ei ole edes teiniaikojen suhteesta, vastapuolella voi alkaa olla jo niitä joilla on takana pitkiä avoliittoja, jopa karahtanut avioliitto ja lapsia. Usean mukaan parisuhdetaidot tulee opetella, harvalla on halua ja aikaa alkaa opettamaan toista niistä seikoista, jotka olisi tullut oppia jo 17-vuotiaana.

Juuri tuosta syystä kannattaa harkita kertooko kuinka totuudenmukaisesti omasta taustasta.

[/quote]

Jos niitä parisuhdetaitoja tulee opetella, niin eikö niiden puute sitten joka tapauksessa tule esiin jos salaa oman taustansa ja yrittää elää suhteessa? Kokemusta "edes teiniaikojen" suhteista minulla ei tosiaankaan ole, olin kiusattu ja yksinäinen ja sairastin teinivuodet masennusta. Nuorena aikuisena en olisi edes uskaltanut kokeilla seurustelua, juuri tuollaisia "ei tässä iässä jaksa alkaa enää ketään opettamaan"-juttuja luettuani. Ikä on nyt lähempänä 30:tä ja oon rohkaistunut sen verran, että haluaisin ajatella että mullekin joku vois löytyä. :) ap

Vierailija
17/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:54"]Tasan sama kokemus minulla. Vaikka täällä "miehet" kirjoittavat miten hienoa on että nainen on kokematon niin tosielämässä kyllä karsastetaan ja ihmetellään mikä minussa on vikana jne. 

[/quote]

Juuri tämä.

Huom: en tarkoita, että oikeasti pitäisi seurustella tietyn ikäisenä. Kerroin vain sen millaista on todellisuudessa deittailla kokemattomana naisena.

Enkä usko sen kokemattomuuden oikeasti näkyvän, koska asiat menivät miesten kanssa aina hyvin ennenkuin erehdyin kertomaan siitä etten ole ollut parisuhteissa :D Juuri se, että olin rehellinen asiasta sai miehet muuttamaan käsitystä minusta ja jouduin vastailemaan lukuisiin ihmettelyihin miksi en ole seurustellut, sekä oletuksiin juuri niistä mahdollisista, pidemmän ajan kuluttua paljastuvista "vioista".

Vierailija
18/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuudella ei ole väliä mutta en haluis käydä mt ongelmaisen naisen kanssa treffeillä. Kerran seurustelin masentuneen naisen kanssa ja jatkuvasti valitti kun kaikki on pielessä yhyy... Hullut seurustelkoon keskenään.
M23

Vierailija
19/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:09"]Kokemattomuudella ei ole väliä mutta en haluis käydä mt ongelmaisen naisen kanssa treffeillä. Kerran seurustelin masentuneen naisen kanssa ja jatkuvasti valitti kun kaikki on pielessä yhyy... Hullut seurustelkoon keskenään.
M23
[/quote]
Ja epäystävälliset keskenään.

Vierailija
20/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miksi M23:n tyttöystävä masentui...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän