Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testasin miestäni, pettäisikö hän jos olisi mahdollisuus

Vierailija
02.09.2015 |

Tämä kehiteltiin ystäväni kanssa. Pyysin ystävääni käymään luonamme kahvilla. Olin "unohtanut" ostaa kahvipullaa ja kun ystävä tuli, lähdin autolla muka käymään kaupassa. Jäivät mieheni kanssa siis kaksistaan.

Ajoin auton lähimmälle P paikalle (sellainen on onneksi kävelymatkan päässä) ja tulin takaisin kotimme pihalle kävellen ja kurkistelin ikkunasta (josta hieman pystyi näkemään) että meneekö mies lankaan. Ystäväni siis koitti vietellä miestäni.

Mies ei lämmennyt yhtään vaan työnsi ystävääni pois. Jonkin verran kuulin, mitä puhuivat. Mieheni mm. sanoi että "En ole koskaan pettänyt, enkä petä". Jonkun ajan kuluttua kävelin autolle takaisin ja ajoin pihaan ja menin sisälle.

Mies sitten heti sanoi mulle että on asiaa ja mentiin ulos ja kertoi, että mun ystävä koitti iskeä häntä ja että mitään ei tapahtunut heidän välillään.

Sitten kerroin miehelle että se oli lavastettu tilanne. Jännä kyllä, mies ei suuttunut yhtään, vaan kattoi mua hölmistyneenä ja alkoi nauramaan ja sanoi että "Siis mitä ihmettä, oikeesti??!", kyllähän se sitten kyseli että miksi halusin tehdä niin ja sanoi vaan "Voi sua höpsö, en ikinä tekis sulle mitään, mikä sua loukkais"

Kahvittelut meni hyvin ja se pullakin oli valmiina piilossa.

Ja ei, en tiedä oikein itekään, miksi halusin testata miestä, koska suhteessamme ei kylläkään koskaan ole ollut tilannetta, että olisin miestä mistään epäillyt. Kai tää oli vaan joku muka hauska jekku :/ 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:38"]

Tämä kehiteltiin ystäväni kanssa. Pyysin ystävääni käymään luonamme kahvilla. Olin "unohtanut" ostaa kahvipullaa ja kun ystävä tuli, lähdin autolla muka käymään kaupassa. Jäivät mieheni kanssa siis kaksistaan.

Ajoin auton lähimmälle P paikalle (sellainen on onneksi kävelymatkan päässä) ja tulin takaisin kotimme pihalle kävellen ja kurkistelin ikkunasta (josta hieman pystyi näkemään) että meneekö mies lankaan. Ystäväni siis koitti vietellä miestäni.

Mies ei lämmennyt yhtään vaan työnsi ystävääni pois. Jonkin verran kuulin, mitä puhuivat. Mieheni mm. sanoi että "En ole koskaan pettänyt, enkä petä". Jonkun ajan kuluttua kävelin autolle takaisin ja ajoin pihaan ja menin sisälle.

Mies sitten heti sanoi mulle että on asiaa ja mentiin ulos ja kertoi, että mun ystävä koitti iskeä häntä ja että mitään ei tapahtunut heidän välillään.

Sitten kerroin miehelle että se oli lavastettu tilanne. Jännä kyllä, mies ei suuttunut yhtään, vaan kattoi mua hölmistyneenä ja alkoi nauramaan ja sanoi että "Siis mitä ihmettä, oikeesti??!", kyllähän se sitten kyseli että miksi halusin tehdä niin ja sanoi vaan "Voi sua höpsö, en ikinä tekis sulle mitään, mikä sua loukkais"

Kahvittelut meni hyvin ja se pullakin oli valmiina piilossa.

Ja ei, en tiedä oikein itekään, miksi halusin testata miestä, koska suhteessamme ei kylläkään koskaan ole ollut tilannetta, että olisin miestä mistään epäillyt. Kai tää oli vaan joku muka hauska jekku :/ 

[/quote]

Tästä juuri näkee kuinka pimeitä juttuja naiset pyörittelevät mielessään, vaikka tarina olikin keksitty.

Vierailija
22/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:43"]Tyhmä! Ei tietenkään mies kaverisi kanssa kotonanne selvänä petä!

Järjestä mies baariin ja sinne joku tuntematon kaunis nainen niin varmasti pettää!
[/quote]

Ei varmasti ainakaan tämä mies pettäisi, eli äläpä yleistä.
[/quote]

Hahhah, varmaan todella harva pettäisi ap:n kuvailemassa tilanteessa mutta mennäppä pienessä sievässä baariin niin jopas alkaa miesten mieli muuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:45"]

Oletko sä idiootti vai idiootti?

[/quote]Ihan varmasti on kumpaakin!!

Vierailija
24/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:45"]

Oletko sä idiootti vai idiootti?

[/quote]Ihan varmasti on kumpaakin!!

Vierailija
25/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele, kannatti pistää kaveri asialle. Oikeesti varmemman tuloksen saisit tosiaan siitä että pistät miehen baariin ja jonkun TUNTEMATTOMAN namusen flirttaileen ja ehdotteleen jatkoja... Sitten saattaisit olla jopa astetta fiksumpi tässä asiassa, nyt et edes sen vertaa. 

Vierailija
26/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pettäjähän kertoisikin heti pettämisestään avoimesti. Ei tietenkään kukaan fiksu sorru mihinkään lähipiirin tyyppiin, koska silloin jää helposti kiinni.

Tollasessa tilanteessa kyllä pakkaisin kamani helvetin nopeasti, koska kumppanini onkin sekopää..

Vierailija
27/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tulee noin 1/100 tilaisuuksia pettää naiseen verrattuna eikä se käyttänyt sitä. Pitäisikö sen nyt asentaa sulle joku nilkkapanta että sä et pettäisi sitä? Jos sinä epäilet niin miehellä siihen vasta syytä onkin.

Vierailija
28/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ketju, kerrankin hyvän mielen trolli :)

Vierailija
29/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt saatan ettei ap: n mies petä!!!

Vierailija
30/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan mietin, että miksi edes ollaan parisuhteessa, mikäli on noin krooninen epäluottamus. Äläkä ap selittele mitään "en epäile, kunhan jekutettiin" -tyylistä shaibaa, et olisi lähtenyt tuohon ellei taustalla olisi edes pieni ajatus siitä, että uskoisit miehesi panevan kaveriasi kunhan vaan tilaisuus tulisi.

Itse pistin pihalle ihmisen, jolta kanssa tuli näitä "testingejä", oli loppua kohden muutoinkin aivan sairaalloisen mustasukkainen, kun ei enää jaksanut peitellä sitä ominaisuuttaan. 

Vierailija
31/31 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ah tämä on vissiin sitä suomalaisen pöytälaatikkokirjoittelua, jossa haaveillaan kirjailijan urasta kirjoittamalla romanttisia pikkusatuja, joissa nyt vain ei ole järjen hiventäkään. Ei se mitään, jatka vain harrastustasi, mutta älä pety jos et saakaan kustannussopimusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi