Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäaikaistyöttömän hivutus kohti tulonsiirrotonta elämää?

Vierailija
21.03.2022 |

Onnistuuko?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
2/8 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun jälkeen tuleva työnvälitysmalli ei lisää työllisyyttä muuten kuin lisäämällä TE-toimistojen suojatyöpaikkavirkailijoiden määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että hyppyytetään niin että rekan keula alkaa houkuttaa useampia. Jo nyt korvaus poliittisesti aiheutetusta työttömyydestä 500 euroa kuussa. Irstasta. Saa firmat hävetä.

Vierailija
4/8 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken MOT-ohjelmassa te-toimiston virkailija toivoi jotain automaattisysteemiä, joka kävisi läpi ovatko hänen asiakkaansa suorittaneet annetut tehtävät (eli esim. se tuleva ovatko hakeneet 4 paikkaa/kk). Miksi meitä työttömiä ei voida PALKATA hoitamaan tuota tarkistushommaa? Jos vaikka jakaisille 4 henkilön kesken tuon asiakasmäärän, niin siinä olisi jo 4 työtöntä vähemmän :)

Vierailija
5/8 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairausloma- ja työkyvyttömyyshakemukset lisääntyvät. Tuota kautta saattaa vähetä pitkäaikaistyöttömien määrä, mutta muuten... no, ehkä 1000 - 2000 työllistyy korkeintaan.

Vierailija
6/8 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta hivutus, pitää tyrkätä kepillä, että töihin meneminen alkaa maittaa.

Vierailija
7/8 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon jo hakenut 4 paikkaa per/kk, mutta joka paikassa vaativat, että pitää olla ajokortti, mutta ensinnäkään autolla-ajamisesta ei tule minulla mitään ja toisekseen, vaikka tulisikin, niin kaikki ne palkkarahat menisi autokoulun suorittamiseen, autoon ja auton ylläpitoon. Ja joutuisin vielä ottamaan lainaa, että saisin siis tuon ylläpitoasian hoidettua.

Vierailija
8/8 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta hivutus, pitää tyrkätä kepillä, että töihin meneminen alkaa maittaa.

Minne töihin? Avoimia tavallisia pitkäaikaisia yli 12kk työpaikkoja on kourallinen koko suomessa kun työttömiä on yli 500 000. Kerro tai olet pelkkä nilkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi