Mies ottaa kuvia vieraista naisista
Mitä mieltä olette? Lähettää sitten kaverilleen.
Esim. uimarannalla, kaupassa...naiset eivät tiedä tulleensa kuvatuksi.
Olen ihan ihmeissäni, en olisi uskonut, että mies tällaista harrastaa. Vahingossa tulis selville...
Kommentit (19)
Jätä Se. Sairas Ihminen, jota sinä et voi auttaa. Mun mihellä vastaavaa ongelmaa ollut ja voin kertoa, että pahin oli vasta edessä. Eräiden kuvien puitteissa hän on oikeudessa marraskuussa. Ja Joo, jätän sen sian kun oikeudenkäynti on ohi.
Oli niin hieno fiilis, kun perheen kanssa oltiin uimareissulla isommalla rannalla ja jälkeenpäin huomasin, että oli mies ottanu kuvan siellä eräästä naisesta ottamassa aurinkoa ja lähettänyt kaverilleen. Itse olin tuona kuvan ottamisen aikana ollut lasten kanssa uimassa.
Ap
Esim. tässä kuvassa, jonka mainitsin, ei ollut muita ihmisiä kuin tämä nainen.
Ap
Onko ne aina eri naisia vai löytyykö toistuvuutta?
Pelottavaa mutta yritä keskustella asiata rakentavasti ja lempeäsi. Heitä vaikka vitsillä että pitääpä ottaa tosta kuva ja lähettää kaverille....
Se ei tiedä, että mä tiedän kuvista, joten vaikea mun on ottaa asiaa esille.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:27"]täh? Mitä laitonta tuossa on?
[/quote]
Julkisilla paikoilla saa kuvata, mutta kuvien, joissa ihminen on tunnistettavissa, julkaisu on laitonta. Eli niitä ei saa lähettää eteenpäin.
Jos otat kuvan Eiffel-tornin juurella, se on vähän eri asia. Sadat muut turistit ovat taustalla ja tuskin tunnistettavissa. Mutta jos kuvaat mut bikineissä uimarannalla, ja tietooni tulee, että levittelet kuvaa, kusessa olet.
12, juuri noin. Tässä kuvassa oli VAIN tuo nainen (plus mun rantakassini...), ei ketään muita ihmisiä. Voisi saada syytteen kuvan levittelystä...Monet eivät varmaan tajua, ettei vieraiden ihmisten kuvia saa levitellä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:27"]täh? Mitä laitonta tuossa on?
[/quote]
Julkisilla paikoilla saa kuvata, mutta kuvien, joissa ihminen on tunnistettavissa, julkaisu on laitonta. Eli niitä ei saa lähettää eteenpäin.
Jos otat kuvan Eiffel-tornin juurella, se on vähän eri asia. Sadat muut turistit ovat taustalla ja tuskin tunnistettavissa. Mutta jos kuvaat mut bikineissä uimarannalla, ja tietooni tulee, että levittelet kuvaa, kusessa olet.
[/quote]
...lisään vielä, että jos ihminen antaa itse luvan levittää/julkaista kuvansa, silloin se tietysti on ok. Mutta tässä ei ole kyse siitä.
Nyt siis mietin miehen luonnetta...mitä tällainen käyttäytyminen kertoo hänestä? Kaverinsa, jolle kuvia on lähetellyt, on ilmiselvä naistenmies (lapsi on, pettää vaimoaan joka käänteessä kun vain mahdollisuus). Keräileeköhän kaverinsa jotain naistenkuva-kokoelmaa...??? Idioottimaista jotenkin. Miehet yli nelikymppisiä.
Ap
Mun exä oli tollanen. Katselin jotain sen lomareissukuvia kamerasta ja siellähän oli ihan urakalla kuvia, joissa naisia altaalla makaamassa, hotellihuoneen parvekkeelta otettuja ja Ihan lähelle zoomattuja. Syystäkin entinen mies, mielestäni todella creepyä touhua.
Siis oikeesti. Jos ovat kaverinsa kanssa sopineet, että mun miesystävä ottaa myös naisista kuvia ja sitten lähettää hänen "kokoelmaansa"...Kuvissa ei ollut mitään viestiä, kun ne oli lähetetty. Vain kuvat.
Ap
Nooo, mun mies otti joskus kans. Oli ottanut mm. kuntosalilla, jonkun prätkän kyydissä olleesta naisesta ja työmaallaan "hemaisevasta blondista" minkä sitten laitto työkaverilleen että tällästä täällä tänään.. Otin asian suoraan puheeks, selityksiä tuntu löytyvän mutta eipä oo sen jälkeen kuvaillut. Tai ainakaan säilyttänyt kuvia.
Jotenkin kauhealta tuntuu, että tuon hänen kaverinsakin vaimo voi vaikka lukea näitä viestejä, onnellisen tietämättömänä miehensä touhuista...:( Meitä ei vaan olla koskaan kunnolla esitelty toisillemme (varmaan siihen on jokin syy!), joten enpä hänenkään kanssa voi asioista keskustella...
Ap
Käräytä se ja jätä.
Tai katso mitä se sanoo jos alat komeita miehiä kuvaamaan.