Tupakka toisessa ja kalja toisessa kädessä valitetaan köyhyyttä.
Ja haukutaan hallitus ja koko yhteiskunta. Voisiko ongelmaa etsiä vähän lähempää? Taloudenhallinnan kursseja voisi hyvinkin järjestää niille, joiden vähät rahat on loppu kahdessa viikossa kun rahaa on tilille tullut. Tai voiko omista valinnoista syyttää muita? Katson läheltä tällaista ihmistä ja kyllä tekis mieli sanoa, että ne omat valinnat kyllä vaikuttaa. Mutta hän on rakas ja ymmärrän, että rahaa on vähän. Mutta, mutta…
Kommentit (35)
Valtiolle niistä verotuloja menee, antaa rantojen repen ryypätä kunhan pysyy siellä veneen alla
Ap olet hirviö! Ihmisen tulee voida nauttia elämästään. Olemme vapaita vai emmekö kuitenkaan ole? Sulla on orjaisännän asenne. Miten olet noin sokea?
Alkoholistit ja tupakoijat ovat hyviä veronmaksajia! Todennäköisesti heittävät sen viimeisen veivinsäkin ennen kuin ehtivät edes eläkeikään.
Tupakointi ei olekaan mikään köyhien harrastus, neljän olut tuopin hinnalla saa kassillisen ruokaa. Kyllä ne valintoja on.
Itse olen köyhä ja haen nuo tarvitsemani nautintoaineet Tallinnan laivalta.
Toisten kustannuksella elämästä nauttiminen tupakkaa poltellen ja kaljaa juoden? Kyllähän elämästä voi nauttia vähän edullisemminkin.
Jos kerran halutaan hävittää työttömät ja köyhät niin tehkää se sitten kerralla.
Miten ne runkkaa jos kädet on täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo käsissä tupakkaa eikä kaljaa. Ei ruokajonojen vanhentuneet ruuat kiinnosta, en ole eläin.
Ostarin juoppijengi on jonossa diakoniaan kerran viikossa.
Kävelen joka aamu ohi, niin siitä tiedän. Onhan se kurjaa.
Nimimerkki7 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo käsissä tupakkaa eikä kaljaa. Ei ruokajonojen vanhentuneet ruuat kiinnosta, en ole eläin.
Kyllä sä olet nisäkäs ja kädellinen.
Minulla ei ole kumpaakaan, on vain teetä ja kaupan oman merkin suklaata, ja silti olen köyhä. :(
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki7 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä olet nisäkäs ja kädellinen.
Miksi mun pitäis syödä vanhentunutta ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne kerran viikossa sieltä hakee.. Itse olen saanut kerran vuoteen muutaman kympin lahjakortin.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi ei olekaan mikään köyhien harrastus, neljän olut tuopin hinnalla saa kassillisen ruokaa. Kyllä ne valintoja on.
Olen köyhä, tupakoin ja juon kaljaa. Miten tämä on mahdollista?
Useimmat juoppokaverinikin vetävät kessua ja juovat jopa tiukkaa viinaa.
Niin sitähän siellä ruokajonoissa jaetaan vanhentunutta ruokaa. Olenko väärässä
Nimimerkki7 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne kerran viikossa sieltä hakee.. Itse olen saanut kerran vuoteen muutaman kympin lahjakortin.
Sellainen hellämielinen diakonissa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää sitä jotain lohtua olla elämässä köyhälläkin. Tupakat saa ostettua laivalta puoleen hintaan. Ja alkoholiakin saa kohtuuhintaan. Ei kannata kadehtia vähäosaisia!
Pitäähän sitä lohtua olla. En tosin ymmärrä, miten siihen tarvitaan tupakkaa tai kaljaa kun on parempiakin asioita ja vieläpä käytännössä joko ilmaisia tai lähes ilmaisia.
Pitää sitä jotain lohtua olla elämässä köyhälläkin. Tupakat saa ostettua laivalta puoleen hintaan. Ja alkoholiakin saa kohtuuhintaan. Ei kannata kadehtia vähäosaisia!