Parisuhde seksityöntekijän kanssa
Kiinnostaisi tietää miesten mielipiteitä siitä voisivatko he kuvitella olevansa parisuhteessa naisen kanssa joka toimii seksityöntekijänä (muun työn lisäksi tai päätoimisesti)? Jos et niin miksi? Onko syynä vain se että harrastaa seksiä muiden miesten kanssa?
Itse olen seksityöntekijä ja mulle seksi asiakkaiden kanssa on aivan eri asia kuin seksi siviilielämässä ja varsinkin jos on parisuhteessa niin henkilön kanssa jota rakastaa.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ammattilaisen" kanssa parisuhde on kategorinen ei riippumatta muista ominaisuuksista kuten ulkonäöstä tai persoonallisuudesta.
Syitä on monia, mutta päällimmäisenä tulee mieleen
- Kirjaimellisesti lort*o
- Muut miehet (avoin sude ei ole vaihtoehto)
- Seksitaudit
- Ajatus mm. suuseksistä kuvottavaa koska samaa reikää on kairanneet muutkin kalastajat (tykkään sekä antaa, että saada eli on isosti väliä)
- Moraalinen kompassi; jadda jadda....
Eli olet ennakkoluuloinen.
Hienoa huomata, että kieltäytymällä seurustelemasta hu*ran kanssa leimaantuu automaattisesti ennakkoluuloiseksi.
Naisten nimittelijät ovat mulle ainakin alinta kastia, vaikken itseäni myynyt olekaan.
Voisi ajatella, että seksityöläisen kanssa olisi paljon monipuolista seksiä, mutta seksityö voi olla aika rankkaa, ja jos on jo töissä antanut maksaville asiakkaille parasta palvelua ja kokolailla kaikkensa, ei oman puolison kanssa illalla välttämättä enää huvita.
Jos ihminen on muuten luotettava, niin mikä ettei. Itsellä ei ole aivan kauhean ruusuisia kuvia alan toimijoiden yleisestä rehellisyyden tasosta, joten vaatisi varmaan hieman pidemmän tutustumisen.
Itsellä ei ole mustasukkaista luonnetta, että sinänsä ei toisen työasiat häiritsisi vaikka toinen haluaisi purkautua jostain epämiellyttävästä hetkestä.
Hyvinä puolina voisi tulla toisenkin osapuolen hyvät tulot, eli helpottaisi lomailua ja tällaista. Ehkä myös voisi jotain kokematta jäänyttä fantasiaa pääsisi koittamaan: esimerkiksi olettaisin että seksityöntekijällä on ammattikavereita, jotka voisi avustaa esim 1M+2N toteuttamisessa, eikä siitä aiheutuisi mustasukkaisuutta omaan parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
... Ehkä myös voisi jotain kokematta jäänyttä fantasiaa pääsisi koittamaan: esimerkiksi olettaisin että seksityöntekijällä on ammattikavereita, jotka voisi avustaa esim 1M+2N toteuttamisessa, eikä siitä aiheutuisi mustasukkaisuutta omaan parisuhteeseen.
Jos tyttöystävä olisi seksiammattilainen, niin voisi odottaa jotain spessujuttuja. Esim. seksiä kahden ammattilaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ammattilaisen" kanssa parisuhde on kategorinen ei riippumatta muista ominaisuuksista kuten ulkonäöstä tai persoonallisuudesta.
- Seksitaudit
- Ajatus mm. suuseksistä kuvottavaa koska samaa reikää on kairanneet muutkin kalastajat (tykkään sekä antaa, että saada eli on isosti väliä)
Hienoa huomata, että kieltäytymällä seurustelemasta hu*ran kanssa leimaantuu automaattisesti ennakkoluuloiseksi.
Mitä muuta noi sun ransakalaisin viivoin luettelemas jutut on muuta ku ennakkoluuloja?
Mikä muu se on kuin ennakkoluulo että sä kuvittelet seksityöläisen reikää kairaavan muutkin kalastajat?
Mikä muu se on kuin ennakkoluulo että kaikilla seksityöläisillä on sukupuolitauteja?
Et sinä ole ennakkoluuloinen koska sinä olet tietenkin varma asiasta, niinkö?
Voi v'ttujen kevät.
Noniin, väännetään rautalangasta ==>>
Toteamalla sukupuolitautien riskin olevan merkittävästi kohonnut seksityöntekijöillä ei ole ennakkoluulo, vaan tilastollinen tosiasia. Tämän sanoo paitsi terve järki, myös tilastot ja tiede.
Sitaatti:
"Rekart (2005) on koonnut fyysisiä haittoja, jotka liittyvät seksityöhön. Yleisimpiä terveydellisiä haittoja ovat sukupuolitaudit. Erityisesti riski saada HIV on seksityöntekijöillä muuta väestöä korkeampi (World Health Organization 2005b; Rekart 2005)."
Lähde: https://jyx.jyu.fi/bitstream/handle/123456789/43311/1/URN%3ANBN%3Afi%3A…
Mitä tulee tuohon "reiän kairaamiseen", oletan että kielikuva herätti enemmän paheksuntaa kuin varsinainen asiasisältö. Totta ihmeessä seksityöntekijä harrastaa keskimäärin muuta väestöä enemmän seksiä koska, noh... SEKSItyöntekijä, ts. panee työkseen muita.
Myös mm. TOIMISTOvirkailija käsittelee todennäköisesti enemmän asiakirjoja kuin jonkun toisen verrokkiryhmän edustaja. Ei ole vaikeaa.
Ennakkoluulo on sitä, että kartan vaikka jotain tiettyä ruokaa jota en ole koskaan maistanut, mutta en todellisuudessa voi tietää miltä se maistuu.
Seksityöntekijää ei tarvitse "maistaa" tietääkseen, että tämä tekee seksityötä ja että seksityön tekeminen on jo lähtökohtaisesti minun henkilökohtaisten arvojen vastaista toimintaa.
Know the difference...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Seksitaudit
Naisten nimittelijät ovat mulle ainakin alinta kastia, vaikken itseäni myynyt olekaan.
Ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa tällä asialla. Koskee yhtälailla kaikkia "ammattilaisia".
Hu*ra on toki asiaton termi, mutta toisaalta missä muussa asiayhteydessä sitä voisi osuvammin käyttää?
Eikö ko. sanan etymologia nimenomaan johda juurensa prostituutiosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Seksitaudit
Ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa tällä asialla. Koskee yhtälailla kaikkia "ammattilaisia".
Hu*ra on toki asiaton termi, mutta toisaalta missä muussa asiayhteydessä sitä voisi osuvammin käyttää?
Sait mahtumaan lyhyisiin tekstinpätkiin useampia naista ja naisen seksuaalisuutta halventavia nimityksiä. Hieno suoritus ja luonteesi kuvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Seksitaudit
Sait mahtumaan lyhyisiin tekstinpätkiin useampia naista ja naisen seksuaalisuutta halventavia nimityksiä. Hieno suoritus ja luonteesi kuvaus.
Se, että tulkitset kirjoitukseni naista halventavina ei niistä kuitenkaan sellaisia tee.
Tämä lanka on junnannut paikallaan ensimmäisistä vastauksista asti eikä loppua näy, perusteli aloituksessa kysyttyä mielipidettään miten päin tahansa.
Peace out.
Vierailija kirjoitti:
Voisi ajatella, että seksityöläisen kanssa olisi paljon monipuolista seksiä, mutta seksityö voi olla aika rankkaa, ja jos on jo töissä antanut maksaville asiakkaille parasta palvelua ja kokolailla kaikkensa, ei oman puolison kanssa illalla välttämättä enää huvita.
Voisihan se olla vähän antikliimaksi, jos vaimo sanoisi illalla, että "voisitsä nyt vain vetää käteen, kun mulla on alapää hellänä muutamasta tosi isokokoisesta asiakkaasta, ja leuat ja kurkku kipeänä niin monen kullin imemisestä ja vatsa sekaisin kaikesta siitä spermasta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan se olla vähän antikliimaksi, jos vaimo sanoisi illalla, että "voisitsä nyt vain vetää käteen, kun mulla on alapää hellänä muutamasta tosi isokokoisesta asiakkaasta, ja leuat ja kurkku kipeänä niin monen kullin imemisestä ja vatsa sekaisin kaikesta siitä spermasta"
Aisurimiehen unelmavaimo :P
En ole ihan varma vosinko alkaa vakavaan suhteeseen seksityöläisen kanssa. Todennäköisesti en, jos se työ edelleen jatkuisi.
Minun olisi ehkä vaikea suhtautua siihen, että pari tuntia sitten joku perheenisä on kairannut tyttöystävääni isolla mellala joka reikään. Minun olisi vaikea ehkä siinä olla ihan neutraalin normaali.
Kevyempi tapailusuhde, miksipä ei. Ja jos toinen olisi valmis lopettamaan sen homman, niin ehkäpä sitten. Toki minä hieman miettisin sitä, että kumppaneita on ollut useita satoja tai tuhansia, ja että kun siinä on nähnyt kaikenlaista, niin mahdanko riittää siinä suhteessa. Mutta eihän mikään suhde ole tähtiin kirjoitettu ja varma.
Minua kiinnostaisi kyllä myös tietää miten sinä ap suhtautuisit siihen, että kevyempi tai vakavampi seurustelukumppanisi käyttäisi maksullisia palveluita? Olisko se suhteen aikana ihan ok jos mies haluaisi? Koska sitähän sinäkin ikäänkuin teet, vain toisinpäin? Ja toiseksi, aiheuttaako työ sen, että vapaa-aikana ei seksi enää maistu, vai saako työstä kiksejä? Jos sulla on ollut työpäivänä vaikka neljä asiakasta, joilla on ollut ainakin tunnin ajat, niin oletko sen jälkeen innokas ja aktiivinen ja teet itse aloitteen parisuhdeseksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Ehkä myös voisi jotain kokematta jäänyttä fantasiaa pääsisi koittamaan: esimerkiksi olettaisin että seksityöntekijällä on ammattikavereita, jotka voisi avustaa esim 1M+2N toteuttamisessa, eikä siitä aiheutuisi mustasukkaisuutta omaan parisuhteeseen.
Jos tyttöystävä olisi seksiammattilainen, niin voisi odottaa jotain spessujuttuja. Esim. seksiä kahden ammattilaisen kanssa.
Ei ton takia kannata mennä nainisiin alan ammattilaisen kanssa. Ostat vaan itse kyseiset palvelut.
En todellakaan voisi kuvitella. Mitä sun vaimo tekee työkseen?
ap taisi jo kyllästyä ja kadota, kun vastaukset eivät olleet pelkästään innostuneita ja ihailevia.
Olin suhteessa erääseen sexpon kouluttamaan seksityöntekijään. Ihan hullu tyyppi, ei olisi kannattanut ikinä tavata koko ihmistä. Esineellisti ja käytti hyväkseen, en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suutarin lapsilla ei ole kenkiä, niin voi olla, ettei prostituoidun miehellä ole seksiä. Ja itse olen sen verran suvaitsematon, että jos vaimo valittaisi kun kaikki reiät on hellänä kun on nussittu niin isolla kalulla niin syvälle, ja vatsa sekaisin niellystä spermasta, ja siksi ei jaksa seksiä minun kanssa, niin kyllä minä niin mieleni pahoittaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä miehen "mun pitää saada" ajattelua. Jos nainen on jo tehnyt koko päivän seksityötä, niin kai sitä pitäisi saada olla rauhassa edes kotona. Mutta ei, mies vain vonkaa seksiä, vaikka ei tosiaan enää jaksaisi. Miehet on niin itsekeskeisiä ja ajatukset pyörii vain oman munan ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä miehen "mun pitää saada" ajattelua. Jos nainen on jo tehnyt koko päivän seksityötä, niin kai sitä pitäisi saada olla rauhassa edes kotona. Mutta ei, mies vain vonkaa seksiä, vaikka ei tosiaan enää jaksaisi. Miehet on niin itsekeskeisiä ja ajatukset pyörii vain oman munan ympärillä.
Voi olla, että sinulle ei parisuhdeseksi ole tärkeää, mutta minulle esimerkiksi on. Viiko ilman seksiä aiheutta jo ärtymystä ja paineita, erityisesti jos siihen ei ole mitään pakottavaa syytä, kuten jotain vakavaa sairautta. Sitänen laske, että "kun ei nyt vaan tee mieli tai jaksa".
Eli sitä juuri tarkoitan, jos työ aiheuttaa sen, ettei seksi kotona maistu, tai maistuu puulta ja suorittamiselta, niin ei ehkä olla oikean ihmisen kanssa yhdessä. On toki raskaita viikkoja, ja lyhyempiä kausia kun on paineita muualla, mutta puhun nyt keskimääräisestä arjesta.
Seksityöläisen keskimääräiseen arkeen kuuluu seksi muiden kanssa. En tiedä montako asiakasta keski.äärin ap lla on, mutta voisin kuvitella että vaikka 2-4 pidemmän aktin jälkeen ei enää tee mieli avioseksiä, sillain villinä, oma-aloitteisesti. Varsinkin jos on saanut jo jykevää meisseliä jokaiseen aukkoon, ja omalla miehelle on se keskikokoinen (joka ei tuota haltioitunutta ihailua). Eli tätä kyselin ap lta, joka on jo kadonnut linjoilta. Miten se oman työn arki heijastuu parisuhdeseksiin? Tekeekö töistä huolimatta mieli seksiä päivittäin, tai edes useamman kerran viikossa? Vai meneekö sekin suorittamisen ja suostumisen puolelle?
Mitä muuta noi sun ransakalaisin viivoin luettelemas jutut on muuta ku ennakkoluuloja?
Mikä muu se on kuin ennakkoluulo että sä kuvittelet seksityöläisen reikää kairaavan muutkin kalastajat?
Mikä muu se on kuin ennakkoluulo että kaikilla seksityöläisillä on sukupuolitauteja?
Et sinä ole ennakkoluuloinen koska sinä olet tietenkin varma asiasta, niinkö?