Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde seksityöntekijän kanssa

Vierailija
21.03.2022 |

Kiinnostaisi tietää miesten mielipiteitä siitä voisivatko he kuvitella olevansa parisuhteessa naisen kanssa joka toimii seksityöntekijänä (muun työn lisäksi tai päätoimisesti)? Jos et niin miksi? Onko syynä vain se että harrastaa seksiä muiden miesten kanssa?
Itse olen seksityöntekijä ja mulle seksi asiakkaiden kanssa on aivan eri asia kuin seksi siviilielämässä ja varsinkin jos on parisuhteessa niin henkilön kanssa jota rakastaa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kaksinaismoralismia, samaan aikaan ympäri mediaa toitotetaan, että "seksityö on normaalia työtä" mutta sitten taas se ei olekaan normaalia työtä, vaan ajatellaan, että se on seksiä. Eihän "seksityö" ole seksiä vaan työtä "työntekijälle". Miksi miehet ovat kaksinaismoralisteja?

Itse en hyväksy "seksityötä" enkä pidä sitä normaalina työnä enkä myöskään olisi parisuhteessa henkilön kanssa, joka ostaisi tai myisi.

Vierailija
22/59 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työseksi ja parisuhdeseksi kaksi eri asiaa, niin sitä en ainakaan ymmärtäisi jos töissä harrastetaan seksiä, mutta kotona ei. "Tulee työasiat mieleen, en haluu nyt." Voisi saada näkemään punaista kun itse olisi halukas,

Muuten voi olla että en välittäisi, kunhan voisin olla varma että olen tunne-elämän ykkönen kumppanilleni,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asiallinen aloitus AP, tsemppiä sinulle. Hyvää jatkoa sinulle, onnea ja menestystä.

Vierailija
24/59 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työseksi ja parisuhdeseksi kaksi eri asiaa, niin sitä en ainakaan ymmärtäisi jos töissä harrastetaan seksiä, mutta kotona ei. "Tulee työasiat mieleen, en haluu nyt." Voisi saada näkemään punaista kun itse olisi halukas,

Muuten voi olla että en välittäisi, kunhan voisin olla varma että olen tunne-elämän ykkönen kumppanilleni,

Eli susta olis ihan ok saada seksiä jota toinen ei edes halua seksuaalisista syistä? Se maksullinenhan antaa maksua vastaan sen reikänsä käyttöön. Tälläistä seksiä haluat parisuhteessa?

Vierailija
25/59 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe varsinaiseksi seksityöksi mutta vaimoni käy siivoamassa kerran viikossa kahdella eri miehellä. Kerta kestää 2 tuntia ja siinä siivotaan ja jutellaan vain koko ajan. Koskea ei saa, asiakas saa etukäteen toivoa asusteen johon pukeutua jos vaan mahdollista järjestää. Tai olla alasti.

Tämä onnistuu vaimolta vain koska miehet on mukavia ja ns. normaalin oloisia siistejä miehiä.

Miksi siivoojan pitäisi olla ilman vaatteita, jos kyseessä ei seksityö?

Vierailija
26/59 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Ensireaktiona pohdin, että ei se haittaisi. Mutta toisaalta omat itsetunto-ongelmat saattaisivat vaikuttaa tosielämässä asiaan negatiivisesti. Varmaksi ei voi sanoa ennen kuin olisi omaa kokemusta.

Jossain tv-ohjelmassa oli haastateltavana seksityötä tekevä nainen, ja hän vaikutti todella mukavalta. Ehkä se avoimuus ja valmius puhua asioista teki vaikutuksen.

Vierailija
27/59 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suuri osa miehistä, jotka ovat asiakkaina ajattelee juuri noin kuin nämä ällöttävät vastaukset tässä -- siis jo kielenkäytöltään törkeät. Heihin ei voi koskea kukaan muukaan nainen vaaratta, joilla on halveksuvia asenteita naisia kohtaan. Hyi.

Seksityö on useimmiten pieni pätkä naisen elämää, jolloin asiat eivät ole kokonaisuudessaan kovin hyvin. Seksityötä ei ihan sattumalta valita, mutta seksityö ei millään lailla pilaa naista, sen sijaan valinnan taustalla olevat asiat ovat merkittäviä elämän sujumisessa. Tarkoitan päihde- ja mielenterveysongelmia. Mies joka ei ymmärrä seksityötä ei ymmärrä paljon muutakaan naisessa, joten mistään et jää paitsi, jos nämä jäävät kumppanivalikoimasta pois.

Vierailija
28/59 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa vähä tämmöne säätö, oon naisentykönä yötä ja sillon puhelin kiinni. Käyään ihan normaalist treffeillä yms. Sitte on naisen työpäivät ja pysyn pääsääntöseen pois, joskus meen yöks.

Eikä haittaa hänen työnsä, minua hän rakastaa.

Vierailija
29/59 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ammattilaisen" kanssa parisuhde on kategorinen ei riippumatta muista ominaisuuksista kuten ulkonäöstä tai persoonallisuudesta.

Syitä on monia, mutta päällimmäisenä tulee mieleen

- Kirjaimellisesti lort*o

- Muut miehet (avoin sude ei ole vaihtoehto)

- Seksitaudit

- Ajatus mm. suuseksistä kuvottavaa koska samaa reikää on kairanneet muutkin kalastajat (tykkään sekä antaa, että saada eli on isosti väliä)

- Moraalinen kompassi; jadda jadda....

Eli ilmeisesti et voisi olla myöskään sellaisen naisen kanssa jolla on ollut monia seksikumppaneita ennen sinua koska samalla logiikalla myös sellainen nainen olisi mielestäsi lor*to, suuseksi hänelle olisi kuvottavaa koska "samaa reikää on kairanneet muutkin kalastajat"... just joo...

Seksitautien riski on kyllä huomattavan pieni. Käyn säännöllisesti testeissä, käytän aina kumia asiakkaiden kanssa ja enkä anna asiakkaiden nuolla mua ilman suojaa. Tietty on sellaisiakin seksityöntekijöitä jotka antaa nuolla, mut se on heidän asiansa, jokaisen henkilökohtainen valinta.

Ap

Sinä kysyit, ja sait tällaisen vastauksen. Ilmeisesti vastaus oli väärä, niin täytyy naukua vastaan. Olen eri vastaaja, mutta ei minullekaan sopisi. Olen vain erilainen, kuin on mielestäsi oikein. Pahinta silti näiden viestiesi perusteella ei ole työsi, vaan luonteesi, joka paistaa viestistäsi. Toki en tunne sinua, niin voin olla väärässäkin. Älä kysy, jos et ole valmis vastauksiin.

No joo...taisin laittaa tämän aloituksen hetken mielijohteesta. Tuli vastattua turhan kärkkäästi. Tietysti jokaisella on oma mielipide. Tiedostan kyllä että on miehiä joille suhteessa oleminen seksityöntekijän kanssa on mahdoton juttu ja sitten heitä joille se olisi ok. Ja aivan varmasti suuri enemmistö kuuluu tähän ensiksi mainittuun ryhmään.

Varmaankin siksi aloitin tän ketjun kun on tullut mietittyä olenko tämän työn tekemisellä pilannut täysin mahdollisuuteni parisuhteeseen miehen kanssa. Tietysti jos rakastuisin niin lopettaisin hommat mikäli mies näin haluaa. Varmasti on kyllä niitäkin miehiä olemassa jotka ovat parisuhteessa seksityöntekijän kanssa ja ovat täysin sinut asian kanssa kun se on keskusteltu ja käsitelty perusteellisesti.

Mutta en siis tarkoittanut hyökätä mielipiteilläni ketään kohtaan. Kyllähän minä tiedän että yleinen ilmapiiri tämän alan naisia kohtaan on todella kielteinen.

Itse olen tätä työtä kuitenkin päättänyt tehdä johtuen omista henkilökohtaisista syistäni ja minun täytyy myös kantaa sen seuraukset olipa se sitten se että kukaan ei huolisi minua tämän asian takia.

Olen siis kyllä luonteeltani todella sydämellinen ja mukava, omasta mielestäni. Enkä halua ketään loukata sanomisillani tai tekemisilläni.

Ap

Minulle tuo työ voisi olla ongelma. Se saattaisi aiheuttaa riittämättömyyden tunteen. Jos kuitenkin työ olisi jätetty taakse, se saattaisi olla jopa etu. Kukapa ei haluaisi että puoliso on seksuaalisesti aktiivinen ja tuolla kokemuksella varmaan taitoakin moneen asiaan löytyy. Tämä siis toki vain silloin että persoonallisuus ja muut elämän arvot kohtaa. Ammatin en koitenkaan näe heikentävän naisen "ihmisarvoa" niin kuin osa täällä tuntuu ajattelevan.

Vierailija
30/59 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ilmeisesti et voisi olla myöskään sellaisen naisen kanssa jolla on ollut monia seksikumppaneita ennen sinua koska samalla logiikalla myös sellainen nainen olisi mielestäsi lor*to, suuseksi hänelle olisi kuvottavaa koska "samaa reikää on kairanneet muutkin kalastajat"... just joo...

Seksitautien riski on kyllä huomattavan pieni. Käyn säännöllisesti testeissä, käytän aina kumia asiakkaiden kanssa ja enkä anna asiakkaiden nuolla mua ilman suojaa. Tietty on sellaisiakin seksityöntekijöitä jotka antaa nuolla, mut se on heidän asiansa, jokaisen henkilökohtainen valinta.

Ap

Kysyt mielipiteitä, mutta kun saat omasta kannastasi eriävän mielipiteen alat puolustaa itseäsi raivokkaasti ihan kuin mielipiteeni olisi kohdistunut yksin sinuun.

Vasta argumentit / vastaukset noihin sun pointteihin omalta osaltani ->

Kyllä, mulle on kynnyskysymys jos mahdollisella kumppanilla on ollut seksityöntekijän asiakaskuntaan verrattava määrä edellisiä kumppaneita.

Seksitautien riski on aina olemassa, mutta valehtelet itsellesi jos väität etteikö se olisi kohonnut seksityöntekijällä.

Mielikuva naisesta tai miehestä joka myy kehoaan rahaa vastaan tuntemattomille on vastenmielinen ja yksistään jo tämä riittää hylkäysperusteeksi.

Ihan tiedoksesi, että monet naiset harrastaa paljon seksiä ihan muuten vaan, eikä ole seksityöntekijöitä. Toivottavasti oma lukusikaan ei sitten ole kovin iso. Ja mitä väliä onks siellä ollut 3 vai 100 miestä? Siellä on kuitenkin ollut toisia miehiä ennen sinua.

Vierailija
31/59 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ammattilaisen" kanssa parisuhde on kategorinen ei riippumatta muista ominaisuuksista kuten ulkonäöstä tai persoonallisuudesta.

- Seksitaudit

- Ajatus mm. suuseksistä kuvottavaa koska samaa reikää on kairanneet muutkin kalastajat (tykkään sekä antaa, että saada eli on isosti väliä)

Ap

Sinä kysyit, ja sait tällaisen vastauksen. Ilmeisesti vastaus oli väärä, niin täytyy naukua vastaan. Olen eri vastaaja, mutta ei minullekaan sopisi. Olen vain erilainen, kuin on mielestäsi oikein. Pahinta silti näiden viestiesi perusteella ei ole työsi, vaan luonteesi, joka paistaa viestistäsi. Toki en tunne sinua, niin voin olla väärässäkin. Älä kysy, jos et ole valmis vastauksiin.

No joo...taisin laittaa tämän aloituksen hetken mielijohteesta. Tuli vastattua turhan kärkkäästi. Tietysti jokaisella on oma mielipide. Tiedostan kyllä että on miehiä joille suhteessa oleminen seksityöntekijän kanssa on mahdoton juttu ja sitten heitä joille se olisi ok. Ja aivan varmasti suuri enemmistö kuuluu tähän ensiksi mainittuun ryhmään.

Varmaankin siksi aloitin tän ketjun kun on tullut mietittyä olenko tämän työn tekemisellä pilannut täysin mahdollisuuteni parisuhteeseen miehen kanssa. Tietysti jos rakastuisin niin lopettaisin hommat mikäli mies näin haluaa. Varmasti on kyllä niitäkin miehiä olemassa jotka ovat parisuhteessa seksityöntekijän kanssa ja ovat täysin sinut asian kanssa kun se on keskusteltu ja käsitelty perusteellisesti.

Mutta en siis tarkoittanut hyökätä mielipiteilläni ketään kohtaan. Kyllähän minä tiedän että yleinen ilmapiiri tämän alan naisia kohtaan on todella kielteinen.

Itse olen tätä työtä kuitenkin päättänyt tehdä johtuen omista henkilökohtaisista syistäni ja minun täytyy myös kantaa sen seuraukset olipa se sitten se että kukaan ei huolisi minua tämän asian takia.

Olen siis kyllä luonteeltani todella sydämellinen ja mukava, omasta mielestäni. Enkä halua ketään loukata sanomisillani tai tekemisilläni.

Ap

Minulle tuo työ voisi olla ongelma. Se saattaisi aiheuttaa riittämättömyyden tunteen. Jos kuitenkin työ olisi jätetty taakse, se saattaisi olla jopa etu. Kukapa ei haluaisi että puoliso on seksuaalisesti aktiivinen ja tuolla kokemuksella varmaan taitoakin moneen asiaan löytyy. Tämä siis toki vain silloin että persoonallisuus ja muut elämän arvot kohtaa. Ammatin en koitenkaan näe heikentävän naisen "ihmisarvoa" niin kuin osa täällä tuntuu ajattelevan.

Seksityö ei liity seksuaaliseen aktiivisuuteen. Se on vain työtä, aika ikävää useimmiten.

Vierailija
32/59 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.kaipa sitä voisi kokeilla onnistuisko.juurikin tuo että mites seksi kotona sujuis?kiinnostaako enää jos pari,kolme asiakasta ollut ja ukkokin haluaa?vai meneekö se sitten ammattilaisen rutiinilla?pitäiskö puolison sit olla se paljon parjattu kasto,pisto,kuivaus tyyppi?tai entä jos työ jää päälle?joku oikein ihana asiakas on ja jää kiima päälle.itseäni ei kyllä häiritse toiset miehet,siitä en kokisi ongelmaa muodostuvan.eihän se järvi soutamisesta kulu,kunhan vene on silloin rannassa kun isäntä tarttee.

Vierailija
33/59 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä rakastun niin rakastun nimenomaan ihmiseen enkä ammattiin, sukupuoleen, varallisuuteen, kansalaisuuteen, ihon väriin tms. - ihmiseen.

Olen seurustellut viisi vuotta henkilön kanssa joka oli sellaisessa elämäntilanteessa että joutui ikävä kyllä myymään itseään elääkseen.

Suhde on ikävä kyllä päättynyt ja se oli enimmiltään minun syytäni eikä liittynyt lainkaan siihen mitä hän joutui työkseen tekemään.

Olen erittäin onnellinen että tapasin hänet ja sain viettää hänen kanssaan viisi vuotta ja toivon hänelle ja hänen perheelleen kaikkea hyvää.

Elämä paras parisuhde.

Vierailija
34/59 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta miestä jotka seurustelevat ja ovat naimisissakin seksityöläisen kanssa.

On uusioperheitä ja yhteisiä lapsiakin.

Kauan eläköön ennakkoluulottomuus!

Vierailija
35/59 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksityöläinen on ihminen siinä missä minä ja sinäkin.

Vierailija
36/59 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon styylannu kahen naisen kanssa jotka oli prostituoituja ja mistä sitä tietää kun seuraavan kerran rakastuu mikä on naisen ammatti, se on yks hailee. Ennakkoluulosuus ei kuulu mun luonteesee mä haistan ja maistan kaikki elämän maut silmät auki.

Vierailija
37/59 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Seksitaudit

Eli olet ennakkoluuloinen.

Vierailija
38/59 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysyt mielipiteitä, mutta kun saat omasta kannastasi eriävän mielipiteen alat puolustaa itseäsi raivokkaasti ihan kuin mielipiteeni olisi kohdistunut yksin sinuun.

Vasta argumentit / vastaukset noihin sun pointteihin omalta osaltani ->

Kyllä, mulle on kynnyskysymys jos mahdollisella kumppanilla on ollut seksityöntekijän asiakaskuntaan verrattava määrä edellisiä kumppaneita.

Seksitautien riski on aina olemassa, mutta valehtelet itsellesi jos väität etteikö se olisi kohonnut seksityöntekijällä.

Mielikuva naisesta tai miehestä joka myy kehoaan rahaa vastaan tuntemattomille on vastenmielinen ja yksistään jo tämä riittää hylkäysperusteeksi.

Ihan tiedoksesi, että monet naiset harrastaa paljon seksiä ihan muuten vaan, eikä ole seksityöntekijöitä. Toivottavasti oma lukusikaan ei sitten ole kovin iso. Ja mitä väliä onks siellä ollut 3 vai 100 miestä? Siellä on kuitenkin ollut toisia miehiä ennen sinua.

Lue tuo kirjoittamani viesti uudelleen, mutta tällä kertaa ajatuksella.

Kiinnitä erityistä huomiota kohtaan "mulle on kynnyskysymys jos mahdollisella kumppanilla on ollut seksityöntekijän asiakaskuntaan verrattava määrä edellisiä kumppaneita".

Ja kyllä sillä on paljonkin väliä onko niitä edellisiä ollut 3 vai 100. Järjetön määrä seksikumppaneita kertoo, jos ei mistään muusta niin ainakin siitä ettei omat elämänarvot ole samalla aaltopituudella tämän henkilön kanssa ja täten mitään vakavaa sitoutumista ei voi harkita.

Huom: nämä on sitten minun henkilökohtaisia mielipiteitä ja ajatuksia, ei mitään yleistäviä toteamia koskien muiden miesten arvomaailmoja tai kriteerejä. Minulle kumppanien määrällä on väliä, toiselle välttämättä ei.

Vierailija
39/59 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Seksitaudit

Eli olet ennakkoluuloinen.

Hienoa huomata, että kieltäytymällä seurustelemasta hu*ran kanssa leimaantuu automaattisesti ennakkoluuloiseksi.

Vierailija
40/59 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan eläköön seksityöläiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme