Olen 37-vuotias ha mietin, pitääkö alkaa tekemään jo surutyötä, koska en enää taida saad lapsia
Minulla on jo yksi lapsi, mutta haluaisin vielä toisen. Miestä ei vaan löydy. Neljä vuotta olen ollut sinkkuna, mutta parisuhdetta ei löydy. 😔
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 42v. ja ainoa lapsi 18v. Ei ole ollut oma valinta, että ei ole tullut lisää lapsia. Edelleen saisi toinen lapsi tulla jos on tullakseen.
Onko sinulla mies?
Jos haluat vielä lapsia niin ota yhteyttä terveydenhuoltoon tai yritä löytää joku jota et vaadi isäksi. Vai onko kyse ennemmin siitä että haluat perheen miehen kanssa, eli ei vain toista lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 42v. ja ainoa lapsi 18v. Ei ole ollut oma valinta, että ei ole tullut lisää lapsia. Edelleen saisi toinen lapsi tulla jos on tullakseen.
Onko sinulla mies?
On. Toista lasta ei ole silti tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mies?
Olen pahoillani. Oletteko harkinneet adoptiota? (omalla kohdalla tuntuu jäävän pian ainoaksi vaihtoehdoksi)
Sama ikä, sama parisuhdetilanne. Lapsia 0.
Tää on kyllä niin surullista että ihmiset haluaisivat lapsia, mutta eivät löydä kumppania. Mikä ihme siinä on! 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mies?
Olen pahoillani. Oletteko harkinneet adoptiota? (omalla kohdalla tuntuu jäävän pian ainoaksi vaihtoehdoksi)
Ei olla harkittu. Jäädään sitten yksilapsiseksi jos niin on tarkoitettu. Ehkäisyä en ota käyttöön ennen vaihdevuosia.
Lapsettomuushoitoihin voi hakeutua, vaikka ei olisi miestäkään. Ap:n kohdalla alkaa tulla ikä vastaan, toisaalta jonkun julkkiksen kerrottin juuri olevan raskaana 48-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se kohta tuleekin lapsesi porsimana.
Äitis porsi kun sinut sai. Ihmeporsas tulikin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuushoitoihin voi hakeutua, vaikka ei olisi miestäkään. Ap:n kohdalla alkaa tulla ikä vastaan, toisaalta jonkun julkkiksen kerrottin juuri olevan raskaana 48-vuotiaana.
Kaikilla niihin ei ole varallisuutta, saatika hoitamaan lapsi yksin
Alkaa tälleen 25-vuotiaana naisenakin olemaan aika toivotonta... ei miestä, ei lapsia. Taitaa jäädä jälkikasvu saamatta😔