Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte myydä äitiyspakkauksen vaatteita?

Vierailija
02.09.2015 |

Olen törmännyt netissä kalliilla myytäviin äp: n vaatteisiin, oli käytettyjä tai ei mutta itse en kehtaisi myydä eteenpäin.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:37"]

Ei mua kiinnosta onko ostettava vaate äitiyspakkauksesta vai ei, jos miellyttää silmää ja on hinta sopiva niin ostaen vain. Tämän vuoden äitiyspakkauksessakin oli paljon kivoja vaatteita, jos seuraavan lapsen aikaan joku sattuu myymään kirpparilla niin mielelläni ostan.

[/quote]

Mä en ottanut pakkausta kummankaan lapsen kohdalla, mutta ei mua mitenkään haitannut se, että joku sen vaatteita kirppikseksellä myy.  Oon ostanutkin monia pakkauksen tavaroita. Myyn niitä eteenpäin kirpputorilla, kuten myös muita kirpparilta ostamiani tai tutuilta saamiani vaatteita.

Vierailija
22/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:37"]

Ei mua kiinnosta onko ostettava vaate äitiyspakkauksesta vai ei, jos miellyttää silmää ja on hinta sopiva niin ostaen vain. Tämän vuoden äitiyspakkauksessakin oli paljon kivoja vaatteita, jos seuraavan lapsen aikaan joku sattuu myymään kirpparilla niin mielelläni ostan.

[/quote]

Mä en ottanut pakkausta kummankaan lapsen kohdalla, mutta ei mua mitenkään haitannut se, että joku sen vaatteita kirppikseksellä myy.  Oon ostanutkin monia pakkauksen tavaroita. Myyn niitä eteenpäin kirpputorilla, kuten myös muita kirpparilta ostamiani tai tutuilta saamiani vaatteita.
[/quote] no just...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:37"] Ei mua kiinnosta onko ostettava vaate äitiyspakkauksesta vai ei, jos miellyttää silmää ja on hinta sopiva niin ostaen vain. Tämän vuoden äitiyspakkauksessakin oli paljon kivoja vaatteita, jos seuraavan lapsen aikaan joku sattuu myymään kirpparilla niin mielelläni ostan. [/quote] Mä en ottanut pakkausta kummankaan lapsen kohdalla, mutta ei mua mitenkään haitannut se, että joku sen vaatteita kirppikseksellä myy.  Oon ostanutkin monia pakkauksen tavaroita. Myyn niitä eteenpäin kirpputorilla, kuten myös muita kirpparilta ostamiani tai tutuilta saamiani vaatteita. [/quote] no just...

[/quote]

No just mitä? Sano nyt se ajatuksesikin perusteluineen.

Vierailija
24/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:37"]

[/quote]

[/quote]

Meitä on niin moneen junaan ja hyvä niin. Itse olen pitänyt aina periaatteena sitä, että ilmaiseksi saatu lähtee ilmaiseksi myös eteenpäin.

Vierailija
25/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden pakkauksessa on ainakin yksi body, mitä on myynnissä myös esim Robbarissa.... Jos ostan kirppikseltä ensi vuonna, mistä tiedän mistä myyjä on sen alunperin hankkinut?

Vierailija
26/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:37"] Ei mua kiinnosta onko ostettava vaate äitiyspakkauksesta vai ei, jos miellyttää silmää ja on hinta sopiva niin ostaen vain. Tämän vuoden äitiyspakkauksessakin oli paljon kivoja vaatteita, jos seuraavan lapsen aikaan joku sattuu myymään kirpparilla niin mielelläni ostan. [/quote] Mä en ottanut pakkausta kummankaan lapsen kohdalla, mutta ei mua mitenkään haitannut se, että joku sen vaatteita kirppikseksellä myy.  Oon ostanutkin monia pakkauksen tavaroita. Myyn niitä eteenpäin kirpputorilla, kuten myös muita kirpparilta ostamiani tai tutuilta saamiani vaatteita. [/quote] Meitä on niin moneen junaan ja hyvä niin. Itse olen pitänyt aina periaatteena sitä, että ilmaiseksi saatu lähtee ilmaiseksi myös eteenpäin.

[/quote]

Eli mun pitäisi vielä muistaakin, minkä vaatteen olen ostanut ja minkä saanut? Päteekö tämä myös lahjaksi annettuihin tavaroihin ja esim. äitini lapsille kirpparilta ja uutena ostamiin juttuihin?

Pidän 2 krt vuodessa kirpparipöytää ja niistä, mitä jäljelle jää, laitan lähetys- tai SPR:n kirpparille. Viime keväänä keräsin myös omista ja tuttavieni varastoista 2 kpl vauvakasseja Sortavalaan.

Mulla ei ole ketään tuttua, jolle vauvanvaatteita antaisin, enkä myöskään halua säiöä niitä kaapeissa sitä varten, että joku jossain vaiheessa niitä tarvitsisi.

Vierailija
27/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin.

Vierailija
28/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan jo aika kaukana aiheesta...

Vierailija
29/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla voisi ihmetellä, miksi ihmiset myy lapsena lahjaksi saamia leluja kirppiksillä vedoten siihen, että ei ne oikeasti ole lapsen, kun se on alle 18v.

Vierailija
30/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanahneet mammat vauhdissa...

Vierailija
31/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:53"]

[/quote]

Kyllä, itsepalvelukirppiksellä myyminen on maailman suurinta rahanahneutta. Ihan hirveät voitot oon tehnyt niillä myymilläni trikoobodyilla.

Vierailija
32/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:37"] Ei mua kiinnosta onko ostettava vaate äitiyspakkauksesta vai ei, jos miellyttää silmää ja on hinta sopiva niin ostaen vain. Tämän vuoden äitiyspakkauksessakin oli paljon kivoja vaatteita, jos seuraavan lapsen aikaan joku sattuu myymään kirpparilla niin mielelläni ostan. [/quote] Mä en ottanut pakkausta kummankaan lapsen kohdalla, mutta ei mua mitenkään haitannut se, että joku sen vaatteita kirppikseksellä myy.  Oon ostanutkin monia pakkauksen tavaroita. Myyn niitä eteenpäin kirpputorilla, kuten myös muita kirpparilta ostamiani tai tutuilta saamiani vaatteita. [/quote] Meitä on niin moneen junaan ja hyvä niin. Itse olen pitänyt aina periaatteena sitä, että ilmaiseksi saatu lähtee ilmaiseksi myös eteenpäin.

[/quote]

Eli mun pitäisi vielä muistaakin, minkä vaatteen olen ostanut ja minkä saanut? Päteekö tämä myös lahjaksi annettuihin tavaroihin ja esim. äitini lapsille kirpparilta ja uutena ostamiin juttuihin?

Pidän 2 krt vuodessa kirpparipöytää ja niistä, mitä jäljelle jää, laitan lähetys- tai SPR:n kirpparille. Viime keväänä keräsin myös omista ja tuttavieni varastoista 2 kpl vauvakasseja Sortavalaan.

Mulla ei ole ketään tuttua, jolle vauvanvaatteita antaisin, enkä myöskään halua säiöä niitä kaapeissa sitä varten, että joku jossain vaiheessa niitä tarvitsisi.
[/quote] äp:n vaatteista oli alunperin kysymys...

Vierailija
33/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:53"]

[/quote]

Kyllä, itsepalvelukirppiksellä myyminen on maailman suurinta rahanahneutta. Ihan hirveät voitot oon tehnyt niillä myymilläni trikoobodyilla.
[/quote] ilmaiseksi saatuja käytettyjä myydään uuden hinnalla

Vierailija
34/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teistä yksikään ole saanut sitä pakkausta ilmaiseksi. Ihan jokainen maksaa ne vaatteet veroina...tai ainakin miehesi maksaa, tai sen kaveri, tai sitten joku porvari, jota kovaan ääneen netin palstoilla haukut. Toisaalta, käytännössähän valtio hankkii ne pakkauksen vaatteet velaksi.

Vierailija
35/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:37"] Ei mua kiinnosta onko ostettava vaate äitiyspakkauksesta vai ei, jos miellyttää silmää ja on hinta sopiva niin ostaen vain. Tämän vuoden äitiyspakkauksessakin oli paljon kivoja vaatteita, jos seuraavan lapsen aikaan joku sattuu myymään kirpparilla niin mielelläni ostan. [/quote] Mä en ottanut pakkausta kummankaan lapsen kohdalla, mutta ei mua mitenkään haitannut se, että joku sen vaatteita kirppikseksellä myy.  Oon ostanutkin monia pakkauksen tavaroita. Myyn niitä eteenpäin kirpputorilla, kuten myös muita kirpparilta ostamiani tai tutuilta saamiani vaatteita. [/quote] Meitä on niin moneen junaan ja hyvä niin. Itse olen pitänyt aina periaatteena sitä, että ilmaiseksi saatu lähtee ilmaiseksi myös eteenpäin. [/quote] Eli mun pitäisi vielä muistaakin, minkä vaatteen olen ostanut ja minkä saanut? Päteekö tämä myös lahjaksi annettuihin tavaroihin ja esim. äitini lapsille kirpparilta ja uutena ostamiin juttuihin?   Pidän 2 krt vuodessa kirpparipöytää ja niistä, mitä jäljelle jää, laitan lähetys- tai SPR:n kirpparille. Viime keväänä keräsin myös omista ja tuttavieni varastoista 2 kpl vauvakasseja Sortavalaan.   Mulla ei ole ketään tuttua, jolle vauvanvaatteita antaisin, enkä myöskään halua säiöä niitä kaapeissa sitä varten, että joku jossain vaiheessa niitä tarvitsisi. [/quote] äp:n vaatteista oli alunperin kysymys...

[/quote]

Kirjoitin äp:n vaatteista sen verran, että olen itse niitä kirpparilta ostanut, enkä ole kokenut sitä vääryydeksi. Itse en ole pakkausta ottanut, kuten jo sanoin. Kyselin vain tuossa, mihin se ilmaiseksi saamisen raja vedetään.

Vierailija
36/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:37"] Ei mua kiinnosta onko ostettava vaate äitiyspakkauksesta vai ei, jos miellyttää silmää ja on hinta sopiva niin ostaen vain. Tämän vuoden äitiyspakkauksessakin oli paljon kivoja vaatteita, jos seuraavan lapsen aikaan joku sattuu myymään kirpparilla niin mielelläni ostan. [/quote] Mä en ottanut pakkausta kummankaan lapsen kohdalla, mutta ei mua mitenkään haitannut se, että joku sen vaatteita kirppikseksellä myy.  Oon ostanutkin monia pakkauksen tavaroita. Myyn niitä eteenpäin kirpputorilla, kuten myös muita kirpparilta ostamiani tai tutuilta saamiani vaatteita. [/quote] Meitä on niin moneen junaan ja hyvä niin. Itse olen pitänyt aina periaatteena sitä, että ilmaiseksi saatu lähtee ilmaiseksi myös eteenpäin. [/quote] Eli mun pitäisi vielä muistaakin, minkä vaatteen olen ostanut ja minkä saanut? Päteekö tämä myös lahjaksi annettuihin tavaroihin ja esim. äitini lapsille kirpparilta ja uutena ostamiin juttuihin?   Pidän 2 krt vuodessa kirpparipöytää ja niistä, mitä jäljelle jää, laitan lähetys- tai SPR:n kirpparille. Viime keväänä keräsin myös omista ja tuttavieni varastoista 2 kpl vauvakasseja Sortavalaan.   Mulla ei ole ketään tuttua, jolle vauvanvaatteita antaisin, enkä myöskään halua säiöä niitä kaapeissa sitä varten, että joku jossain vaiheessa niitä tarvitsisi. [/quote] äp:n vaatteista oli alunperin kysymys...

[/quote]

Kirjoitin äp:n vaatteista sen verran, että olen itse niitä kirpparilta ostanut, enkä ole kokenut sitä vääryydeksi. Itse en ole pakkausta ottanut, kuten jo sanoin. Kyselin vain tuossa, mihin se ilmaiseksi saamisen raja vedetään.
[/quote] jos ei ole mitään menettänyt on ilmaiseksi saanut..

Vierailija
37/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ihan hyvällä omatunnolla myyn niitä sopivaksi katsomalla hinnalla. Rahoilla ostan lapsille isompia vaatteita.

Vierailija
38/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:53"] Rahanahneet mammat vauhdissa... [/quote] Kyllä, itsepalvelukirppiksellä myyminen on maailman suurinta rahanahneutta. Ihan hirveät voitot oon tehnyt niillä myymilläni trikoobodyilla. [/quote] ilmaiseksi saatuja käytettyjä myydään uuden hinnalla

[/quote]

AInahan sitä myydä voi, mutta kuka idiootti ostaa? En minä ainakaan, joten myydessänikin laitan semmoiset hinnat, että menevät kaupaksi. Se kirppispöydän pitäminen nääs myös maksaa jotain, enkä halua vain esitellä niitä vaatteita siellä.

Vierailija
39/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:59"]Minä ainakin ihan hyvällä omatunnolla myyn niitä sopivaksi katsomalla hinnalla. Rahoilla ostan lapsille isompia vaatteita.
[/quote] niin tämä olikin pointti että millä hinnalla niitä myydään.

Vierailija
40/80 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:55"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:37"] Ei mua kiinnosta onko ostettava vaate äitiyspakkauksesta vai ei, jos miellyttää silmää ja on hinta sopiva niin ostaen vain. Tämän vuoden äitiyspakkauksessakin oli paljon kivoja vaatteita, jos seuraavan lapsen aikaan joku sattuu myymään kirpparilla niin mielelläni ostan. [/quote] Mä en ottanut pakkausta kummankaan lapsen kohdalla, mutta ei mua mitenkään haitannut se, että joku sen vaatteita kirppikseksellä myy.  Oon ostanutkin monia pakkauksen tavaroita. Myyn niitä eteenpäin kirpputorilla, kuten myös muita kirpparilta ostamiani tai tutuilta saamiani vaatteita. [/quote] Meitä on niin moneen junaan ja hyvä niin. Itse olen pitänyt aina periaatteena sitä, että ilmaiseksi saatu lähtee ilmaiseksi myös eteenpäin. [/quote] Eli mun pitäisi vielä muistaakin, minkä vaatteen olen ostanut ja minkä saanut? Päteekö tämä myös lahjaksi annettuihin tavaroihin ja esim. äitini lapsille kirpparilta ja uutena ostamiin juttuihin?   Pidän 2 krt vuodessa kirpparipöytää ja niistä, mitä jäljelle jää, laitan lähetys- tai SPR:n kirpparille. Viime keväänä keräsin myös omista ja tuttavieni varastoista 2 kpl vauvakasseja Sortavalaan.   Mulla ei ole ketään tuttua, jolle vauvanvaatteita antaisin, enkä myöskään halua säiöä niitä kaapeissa sitä varten, että joku jossain vaiheessa niitä tarvitsisi. [/quote] äp:n vaatteista oli alunperin kysymys... [/quote] Kirjoitin äp:n vaatteista sen verran, että olen itse niitä kirpparilta ostanut, enkä ole kokenut sitä vääryydeksi. Itse en ole pakkausta ottanut, kuten jo sanoin. Kyselin vain tuossa, mihin se ilmaiseksi saamisen raja vedetään. [/quote] jos ei ole mitään menettänyt on ilmaiseksi saanut..

[/quote]

No, kukaan ei kiellä työntämästä Uffin laatikkoon niitä hyväkuntoisia lahjaksi ym. saatuja vaatteita, mutta kukaan ei myöskään kiellä myymästä niitä kirpparilla. Joten aion myydä jatkossakin! Emme ole mitenkään rikkaita, joten niistä vaatteista on ihan kiva saada jotain takaisinkin, ja toisaalta joku tarvitseva saa halvalla hyvää vaatetta. Win-win!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä