Mieheni ex pilaa elämämme !
Mies erosi puolisostaan n.6 v sitten ja ex-puoliso meni naimisiin vuosi sitten.Edelleen kuitenkin onkii tietojamme sukulaisten kautta..esim,facebookin kautta.Nyt on alkanut lähetellä viestejä mieheni kännykkään,jotka ovat lähinnä minua herjaavia.Niillä ei ole yhteisiä lapsia.Nainen on minua 12v vanhempi,olen 29.Voinko hakea jotain lähestymiskieltoa?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:19"]
Mies erosi puolisostaan n.6 v sitten ja ex-puoliso meni naimisiin vuosi sitten.Edelleen kuitenkin onkii tietojamme sukulaisten kautta..esim,facebookin kautta.Nyt on alkanut lähetellä viestejä mieheni kännykkään,jotka ovat lähinnä minua herjaavia.Niillä ei ole yhteisiä lapsia.Nainen on minua 12v vanhempi,olen 29.Voinko hakea jotain lähestymiskieltoa?
[/quote]Tuleeko hän liian lähelle sinua?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:19"]
[/quote]Tuleeko hän liian lähelle sinua?
[/quote]
Myös uhkailun takia voi hakea lähestymiskieltoa.
Mutta siis alkuperäiselle, mun mielestä toi ei kyllä vielä täytä sellaisia kriteerejä, että lähestymiskieltoa voisi hakea. Anna exän vouhottaa.
Pyydä miestäsi laittamaan eksälle sellainen viesti, että seuraavasta herjaavasta viestistä lähtee ilmoitus poliisille. Luultavasti herjaus loppuu siihen, koska tuskin nainen haluaa tulla poliisisedän läksyttämäksi.
Et sinä voi mitään lähestymiskieltoa hakea, jos ei lähettele sinulle niitä viestejä. Tuskin mieskään voi, jos ei uhkaile mitenkään.
Jos ainoastaan lähettelee viestejä, mies voi estää hänet. Ei tule viestit perille. Jos uhkailee tai julkisesti sua herjaa, yhteys poliisiin. Muuten kannattaa vain ignoorata.
Exät on aina narsistisia kusipäitä. Sinustakin tulee sellainen kun sinusta tulee miehen ex.