Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joutsenon VOK-raiskaus nyt myös iltalehdessä!

Vierailija
02.09.2015 |

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015090220284378_uu.shtml

Täällä oli jo aikaisemmin ketju aiheesta ja linkki uhrin face-päivitykseen josta selviää että tekijä on mamu. Ja ketju tietenki täyttyi suvakkifeministien viesteistä joissa haukuttiin ja syyllistettiin uhria.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut tekee kaikkensa että homma saataisiin hallintaan. Pitää toivoa kovasti että onnistuvat, kun muut näyttää vain lyövän lisää löylyä. En uskalla edes ajatella mikä tilanne olisi, jos Perussuomalaiset ei olisi hallituksessa!

Vierailija
22/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:59"]

Ei ihme että persut haluaa tänne lisää raiskaajia kun omassa puolueessakin on niitä. Raiskaajat pitävät yhtä.

[/quote]

Lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:01"]Persut tekee kaikkensa että homma saataisiin hallintaan. Pitää toivoa kovasti että onnistuvat, kun muut näyttää vain lyövän lisää löylyä. En uskalla edes ajatella mikä tilanne olisi, jos Perussuomalaiset ei olisi hallituksessa!
[/quote]
Tulos näyttää kovin heikolta.

Vierailija
24/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu tällaista ketjua lukiessa, että joillekin ihmisille pelottavinta näissä uutisissa on persujen mahdollinen kannatuksen nousu, ei niinkään itse raiskaus.

Vierailija
25/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapaus.

Vierailija
26/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:05"]

Yksittäistapaus.

[/quote]

Yksittäistapauksenyritys!

Vierailija
27/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten oleskelulupa tekijälle palkinnoksi.

Vierailija
28/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt VOKataan eikä meinata!

Vierailija
29/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:04"]Joskus tuntuu tällaista ketjua lukiessa, että joillekin ihmisille pelottavinta näissä uutisissa on persujen mahdollinen kannatuksen nousu, ei niinkään itse raiskaus.
[/quote]

Mitä persut on tehnyt että maahanmuutto loppuisi tai edes vähentyisi? Ei mitään. Päinvastoin ovat olleet mukana kolminkertaisemassa maahanmuuton.

Vierailija
30/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:04"]

Joskus tuntuu tällaista ketjua lukiessa, että joillekin ihmisille pelottavinta näissä uutisissa on persujen mahdollinen kannatuksen nousu, ei niinkään itse raiskaus.

[/quote]

No ainakaan aiheetonta se pelko ei ole. Kannatus nousee. Se on ihan sama, mitä gallupit kertoo, kyllä kansa tietää.

Vierailija
31/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrin alkuperäinen fb-kirjoitus, jota on pyytänyt jakamaan:

"Ihan vaa ihmisten pyynnöstä VAROITUS jokaiselle nuorelle tytölle joka asuu tai liikkuu joutsenossa!
Olin siis tänään hieman yhdeksän jälkeen kävelemässä Joutsenon keskustasta Vaasan leipomolle päin, kun yhtäkkiä veteraani puiston kohdalta metästä tuli ulkomaalainen mies. Mies yritti tarjota minulle 50€ seteliä jotta menisin hänen kanssaan puskaan miehen sanoin "just one minute". Kieltäydyin ja mies tarrasi kädestäni kiinni. Rimpuilin irti ja lähdin jatkamaan matkaani ripeämmin, hetken päästä mies juoksi minut kinni, ja hyökkäsi päälleni kovemmin ottein, löin miestä ja yritin päästä irti, mies otti vain kovemmin kiinni, huusin apua jolloin mies säikähti löi minua ja lähti karkuun. Huusi perään vielä "Fuck you" Mies siis yritti luultavimmin raiskata minut. Poliiseille tehty ilmoitus ja etsivät miestä mutta silti olkaa varovaisia. SAA JAKAA
— järkyttynyt.

Vierailija
32/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:04"]Joskus tuntuu tällaista ketjua lukiessa, että joillekin ihmisille pelottavinta näissä uutisissa on persujen mahdollinen kannatuksen nousu, ei niinkään itse raiskaus. [/quote] Mitä persut on tehnyt että maahanmuutto loppuisi tai edes vähentyisi? Ei mitään. Päinvastoin ovat olleet mukana kolminkertaisemassa maahanmuuton.

[/quote]Halluaisitko sinäkin antaa Perussuomalaisille enemmän päätäntävaltaa maahanmuutto asioissa?

Missä muissa asioissa?

Vierailija
33/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa näitä raiskausuutisia enää. Näin naisena nämä aina aiheuttaa tietynlaista levottomuutta, mutta näistä kohkaaminen on niin tekopyhää. Samat henkilöt jotka näitä uutisia tännekkin postailee, lähettelee itse raiskausuhkauksia naisille, jotka ovat heidän kanssaan asioista eri mieltä, tai syyttävät naista itseään raiskauksesta, jos tekijä sattuukin olemaan suomalainen. Minua ei kiinnosta kauhistella raiskauksia yhdessä sellaisten ihmisten kanssa, joiden mielestä raiskaus on välillä hirveä rikos ja välillä ihan ok.

Vierailija
34/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujeltava raiskaushälytin on nyt kyllä hankittava.

Vierailija
35/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:11"]Ei jaksa näitä raiskausuutisia enää. Näin naisena nämä aina aiheuttaa tietynlaista levottomuutta, mutta näistä kohkaaminen on niin tekopyhää. Samat henkilöt jotka näitä uutisia tännekkin postailee, lähettelee itse raiskausuhkauksia naisille, jotka ovat heidän kanssaan asioista eri mieltä, tai syyttävät naista itseään raiskauksesta, jos tekijä sattuukin olemaan suomalainen. Minua ei kiinnosta kauhistella raiskauksia yhdessä sellaisten ihmisten kanssa, joiden mielestä raiskaus on välillä hirveä rikos ja välillä ihan ok.
[/quote]
Entäs suvakit jotka vähättelivät tämän tapauksen uhria ja väittivät juttua keksityksi?

Vierailija
36/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAISKAUSTA EI OLE TAPAHTUNUT VAAN MAMU ON KÄYNYT KÄSIKSI NUOREEN NAISEEN JOUTSENOSSA.
Vähän tarkkuutta otsikointiin av-mammat!

Vierailija
37/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuuttimuna

Vierailija
38/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisessä ketjussa olivat feministit joukolla syyllistämässä uhria huomion hakijaksi ja tapausta keksityksi! Mitään niin sairasta en ole vähään aikaan nähnyt. Kyllä ovat naisten oikeudet näille aivan toissijaisia, jos on kyseessä heidän holhokkiensa kunnian varjelu. Menee niin sairaaksi, ettei sanotuksi saa.

Vierailija
39/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:11"]Ei jaksa näitä raiskausuutisia enää. Näin naisena nämä aina aiheuttaa tietynlaista levottomuutta, mutta näistä kohkaaminen on niin tekopyhää. Samat henkilöt jotka näitä uutisia tännekkin postailee, lähettelee itse raiskausuhkauksia naisille, jotka ovat heidän kanssaan asioista eri mieltä, tai syyttävät naista itseään raiskauksesta, jos tekijä sattuukin olemaan suomalainen. Minua ei kiinnosta kauhistella raiskauksia yhdessä sellaisten ihmisten kanssa, joiden mielestä raiskaus on välillä hirveä rikos ja välillä ihan ok. [/quote] Entäs suvakit jotka vähättelivät tämän tapauksen uhria ja väittivät juttua keksityksi?

[/quote]

Ihmiset alkaa suhtautuun nettijuttuihin skeptisesti, kun osa niistä on täysin tekaistuja. Eiköhän se ole ihan hyvä olla hieman kriittinen sen suhteen mitä lukee netistä. Jos jotain oikeasti on tapahtunut, se tulee kyllä lehtiinkin, kuten nytkin.

Vierailija
40/88 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:04"]Joskus tuntuu tällaista ketjua lukiessa, että joillekin ihmisille pelottavinta näissä uutisissa on persujen mahdollinen kannatuksen nousu, ei niinkään itse raiskaus. [/quote] Mitä persut on tehnyt että maahanmuutto loppuisi tai edes vähentyisi? Ei mitään. Päinvastoin ovat olleet mukana kolminkertaisemassa maahanmuuton.

[/quote]

Ovat laittaneet resursseja hakemusten nopeaan käsittelyyn. Perheiden yhdistämispolitiikkaa on kiristetty. Paljon asioita tehdään ja yritetään tehdä, onneksi Perussuomalaiset ovat hallituksessa! Muuten olisi mitään kyselemättä otettu 80 000/vuosi, kuten oli suunniteltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme