Mies josta olen kiinnostunut toimi näin….
Mies, josta olen kiinnostunut, on laitellut yleensä viestiä lomiltaan ja työmatkoiltaan. Aina kommentoin jotain kivaa ja joskus se johtaa pidempään viestittelyyn - joskus ei.
Nyt hän kertoi pari viikkoa sitten lähtevänsä lomalle. Tänään oli laittanut yhteiselle kaverille kuvia lomaltaan ja olivat jotain viestejä siinä vaihdelleet. Itse en ole saanut tietenkään nyt mitään - kirvelee aika tavalla.
Miten tästä yli? Enhän voi asiasta sanoakaan mitään kenellekään, mutta kyllä harmittaa! :/
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut kiinnostuksestasi? Näyttänyt sen selvästi?
Mies on tulkinnut ettei sinua kiinnosta vaikka hän yritti aikansa, nyt hän jatkoi matkaa.
Luulen, että mulle on edellisestä suhteesta jäänyt trauma, että teen liikaa itseäni tykö ja pelkään että hänellä menee hermo. Siksi olen edennyt hitaasti enkä hötkyile….
Edellisessä suhteessa tapailukumppani sanoi että viestittelimme liian innokkaasti (tätä laajemmin analysoimme toki kaveripiirissä 😂 ja muut vakuuttivat ettei heidän nähdäkseen näin ole), niin pelko liiasta innokkuudesta jäi.😏
Ap
Ei ole miehestä kuulunut - enkä ole häirinnyt. Lähden itse ensi viikolla matkalle. Laitanko ihan vaan neutraalisti jonkun kuvan ja ”terveisiä Pariisista!”
(Paikka muutettu 😁)
Ap
Ei ole kiinnostunut sinusta kuin ainoastaan kaverina. Jos olisi niin olisit jo tietoinen siitä.
Oletko kertonut kiinnostuksestasi? Näyttänyt sen selvästi?
Mies on tulkinnut ettei sinua kiinnosta vaikka hän yritti aikansa, nyt hän jatkoi matkaa.