Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-osumat, joista ei seuraa mitään

Vierailija
21.03.2022 |

Siis oikeasti: miksi tykkäätte jostain profiilista, mutta ette laita viestiä tai ette vastaa viestiin? Mitä järkeä tuossa on? Tarkoitushan on jutella ja tutustua, eikö?
Älkää sitten tykätkö, jos ei ole aikaa tai halua muuhun.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt miesten keskustelu aloituksia. Ekassa viestissä sanotaan vain Moi. Näihin vastaan itsekin että Moi. No, keskustelu tyssää tähän tai mies poistaa matchin. Miten he sitten kuvittelee että tuohon pitäisi vastata? Jos ei itsekään vaivaudu laittamaan kuin sen moin. Toinen matchin poisto tulee, jos en heti kahden viestin jälkeen ryntää miehen luokse tai jos en pariin tuntiin vastaa.

Ja sitten etenkin täällä miehet vinkuu, että ei saa naista. Itsekin etsin vain seksiä, mielellään jotain vakityyppiä kuitenkin. Joten fiksusti käyttäytymällä se mies kyllä sitä seksiä saisi. Nämä miehet ei itse ole niitä ihan kympin miehiä, ihan tavallisia kuitenkin, enhän minäkään rumia matchaa. Mutta ei kuitenkaan niitä palstamiesten väittämiä alfoja. Itse olen myös nätti ja hoikka.

Aikansa kun heittelee keskustelun avauksia mykille, niin tahtomattaan ne avaukset tuppaavat lyhenemään.

Mutta sitten on turha ihmetellä jos toinen vastaa samalla tavalla. Kun sentään vastaa kuitenkin.

Vierailija
42/80 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet siellä odottaa, että naiset ensimmäisessä viestissä tarjoaa seksiä, muuten ei keskustelu kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt miesten keskustelu aloituksia. Ekassa viestissä sanotaan vain Moi. Näihin vastaan itsekin että Moi. No, keskustelu tyssää tähän tai mies poistaa matchin. Miten he sitten kuvittelee että tuohon pitäisi vastata? Jos ei itsekään vaivaudu laittamaan kuin sen moin. Toinen matchin poisto tulee, jos en heti kahden viestin jälkeen ryntää miehen luokse tai jos en pariin tuntiin vastaa.

Ja sitten etenkin täällä miehet vinkuu, että ei saa naista. Itsekin etsin vain seksiä, mielellään jotain vakityyppiä kuitenkin. Joten fiksusti käyttäytymällä se mies kyllä sitä seksiä saisi. Nämä miehet ei itse ole niitä ihan kympin miehiä, ihan tavallisia kuitenkin, enhän minäkään rumia matchaa. Mutta ei kuitenkaan niitä palstamiesten väittämiä alfoja. Itse olen myös nätti ja hoikka.

Aikansa kun heittelee keskustelun avauksia mykille, niin tahtomattaan ne avaukset tuppaavat lyhenemään.

Mikä keskustelunavaus tuo "moi" on? Tarkoittaako se siis sitä, että toisen osapuolen pitäisi aloittaa keskustelu sen henkilön puolesta, joka halusi aloittaa keskustelun ja laittoi sen vuoksi "moin"?

Vierailija
44/80 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä keskustelunavaus tuo "moi" on? Tarkoittaako se siis sitä, että toisen osapuolen pitäisi aloittaa keskustelu sen henkilön puolesta, joka halusi aloittaa keskustelun ja laittoi sen vuoksi "moin"?

Moi on ihan hyvä tervehdyksenä, niin Tinskussa kuin IRL. Toinen joko tervehtii takaisin tai jättää tervehtimättä. Sen jälkeen voi aloittaa keskustelun tai voi olla aloittamatta. :)

Vierailija
45/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi on ihan hyvä tervehdyksenä, niin Tinskussa kuin IRL. Toinen joko tervehtii takaisin tai jättää tervehtimättä. Sen jälkeen voi aloittaa keskustelun tai voi olla aloittamatta. :)

Toimii, jos toinen on paikalla. Muuten vähän pitkäsoutuista kun pelkkien tervehdysten vaihtamisiin menee päiväkausia.

Vierailija
46/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse mätsään, niin avaan myös keskustelun itse. Jos toisesta ei kuulu viikkoon mitään, niin poistan mätsin.

Jos toinen mätsää ja ei saa viikkoon avattua keskustelua, niin poistan mätsin.

Sama tyyli. Aivan turha roikkua jonkun jonossa tai pitää mykkiä mätsejä.

Vierailija
47/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kerää mätsejä. Laitan aina aloitusviestin muttei vastausta kuulu. 2 viikon kuluttua poistan mätsin.

Vierailija
48/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vastaa viestiin niin miksi ei poista matchia? Näitäkin on. Ei ilmeisesti osaa poistaa matchia.

Minä poistin osuman vain, jos tuli asiaton viesti. Poistaminen tuntui tylyltä.

Juttelin niiden kanssa, joiden kanssa ehdin jutella. Joskus omasta aloitteesta, joskus toisen. Viestiin pyrin aina vastaamaan. Sääntöjen sanelijat jätin huomiotta.

Nyt on kumppani ja juuri sieltä Tinderistä löydetty.

Vierailija
49/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos match tulee minun swaippauksesta, laitan aina aloitusviestin ja todellakin sellaisen missä otetaan vastuu kekustelun avauksesta. En laita mitään moikkia tai heiluttelu emojeita, vaan kysyn kuulumisia nostaen esiin jotain toisen profiilista. Jos taas joku matchaa minut, keskustelun avaus jää hänelle ja mikäli se on joku junttimainen "mitä tähtisilmä", tuskin vastaan. En kuitenkaan poista osumaa, jos profiili on ollut riittävän kiinnostava, vaan jään katsomaan seuraako tyypiltä ehkä joku parempi viesti.

Tällaiset valmiiksi kuolleet keskustelut sitten painuvat listalla pohjalle. Käytän Tinderiä läppärillä ja selailu siellä on hankalaa. Pinnalle jäävät pyörimään ne keskustelut, jotka ovat mielenkiintoisia. 

Vierailija
50/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vastaa viestiin niin miksi ei poista matchia? Näitäkin on. Ei ilmeisesti osaa poistaa matchia.

Juttelin niiden kanssa, joiden kanssa ehdin jutella. Joskus omasta aloitteesta, joskus toisen. Viestiin pyrin aina vastaamaan. Sääntöjen sanelijat jätin huomiotta.

Poistaminen tuntui tylyltä, mutta juttelit vain niiden kanssa kenen ehdit. Tyyli se on tuokin.

Itse poistan kaikki mykät viikossa. En kerää mitään kuvakirjaa.

Vierailija
51/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eritoten miehet tulee näihin keskusteluihin lesoilemaan tuontimorsiamilla?

Vierailija
52/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kerää mätsejä. Laitan aina aloitusviestin muttei vastausta kuulu. 2 viikon kuluttua poistan mätsin.

Eikä kerää. Miehet jaarittelee puolpäivää turhasta. Kahville ei tahdo saada.

Vierailija
53/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistaminen tuntui tylyltä, mutta juttelit vain niiden kanssa kenen ehdit. Tyyli se on tuokin.

Itse poistan kaikki mykät viikossa. En kerää mitään kuvakirjaa.

Kuten sanon, vastasin kuitenkin kaikille viestin laittaneille.

Miksi juuri minun olisi pitänyt laittaa aloitusviesti ihmiselle, joka itsekään ei sitä tehnyt? Jos minulla on keskustelu toisen kanssa käynnissä, oman tai toisen aloitusviestin seurauksena, ja tapaaminen sovittuna, miksi kirjoittelisin jollekulle mykälle? Jos taas toinen tässä tilanteessa laittoi viestin, vastasin kyllä.

Olisko pitänyt tietää *juuri sinun* yksipuolisesti sanelemat Tinder-sääntösi? Sieltä löytyi aika monta erilaista sääntökeksijää ilman sinuakin, ja kaikki saivat olla minun taholtani aivan rauhassa. Osuman poistosta en kyllä nähnyt yhdelläkään Tinder-poliisilla ohjetta.

Vierailija
54/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse mätsään, niin avaan myös keskustelun itse. Jos toisesta ei kuulu viikkoon mitään, niin poistan mätsin.

Mutta jos kaks mykkää mätsää keskenään, niin syntyykö heillä hedelmällinen keskustelu? 🤔

Kumoavat toistensa vaikutukset tjsp?

Vierailija
55/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pitkään harrastanut nettideittailua niin oppii erottamaan naisista että kenelle kannattaa aloittaa keskustelu ja kenelle ei.

Pystyn aika tarkasti ennustamaan, että kuka nainen vastaa mielenkiinnottomasti lyhyellä vastauksella ja keneltä saattaisi tulla hyvä pitkä vastaus jossa on vastakysymyksiä myös minulle.

Vierailija
56/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Tinderissä keräilemässä mätsejä. En ikinä aloita itse keskustelua, enkä juuri koskaan vastaa jos joku lähettää minulle viestin.

Vierailija
57/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!!!! Päädyin juuri poistamaan koko sovelluksen tämän takia. Matcheja tulee itselleni ovista ja ikkunoista mutta kukaan ei aloita keskustelua ja jos itse aloitan - ei vastata.

Etsin kesäseikkailuja, se luki profiilissanikin, mutta vähän vaikea lähteä esim. kaljalle jos ei edes tiedä missä toinen asuu tai vaihda yhtäkään viestiä ennen?

Ihan paskaa. En tajua miten kukaan voi löytää tuolta mitään.

Kesäseikkailuja, no ei ihme jos kukaan ei vastaa.

Vierailija
58/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASENTO !!

Vierailija
59/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos kaks mykkää mätsää keskenään, niin syntyykö heillä hedelmällinen keskustelu? 🤔

Kumoavat toistensa vaikutukset tjsp?

Syntyy joko hedelmällinen keskustelu tai sitten molemmat tulevat vauva.fi palstalle kitisemään, kun toinen ei avaa keskustelua/vastaa viestiin.

Ei voi tietää kummin käy.

Vierailija
60/80 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai match vielä itsessään mitään tarkoita. Niitähän saattaa tulla useita kerralla useammalta kiinnostavalta. Ei sitä jaksa montaa keskustelua ylläpitää yhtäaikaa

Sen kyllä myönnän ettei Tinder toimi. Ei niistä osumista pysty sanomaan kuka voisi IRL kiinnostaa tai kenen kanssa voisi oikeasti synkata. Ja siellä(kin) on vahvasti naisten markkinat, joten miesten täytyy olla ekstra aktiivisia ja hyvä profiili

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä