Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-osumat, joista ei seuraa mitään

Vierailija
21.03.2022 |

Siis oikeasti: miksi tykkäätte jostain profiilista, mutta ette laita viestiä tai ette vastaa viestiin? Mitä järkeä tuossa on? Tarkoitushan on jutella ja tutustua, eikö?
Älkää sitten tykätkö, jos ei ole aikaa tai halua muuhun.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!!!! Päädyin juuri poistamaan koko sovelluksen tämän takia. Matcheja tulee itselleni ovista ja ikkunoista mutta kukaan ei aloita keskustelua ja jos itse aloitan - ei vastata.

Etsin kesäseikkailuja, se luki profiilissanikin, mutta vähän vaikea lähteä esim. kaljalle jos ei edes tiedä missä toinen asuu tai vaihda yhtäkään viestiä ennen?

Ihan paskaa. En tajua miten kukaan voi löytää tuolta mitään.

Vierailija
22/80 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasian varasian varasika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärrä laisinkaan. Olen mies. insinööri. oma kämppä helsingissä tulot on 5k+ ja sijoittanut valmistumisesta saakka.  Olen hyvässä kunnossa, mm uinti harrastuksina.  Saan mätsejä vain ylipainosilta.  Elämä se tinder on kuraa mutta onneks ulkomaalaisille kelpaan. Nekin on tietty täys pa ja koulutus korkeintaan filippiinien sairaanhoito. Ei sellasta suomi monsteria vaan kykene ottamaan.

Miksi tykkäät niistä ylipainoisista sitten jos et kerta tykkää? Et sä muuten niiden kanssa mätsiä saa aikaiseksi...

Vierailija
24/80 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole aivan huippu, siis oikeasti huippu mies (ja tähän ei sitten riitä että käyt pari kertaa vuodessa lenkillä ja kuntosalilla ja Saima-mummi kehui komeaksi männä jouluna ja tienaat jonkin hikisen 70ke vuodessa) niin unohda Tinder. Jos olet oikeasti hyvä, löydät seurasi muualta. Jos haluat pettyä uudelleen ja uudelleen, go for it.

Vierailija
25/80 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärrä laisinkaan. Olen mies. insinööri. oma kämppä helsingissä tulot on 5k+ ja sijoittanut valmistumisesta saakka.  Olen hyvässä kunnossa, mm uinti harrastuksina.  Saan mätsejä vain ylipainosilta.  Elämä se tinder on kuraa mutta onneks ulkomaalaisille kelpaan. Nekin on tietty täys pa ja koulutus korkeintaan filippiinien sairaanhoito. Ei sellasta suomi monsteria vaan kykene ottamaan.

No mä olen hoikka, urheilen, mutten pakkomielteisesti, nättikin, maisteri ja melkein 6keur kk-tulot. Mut mulla on lapsia, joten mieluummin varmaan treffailet niitä filippiinoja (joilla muuten myös on usein lapsia ja jotka toivois sun elättävän ne, toisin kuin me suomalaiset sinkkuäidit).

En kyllä ihan heti kelpuuttaisi miestä, jonka tietäisin sekstailleen jonkun pa filippiinojen kanssa. Hitusen ällöä.

Vierailija
26/80 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ainakin oli saanut välillä "matcheja" sellaisten kanssa, joita todellakaan ei ollut pyyhkäissyt oikealle. Ei näitä monta tullut, ehkä pari, kolme. Kaverini epäili, että Tinder välillä tekisi tuollaisia feikkimatcheja. 

Vierailija
27/80 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini ainakin oli saanut välillä "matcheja" sellaisten kanssa, joita todellakaan ei ollut pyyhkäissyt oikealle. Ei näitä monta tullut, ehkä pari, kolme. Kaverini epäili, että Tinder välillä tekisi tuollaisia feikkimatcheja. 

Myös jos swaippailee nopeasti tai vaihtoehtoisesti, kun kelaa yhden profiilin kuvia, niin joskus lähtee vahingossa väärään suuntaan, vaikka tarkoitus oli vain vaihtaa kuvaa tms. Myös se superlike on jotenkin sellaisessa paikassa, että lähtee vahingossa, vaikkei tarkoittanut. Yleensä toki huomaa itse, jos moisen mokan teki, mutta ehkä jos match tulee vasta myöhemmin, eikä siinä heti (eli jos toinen ei ole vielä tykännyt susta), niin ehkä ei aina huomaa, että itse veti vahingossa väärään suuntaan.

Vierailija
28/80 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä AP "pystyy valitsemaan kiinnostavat profiilit tarkkaan", kun eihän monikaan kerro siellä itsestään mitään! Mielellään tietty vetäisi oikealle vain niitä, jotka kiinnostavat profiilitekstiä myöten, mutta ei se ole mahdollista jos haluaa ylipäänsä jotain mätsejä saada. Pakko sitten vetää hatusta, "no, on sillä ihan kiva paita".

Vierailija
29/80 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pilaa oman markkina-arvonsa seukkailemalla filippiinejä ym. Olen hyvin toimeentuleva, urheilullinen ja kaunis nainen, mutta jos kuulen miehen aikaisemmin deittailleen ko. Naisia niin mulla menee maku täysin. Se mielestäni kertoo jotain miehestä. En voi ennakkoluulolleni mitään:/

Vierailija
30/80 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pilaa oman markkina-arvonsa seukkailemalla filippiinejä ym. Olen hyvin toimeentuleva, urheilullinen ja kaunis nainen, mutta jos kuulen miehen aikaisemmin deittailleen ko. Naisia niin mulla menee maku täysin. Se mielestäni kertoo jotain miehestä. En voi ennakkoluulolleni mitään:/

Ei se ongelma olekaan se, että on ollut filippiiniläisen kanssa. Tai mua ei ainakaan häiritsisi, jos miehellä olisi ollut pitkä suhde vaikkapa korkeakoulutetun filippiiniläisen kanssa. Onhan sielläkin kunnollista väkeä.

Täällä tämä insinöörismies vaan kertoi noiden naisten oleva persaukisia,jolloin nainen on miehen kanssa vain rahan takia. Se on sama kuin mies kävisi maksullisissa.

Vierailija
31/80 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa, koska vauvikselta olen saanut sen käsityksen, että useamman keskustelun käyminen yhtä aikaa monen kanssa on hirveää hutsuttelua. Paheksuttavaa. Hyi yök kuinka kehtaat.

Vain yksi keskustelu kerrallaan on sallittu.

Sinun matchisi saattaa olla siis jonossa joko seuraava tai sitten numerolla 275.

Jos olet kunniallinen ihminen, odotat kiltisti kaltaistani moraalin omaavaa keskustelukumppania.

Vierailija
32/80 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen hoikka, urheilen, mutten pakkomielteisesti, nättikin, maisteri ja melkein 6keur kk-tulot. Mut mulla on lapsia, joten mieluummin varmaan treffailet niitä filippiinoja (joilla muuten myös on usein lapsia ja jotka toivois sun elättävän ne, toisin kuin me suomalaiset sinkkuäidit).

En kyllä ihan heti kelpuuttaisi miestä, jonka tietäisin sekstailleen jonkun pa filippiinojen kanssa. Hitusen ällöä.

Lol, maisteri.

Mä olen ihan tavan inssi ja tienaan saman, viikkotyötunteja ehkä 25kpl.

Vierailija
33/80 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, maisteri.

Mä olen ihan tavan inssi ja tienaan saman, viikkotyötunteja ehkä 25kpl.

Jep, kun minä olen ollut yli 30-vuotiaana yht. 3 vuotta perhevapailla (2 lasta), kun sinä olet varmaankin edennyt urallasi. Ihan niinkuin munkin lasten isä, joka ei pitänyt edes kaikkia isyyslomiaan.

Ei sillä, moni maisteri tienaa jopa vain 3000-4000e/kk, että sinänsä pitää olla tyytyväinen 6000:een.

Vierailija
34/80 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvon testaamista.

Vierailija
35/80 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen Tinder-matchin kanssa tuli juteltua pitkään. Yhden kanssa hyvinkin tiiviisti. Tapaaminen ei vain onnistunut ja jonkun puolen vuoden jälkeen päätin poistaa osuman.

Treffeillä kävin muutaman kerran. Kokemukset olivat vaihtelevia.

Vierailija
36/80 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vastaa viestiin niin miksi ei poista matchia? Näitäkin on. Ei ilmeisesti osaa poistaa matchia.

Vierailija
37/80 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse mätsään, niin avaan myös keskustelun itse. Jos toisesta ei kuulu viikkoon mitään, niin poistan mätsin.

Jos toinen mätsää ja ei saa viikkoon avattua keskustelua, niin poistan mätsin.

Vierailija
38/80 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vastaa viestiin niin miksi ei poista matchia? Näitäkin on. Ei ilmeisesti osaa poistaa matchia.

Varasijalla on hyvä pitää jonoa eli jos varsinaisen kanssa hommat ei etene, niin sitten jonossa seuraavan kanssa keskustelut käyntiin.

Vierailija
39/80 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt miesten keskustelu aloituksia. Ekassa viestissä sanotaan vain Moi. Näihin vastaan itsekin että Moi. No, keskustelu tyssää tähän tai mies poistaa matchin. Miten he sitten kuvittelee että tuohon pitäisi vastata? Jos ei itsekään vaivaudu laittamaan kuin sen moin. Toinen matchin poisto tulee, jos en heti kahden viestin jälkeen ryntää miehen luokse tai jos en pariin tuntiin vastaa.

Ja sitten etenkin täällä miehet vinkuu, että ei saa naista. Itsekin etsin vain seksiä, mielellään jotain vakityyppiä kuitenkin. Joten fiksusti käyttäytymällä se mies kyllä sitä seksiä saisi. Nämä miehet ei itse ole niitä ihan kympin miehiä, ihan tavallisia kuitenkin, enhän minäkään rumia matchaa. Mutta ei kuitenkaan niitä palstamiesten väittämiä alfoja. Itse olen myös nätti ja hoikka.

Vierailija
40/80 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt miesten keskustelu aloituksia. Ekassa viestissä sanotaan vain Moi. Näihin vastaan itsekin että Moi. No, keskustelu tyssää tähän tai mies poistaa matchin. Miten he sitten kuvittelee että tuohon pitäisi vastata? Jos ei itsekään vaivaudu laittamaan kuin sen moin. Toinen matchin poisto tulee, jos en heti kahden viestin jälkeen ryntää miehen luokse tai jos en pariin tuntiin vastaa.

Ja sitten etenkin täällä miehet vinkuu, että ei saa naista. Itsekin etsin vain seksiä, mielellään jotain vakityyppiä kuitenkin. Joten fiksusti käyttäytymällä se mies kyllä sitä seksiä saisi. Nämä miehet ei itse ole niitä ihan kympin miehiä, ihan tavallisia kuitenkin, enhän minäkään rumia matchaa. Mutta ei kuitenkaan niitä palstamiesten väittämiä alfoja. Itse olen myös nätti ja hoikka.

Aikansa kun heittelee keskustelun avauksia mykille, niin tahtomattaan ne avaukset tuppaavat lyhenemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän