Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-osumat, joista ei seuraa mitään

Vierailija
21.03.2022 |

Siis oikeasti: miksi tykkäätte jostain profiilista, mutta ette laita viestiä tai ette vastaa viestiin? Mitä järkeä tuossa on? Tarkoitushan on jutella ja tutustua, eikö?
Älkää sitten tykätkö, jos ei ole aikaa tai halua muuhun.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se match saattaa aloittaa keskustelun. Itse en sitä tee.

Vierailija
2/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset käyttävät tinderiä ja antavat tykkäyksiä mitä erilaisemmista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee vahinko.

Vierailija
4/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset käyttävät tinderiä ja antavat tykkäyksiä mitä erilaisemmista syistä.

Minä kerron selvästi, miksi olen palvelussa, ja millaisilta henkilöiltä toivon yhteydenottoja. Tykkään vain profiileista jotka ovat samantyyppisiä kuin omani.

Kuvattomia ja tyhjiä en noteeraa.

Ap

Vierailija
5/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa jos eka viesti ei vastaa sitä mitä etsin. Mutta en jätä matchia roikkumaan, vaan poistan saman tien. Match ei ole sitoumus keskusteluun, jos keskustelu (aloitus tai myöhemminkin) osoittautuu epämieluisaksi.

Vierailija
6/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on käynyt niin, että olen pyyhkäissyt useampia oikealle ja eivät ole silloin olleet match. Sitten saan osuman jonkun kanssa ja aloitan keskustelun. Paria päivää myöhemmin saattaa useampikin näistä aiemmin oikealle pyyhkäisemistäni olla match, enkä enää jaksa jutella useiden ihmisten kanssa tai ainakaan aloittaa itse keskustelua.

N32

Vierailija
7/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teet yhtä innokkaasti matcheillesi aloitteita kuin aloituksia av:lle? :D

Vierailija
8/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testaan vain markkina-arvoani. Eli että tuleeko osuma. Älä ota niin tosissasi.

Vierailija
9/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa jos eka viesti ei vastaa sitä mitä etsin. Mutta en jätä matchia roikkumaan, vaan poistan saman tien. Match ei ole sitoumus keskusteluun, jos keskustelu (aloitus tai myöhemminkin) osoittautuu epämieluisaksi.

Matchin poisto on vastaus eli ihan ok.

Roikkumaan jättäminen ei ole.

Ap

Vierailija
10/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka annoin sinulle tykkäyksen kaksi päivää sitten ja siinä välissä ehti alkaa mielenkiintoinen keskutelu jonkun muun kanssa niin miten perun tykkäyksen sinulle?

Vierailija
11/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai teet yhtä innokkaasti matcheillesi aloitteita kuin aloituksia av:lle? :D

s

Teen osumille aloitteita, kyllä, ellei toinen ehdi ensin.

Tämä on eka aloitukseni asiasta aaveellä. Vasta liityin palveluun, siis tinderiin.

Vierailija
12/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka annoin sinulle tykkäyksen kaksi päivää sitten ja siinä välissä ehti alkaa mielenkiintoinen keskutelu jonkun muun kanssa niin miten perun tykkäyksen sinulle?

Poistat matchin. Vie sekunnin ajastasi.

Vierailija
13/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse testaan vain markkina-arvoani. Eli että tuleeko osuma. Älä ota niin tosissasi.

Kerrotko profiilissasi, että etsit seurustelukumppania? Ja pyydät muita ohittamaan?

Minähän jo kerroin, että valitsen tarkkaan profiilit, joista tykkään. En tykkää koskaan pelkästä kuvasta, oli millainen tahansa. En testaa kenenkään "markkina-arvoa". 🙄

Vierailija
14/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus se match saattaa aloittaa keskustelun. Itse en sitä tee.

Miksi et.

Oletko niin ylimielinen ettet alennu semmoiseen.

Vierailija
15/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistat matchin. Vie sekunnin ajastasi.

Miksi tuhoaisin edes sitä sekuntia siihen? Poista itse jos häiritsee.

Vierailija
16/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärrä laisinkaan. Olen mies. insinööri. oma kämppä helsingissä tulot on 5k+ ja sijoittanut valmistumisesta saakka.  Olen hyvässä kunnossa, mm uinti harrastuksina.  Saan mätsejä vain ylipainosilta.  Elämä se tinder on kuraa mutta onneks ulkomaalaisille kelpaan. Nekin on tietty täys pa ja koulutus korkeintaan filippiinien sairaanhoito. Ei sellasta suomi monsteria vaan kykene ottamaan.

^ tämä siis EI OLE apn viesti, vaan tod näk se tyyppi, jolla on rasva% 10.

Ap

Vierailija
17/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko profiilissasi, että etsit seurustelukumppania? Ja pyydät muita ohittamaan?

Minähän jo kerroin, että valitsen tarkkaan profiilit, joista tykkään. En tykkää koskaan pelkästä kuvasta, oli millainen tahansa. En testaa kenenkään "markkina-arvoa". 🙄

Minulla todella hyvä esittelyteksti, jonka luulen edesauttavan osumia. Olet taatusti langennut.

Vierailija
18/80 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäpä kerron esimerkin.

Tulee alkuillasta olo, että vois jutskailla tinderissä.

Annan sydämiä tyypeille, kunnes sieltä muutama vastaa.

Juttelen niiden kanssa, joko vaihdetaan keskustelu muualle tai se loppuu.

Menen nukkumaan. Tinderistä ei tule ilmoituksia, joten nään tulleet viestit vasta sitten kun menen sinne päivän-vuoden kuluttua.

Ne mätsit, joita esimerkki-iltana sain voi vastata vasta seuraavana päivänä, mutta mua ei ehkä enää ehkä huvita tinderöidä.

Vierailija
19/80 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään eniten nimenomaan mätsien keräilystä. En ikinä lähetä avausviestiä, enkä saamiini viesteihin myöskään yleensä mitään vastaa.

Vierailija
20/80 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osa, etenkin miehet, tykkää kaikista ja vasta matchin tullessa katsoo kannattaako jatkaa.

2. Osa asettaa joku ääneen tai äänettömästi sääntöjä, "se joka matchaa viimeksi, aloittaa keskustelun".

Kummankaan kanssa et menetä mitään. Eka ei ole muutenkaan tyytyväinen mihinkään ja toka tykkää asettaa niitä sääntöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi