Kylla Jenni yrittaa olla nyt niin mielin kielin ja haluaa tutustua uusiin ihmisii. Pelkaa tietty etta joutuu aanestykseen jos ei tutustu ihmisiin . Alkais nyt raivoon samalla
lailla kun Sorellalle ettei halua uusia asukkaita liian lähelle. Tosi kaks naamanen tyyppi. Ois saanu lähtee eilen kotiin.
Kommentit (26)
Itse tunnen Sorellan tapaisia ihmisiä ja sen vuoksi ymmärrän Jennin reaktiota Sorellaan.
Sorella oli (ainakin talossa) uskomattoman lapselllinen tyyppi, joka yritti heti taloon tultuaan ystävystyä jokaisen kanssa ja sitten pahoitti mielensä, kun " Jenni ei leiki mun kaa" . Itsekin tarvitsisin hiukan aikaa, ennen kuin haluaisin lähemmin tutustua niinkin rasittavaan tyyppin kuin Sorella.
Ottakaa nyt ne vaaleanpunaiset lasit päästä! Kaikkien ei tarvitse olla heti parhaita ystäviä!
itä. Yöks mikä tyyppi. Noin itsekeskeiset ihmiset oikeestaan suorastaan hämmästyyttää mua.
Kun kerran on niin aito ja suorapuheinen...
Toisten kanssa tulee paremmin toimeen kuin toisten. Tutustumisessa on sama juttu; toisiin tutustuu helposti ja nopeasti ja toisiin tutustuminen voi kestää pitkään.
Mua ärsyttää tommonen ihmisen syyttely jos ei heti lämpene!!
Kyllä muakin ärsyttäis jos toinen vaan (koten Sorella) väkisin tyrkyttää itteää eikä anna toiselle aikaa tutusta silloin kun siltä tuntuu. Ja kaiken lisäksi ei edes ymmärrä sitä.
Ja sitä paitsi, toisien kanssa on helppo tutustua ja toisien kanssa tarvitaan aikaa..
Mitä ihmeellistä siinä on Jenni nyt jaksaa kiinnostua muista? On meinaa monta ihmistä kenen kanssa tutustua eikä tarvitse heti keskittyä yhteen ihmiseen...
Itellekki joskus käynyt.... Mutta, jos nyt sitten yrittäiski tutustua siks että sorellajutusta tuli semmonen show, niin eikös se ole vaan hyvä? Että kokemuksen kautta ottaa opikseen? En usko että Jennillä tarvetta MIELISTELLÄ ketään, etenkään ventovieraita.
Miksi Jennin olisi pitänyt sanoa Sorellalle, ettei pidä tästä? Jenni oli kohtelias ja suhtautui Sorellaan aivan normaalisti mutta ei halunnut ystävystyä vieraan ihmisen kanssa välittömästi. Jenni oli ainoa, joka uskalsi sanoa ääneen mitä ajatteli, kun muut taas puhuivat ainoastaan Sorellan selän takana/päiväkirjahuoneessa ja nimesivät hänet äänestykseen.
Nämä uudet saattavat olla jopa aitoja ja siksi mielenkiintoisempia.
taloon tuli nyt myös miehiä, joiden kanssa Jenni tulee paremmin toimeen -13-
Omasta mielestäni Jenni oli nimenomaan kohtelias Sorellaa kohtaan, ei haastanut riitaa, ei nimitellyt selän takana tms. Sen sijaan hän sanoi tarvitsevansa aikaa tutustumiseen ja ettei pidä liian tungettelevasta käytöksestä.
Mutta lapsellinen ja yliherkkä Sorella pahoitti tuosta mielensä ja myöhemmin Miran kanssa jutellessaan väitti Jennin sanoneen, että " minä en tarvitse ystäviä!!!"
Vierailija:
itä. Yöks mikä tyyppi. Noin itsekeskeiset ihmiset oikeestaan suorastaan hämmästyyttää mua.
ajattelette, että tuolla kaikki toimivat samoin, kuin toimisivat normaalielämässä? Jos joku ajattelee, että säästyäkseen äänestyksiltä on pakko hieman tutustua ja " mielistellä" , niin sehän on, herranjumala, vain fiksua tavoitellun lopputuloksen kannalta. Eikös tuonne jokainen oli tullut tätä PELIÄ voittamaan. Hauskaa, että jotkut tekevät yleistyksiä ihmisen luonteesta talon ulkopuolella sen perusteella, millä taktiikalla tuolla pelaa.
jos teidän mielestänne Jenni on ilkeä. Hui kauhistus!
is akselille ilkeä-ystävällinen Jenni asettaa, niin enemmän ilkeen puolelle menis.
Mitä tuossa tilanteessa sitten olisi pitänyt vastata? Mielestäni tuo oli aivan riittävän hyvä vastaus niin tyhmään kysymykseen. Olisiko tuossa pitänyt vetää jokin puhe omasta korvaamattomuudesta talossa, kun sillä ei enää ollu mitään merkitystä lopputuloksen kannalta?
mistäs tiedät ettei avopuoliso ollut katsomossa?
ihmisille, että en tykkää susta, vaan vältän ei-pidetyn seuraa.
toisin kuin sorbuksella. Jospa mies ei halua olla julkisuudessa.
Jenni on raivonnut Sorellalle? Ai silloin kun mainitsi, että hän tarvii enemmän aikaa tutustumiseen? Raivoamista? Hohhoijaa...