Liivitön tyyli
Av-mamma, kehtaisitko itse kulkea noin paljaasti ilman liivejä kaupungilla? Melko rohkea tyyli? (kuvia useissa postauksissa tuolla sivulla)
Kommentit (30)
Minäkin kuljen joskus ilman liivejä, ja mulla on c-kupin rinnat, olen vasta opetellut asiaa. Eli on ihan uutta minulle.
Ja musta blogin henkilön vaatetus on ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 07:08"]No kukin tavallaan mutta e-kupin( 3 lasta imetetyillä) rinnoillani , en ilman liivejä liiku julkisesti :D
[/quote]
Parempi niin
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 04:00"]Valkoinen toppi ja shortsit -asu on ihan hirveä. Jos aikoo pitää crop toppia, täytyy alaosan tulla tarpeeksi ylös niin että paidan ja alaosan väliin jää vain ohut kaistale. Muutenkin todella mautonta pitää noin läpinäkyvää toppia ilman mitään alla, olisi edes teipannut nännit tmv.
T. 19v
[/quote]
Tää on just tätä kun aikuiset yrittää matkia nuorten trendejä mutta menee pahasti metsään. T 16v
Ihan liian paljastavia. Varsinkin, kun on noin lyhyet sortsit ja sitten vielä hihaton napapaita, liikaa paljasta pintaa. Ja vielä rinnat näkyy paidan läpi... Muuten on hyvännäköinen ilman rintsikoita, mutta parempi jos kuitenkin peittäisi edes vaatteilla ne rinnat...
Ilmeisesti haluaa huomiota ja "shokeerata" ihmisiä.
Itselle tulee mieleen, mitä jos tulee sadekeli ja hyvin ohut kangas alka näkyä läpi ja tissit myös? Onkohan miettinyt
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 03:42"]
Kehtaisinpa kulkea noin julkisella paikalla. Omat tissit on niin pienet että en rintsikoita juuri tarvitse muuhun kuin nännien piilottamiseen.
[/quote]
Miksi ne pitää piilottaa?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:05"]
Itselle tulee mieleen, mitä jos tulee sadekeli ja hyvin ohut kangas alka näkyä läpi ja tissit myös? Onkohan miettinyt
[/quote]
Gauheeta!
Ja sadeasuksihan oli nuo farkkushortsit ja topit tietysti tarkoitettukin?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:05"]
[/quote]
Gauheeta!
Ja sadeasuksihan oli nuo farkkushortsit ja topit tietysti tarkoitettukin?
[/quote]
Selvä muotiblogi tuo, mutta tosielämässä pitää varautua.
Miehet varmaan tykkää ja naiset ei :-)
En tuohon tissiasiaan sano mitään mutta luitteko postauksia, joita bloggaaja oli yrittänyt kääntää englanniksi? Sieltä löytyi mm. I plame my father ja muuta vastaavaa..
Terveisin true-av-mamma :)