Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö löytyy henkilöitä jotka EIVÄT ole sairastuneet tautiin?

Vierailija
21.03.2022 |

Alkaa varmaan olemaan vähissä ne ketkä ovat noudattaneet ohjeita ja selvinneet ilman tautia. Moni kirjoittelijakin on jo kuollut sen jälkeen kun edellisen kerran (joulukuussa 2021) kyselin aiheesta.

Itse en ole sairastunut, koska käytän maskia ja käsidesiä, enkä ravaa edelleenkään yleisötilaiksuuksissa.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään äskeiseen, en ole myöskään ottanut rokotteita.

Vierailija
62/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tietääkseni ole sairastanut, voihan se olla että on ollut oireettomana. Käytän käsidesiä, maskia en käytä, on 3 rokotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mieheni, äitini, isäni, veljeni ja isoäitini. Myös anoppi ja miehen veli. Näistä ainakin varmasti tiedän, ettei kellään ole ollut koronaa. Ellei sitten ole ollut täysin oireettomana, ettei kukaan ole huomannut. Kaikilla on kaksi rokotetta paitsi veljelläni, joka on rokotevastainen.

Vierailija
64/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole testiä koskaan tehnyt. Oon ollu flunsssassa välillä mutta en oo huomannu mitään eroa. Oon oikeestaan ollu lievemmin kipeenä kun joskus nuorempana. Myös piikit oon jättäny muille. Ite on vaikea uskoa että kuulun tohon reiluun 20% väestöstä joka sitä rokotetta ei oo ottanu ja on silti elossa eikä kuormita sairaanhoitoa.

Vierailija
65/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa eikä rokotuksia.

Aika normisti tullut elettyä koko tämä aika. En ole mitenkään suojautunut.

Vierailija
66/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustellut ja käynyt parissa tilaisuudessakin, mutta en ole saanut koronaa, jos sitä siis kysyit.

Vierailija
67/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut. En ole ottanut rokotuksia. Käyn normisti töissä, osin olen etätöissä, käyn myös kaupassa, harrastuksissakin jonkin verran.

Vierailija
68/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut ja osa tutuista jo kahdestikin. Kaikki ollaan sitä mieltä, että suojautuminen on turhaa ja välttelijät vain pitkittävät epidemiaa.

Teillä muilakin se on vielå edessä.

Vierailija
69/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies, tytär, 2 vävyä. Ei ole tauti osunut kohdalle

Vierailija
70/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastunut enkä muista milloin viimeksi käytin maskia tai käsidesiä.

Vierailija
71/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kuukausi sitten en tiennyt kuin joitain muutamia kummin kaimoja joilla oli ollut korona. Nyt levinnyt kuin kulovalkea. Kävi koko lapsen luokan läpi ja lapsenikin sairastui.

Työpaikallani (päiväkoti) koko lapsiryhmä sairastui nyt tässä viime kuukauden aikana. Tuntuu, että se on ihan jokaisella nyt.

Mutta itse en ole sairastunut, mitä ihmettelen suuresti. Olen saanut monet aivastukset päälleni. Pitänyt sylissä itkuista kuumeista lasta kun on odoteltu vanhempaa hakemaan. Viimeisestä todella vahvasta altistuksesta (lapsen räät ja kyyneleet omalla poskellani) on nyt kolme päivää, joten odotellaan yhä. Kotitestejä olen tehnyt ja aina negaa näyttänyt.

Se tässä vain on, että luulen joka kolotuksen olevan koronaa. Päätä särkee tai aivastan niin heti mietin, että nytkö se iski. Jotenkin rasittavaa kuulostella koko ajan oireita. Mutta esim äidilläni on syöpä, enkä todellakaan haluaisi mennä tartuttamaan, mutta äitiä haluaisin nähdä.

Vierailija
72/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaikki tutut on sen sairastaneet nyt tänä vuonna, meidän 5 henkinen perhe on vielä sairastamatta.

Vierailija
73/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastunut eikä myöskään kukaan lähipiirissä. Tunnen 4 ihmistä jotka ovat sairastaneet koronan. 

Vierailija
74/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei rokotetta, miehellä on. Miehellä oli korona, mulla ei tai sitten ollut täysin oireeton. Ilmeisesti olen niitä joihin ei tartu, kuten osa ihmisistä. Silti olisi toisten mielestä pitänyt ottaa rokote.

Vierailija
75/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä koronan sairastaneet voivat katsoa peiliin ja todeta että ovat EPÄONNISTUNEET! Itse ainakin häpeäisin niin etten ainakaan kehtaisi myöntää että olen sairastanut.

T: Koronaton

Vierailija
76/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairastanut ja osa tutuista jo kahdestikin. Kaikki ollaan sitä mieltä, että suojautuminen on turhaa ja välttelijät vain pitkittävät epidemiaa.

Teillä muilakin se on vielå edessä.

LUUSEREITA OLETTE! Ettekö osaa noudattaa mitään ohjeita?

Vierailija
77/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveenä olen pysynyt ilman rättejä naamalla ja elämällä ihan normaalia elämää. Rokotteet on.

Vierailija
78/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut rokotuksia, en käytä maskia ja elän normaalisti. Käyn laivalla, keikoilla, ravintoloissa ym. Olen altistunut monta kertaa, mutta tauti ei vain ole iskenyt. Passin toivossa odotin sairastuvani, mutta nyt olen luovuttanut. Pysytään sitten kotimaassa niin kauan, kun passia kysellään.

Vierailija
79/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastunut vahvoista altistumisista huolimatta. Työssä joudun olemaan lähietäisyydellä isojen ihmismäärien keskellä ja olinpa samassa pikkutoimistossa pari päivää ilman maskeja oireisen koronapositiivisen kanssa. Aiemmin testasin joka oireesta mutta enää en jaksa kun näyttää vaan negaa.

Vierailija
80/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten ole tullut mieleen että on ollut tavisflunssa tai influenssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi