Vieläkö löytyy henkilöitä jotka EIVÄT ole sairastuneet tautiin?
Alkaa varmaan olemaan vähissä ne ketkä ovat noudattaneet ohjeita ja selvinneet ilman tautia. Moni kirjoittelijakin on jo kuollut sen jälkeen kun edellisen kerran (joulukuussa 2021) kyselin aiheesta.
Itse en ole sairastunut, koska käytän maskia ja käsidesiä, enkä ravaa edelleenkään yleisötilaiksuuksissa.
Kommentit (119)
Koronaa ei ole ollut ellei oireettomana - ei rokotuksia
En ole sairastanut. En käytä käsidesi, en maskia, en noudata turvavälejä ja tämä on ihan totta. Tosin voi olla jotta täällä maaseudulla vähemmän tuota tautia liikkunut.
Meidän perhe ja meidän isovanhemmat. Lapsi on lukiossa, me ollaan etätöissä ja isovanhemmat ovat eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
En ole sairastanut, kerran oli lähellä kun eräs maskiton idiootti alkoi sylki lentäen selostamaan omaa tilaustaan kun omia ruokia pakattiin samalla tiskillä. Ellen olisi nähnyt tätä, olisin varmaan syönyt tilaamani ruoan. Sanoin ravintolalle etten toista kertaa tule ennen kuin on maskipakko.
Olet sä hurja.
Ihan pöksyt kostui kun kuvittelen sinua antamassa painavan sanan ravintolalle.
Sanoitko ihan vessassa vai maltoitko parkkipaikalle asti?
En ole välittänyt rajoitteista. Elänyt normaalia elämää. 2 piikkiä alkuun hain ja siihen jäi. Puoliso sairasti koronan sekä töissä 2/3 sairastaneet. Itse vielä odottelen. Jostain syystä toivon että saisin sen, mutta eihän se tule silloin jos odottaa.
Ei oo meidän perheessä kukaan sairastanut koronan jos sitä tautia tarkoitat. Mies on ainoa rokotettu meillä kun kuuluu riskiryhmään. Maskia kyllä julkisilla paikoilla käytetään.
Omasta suvustani en tiedä ketään koronaan sairastunutta. Mieheni suvusta tiedän vain yhden perheen. Toki on sit niitä naapureita, työkavereita, kummin kaiman kissoja joilla ollu koronaa...
En ole sairastanut. En ole millään tapaa välttänyt sosiaalisia kontakteja, mutta töissä ja kaupoissa pidän maskia. Mulla on käsien pesemisenä oireileva pakko-oirehäiriö, se varmaan vaikuttaa asiaan. En voisi ikinä kuvitellakaan koskevani kasvoihini tai hiuksiini ennen käsienpesua tai vähintäänkin desinfiointia.
Ei tarttunut vaikka räkäisiltä muksuloilta olen neniä pyyhkinyt.
Työntekijöitä ollut taudissa töissä, ei tarrannut. Mikä lie pöpöjen jatkumattomuuden laki.
En ole sairastunut, eikä myöskään mieheni. Noudatetaan suosituksia ja 3 rokotetta on otettu. Mies kulkee julkisilla töihin Helsingissä ruuhka-aikaan. Mä olen vähemmän liikkunut kotoa ihmisten keskellä. Kirjastossa, kaupassa ja apteekissa lähinnä olen käynyt. Olemme molemmat riskiryhmää (astma).
Esimerkiksi minä, mieheni, aikuinen opiskelijapoikamme, aikuinen fyssarityttäremme, siskoni, hänen miehensä, heidän aikuinen opiskelijatyttärensä, minun äitini, äitini miesystävä. Minun kaksi parasta ystävääni.
Kahden serkkuni tiedän sairastaneen, asuvat siellä ruuhka-Suomessa.
Pojalla oli viime viikolla, ei tarttunut muihin.
Toistaiseksi en ole sairastunut. Yhä käytän maskia ja käsidesiä, missä suositus oli. 3 X rokotettuna. Elämä kapene iän myötä,joten luojan kiitos en ole työelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sairastanut, kerran oli lähellä kun eräs maskiton idiootti alkoi sylki lentäen selostamaan omaa tilaustaan kun omia ruokia pakattiin samalla tiskillä. Ellen olisi nähnyt tätä, olisin varmaan syönyt tilaamani ruoan. Sanoin ravintolalle etten toista kertaa tule ennen kuin on maskipakko.
Olet sä hurja.
Ja mitä teki ruuille?
Oon sairastanut, mutta vielä 2 kk sitten en tuntenut ketään sairastanutta. Nyt noin puolet tutuistani on sairastanut. Omikron on levinnyt meilläpäin vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minä, mieheni, aikuinen opiskelijapoikamme, aikuinen fyssarityttäremme, siskoni, hänen miehensä, heidän aikuinen opiskelijatyttärensä, minun äitini, äitini miesystävä. Minun kaksi parasta ystävääni.
Kahden serkkuni tiedän sairastaneen, asuvat siellä ruuhka-Suomessa.
Lienet melko ylpeä tyttärestäsi, kun hän on näköjään ainoa jolla on ammatti.
En ole sairastunut. Sinänsä ihme, kun työpaikalla ainakin joka toisella on tauti ollut. Tai ehkä olen sairastanut sen hyvin lievänä tai oireettomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sä hurja.
Annoin ihan palautetta firman virallisella palautelomakkeella jotta tieto meni varmasti oikealle henkilölle eikä viattomalle työntekijälle tiskillä.
En ole vielä sairastunut eikä miehenikään. Kolme rokotetta kummallakin ja mulla etätyö. Aikuinen lapseni ei ole sairastunut eivätkä vanhempanikaan, veljeni puolisoineen kylläkin. Moni työkaveri ja tuttu on myös saanut tartunnan. Oireet ovat vaihdelleet, rokottamattomilla on ollut hankalinta.
En ole sairastanut koronaa eikä kukaan muukaan meidän perheessä