Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö löytyy henkilöitä jotka EIVÄT ole sairastuneet tautiin?

Vierailija
21.03.2022 |

Alkaa varmaan olemaan vähissä ne ketkä ovat noudattaneet ohjeita ja selvinneet ilman tautia. Moni kirjoittelijakin on jo kuollut sen jälkeen kun edellisen kerran (joulukuussa 2021) kyselin aiheesta.

Itse en ole sairastunut, koska käytän maskia ja käsidesiä, enkä ravaa edelleenkään yleisötilaiksuuksissa.

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojalla oli viime viikolla, ei tarttunut muihin.

Mistä tiedät ettei tarttunut?

Kaltaistasi osaajaa varmasti suomen terveydenhoito kaipaa!

Vierailija
42/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen koko perhe tauditon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut. Ei rokotuksia.

Miehellä yksi rokotus ja hän on ollut nyt muutaman päivän koronassa (ekaa kertaa). Itse olen yhä terve. 

Vierailija
44/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski ja järki päässä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sairastanut, kerran oli lähellä kun eräs maskiton idiootti alkoi sylki lentäen selostamaan omaa tilaustaan kun omia ruokia pakattiin samalla tiskillä. Ellen olisi nähnyt tätä, olisin varmaan syönyt tilaamani ruoan. Sanoin ravintolalle etten toista kertaa tule ennen kuin on maskipakko.

Olet sä hurja.

Ihan pöksyt kostui kun kuvittelen sinua antamassa painavan sanan ravintolalle.

Sanoitko ihan vessassa vai maltoitko parkkipaikalle asti?

Annoin ihan palautetta firman virallisella palautelomakkeella jotta tieto meni varmasti oikealle henkilölle eikä viattomalle työntekijälle tiskillä.

Juuri näin.

Olisihan se typerää toimia silloin kun on tilanne päällä.

Parasta kerätä voimia ja avautua netissä.

Vierailija
45/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sairastanut, kerran oli lähellä kun eräs maskiton idiootti alkoi sylki lentäen selostamaan omaa tilaustaan kun omia ruokia pakattiin samalla tiskillä. Ellen olisi nähnyt tätä, olisin varmaan syönyt tilaamani ruoan. Sanoin ravintolalle etten toista kertaa tule ennen kuin on maskipakko.

Olet sä hurja.

Annoin ihan palautetta firman virallisella palautelomakkeella jotta tieto meni varmasti oikealle henkilölle eikä viattomalle työntekijälle tiskillä.

Juuri näin.

Olisihan se typerää toimia silloin kun on tilanne päällä.

Parasta kerätä voimia ja avautua netissä.

Tällä tavoin varmasti meni ravintolan omistajalle tietoa ja mahdollisuudet siihen, että maskittomien elämään hankaloitetaan, kasvoi.

Vierailija
46/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tautia, ei piikkejä, ffp3 ihmisten ilmoilla.

Vierailija
47/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sä hurja.

Entäs ne ruuat?

Vierailija
48/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole testannut flunssiani eli ne eivät ole olleet koronaa

Vierailija
49/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä niin paljon tautia liikkeellä että aikaisemmin en tiennyt koronaan sairastuneita tuttuja ja nyt muutaman päivän sisään tiedän heitä useita ympäri Suomen + itse.

Vierailija
50/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sairastin. En ole enää pariin kuukauteen käyttänyt maskia, olen koko ajan käynyt ulkona syömässä, olen matkustellut ja lentänyt moneen kertaan näiden parin vuoden aikana, käynyt museoissa jne. Tartunta tuli nsilti oman perheen sisältä.

Vierailija
51/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut.

Ikää 55v,sairaseläkkeellä.

En kyllä liikukkaan paljon ihmisten ilmoilla.

Yritän kaikin keinoin olla saamatta koronaa.

Vierailija
52/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

63 vuotta, 2 rokotusta, käsihygienia, maski jos pakko. En ole sairastanut tai sitten oireettomana. Tyttären perheessä korona koulusta, toinen lapsista ei sairastunut, tytär ja miehensä kyllä. Tutuista ei kukaan ole sairastanut.

Vierailija
53/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä sitä tietää, kun koronan oire voi olla oireettomuus tai mikä tahansa tuntemus. Suurin osa tutuistani ei ole ainakaan tietääkseen sairastanut koronaa, en minäkään.

Vierailija
54/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni. Käytän maskia terveysasemalla, muuten olen aika vapaasti mennyt ilman, paitsi ihan pahimpaan aikaan esim iltapäiväbussissa. Ja joo, töissä käytän yhä. Siivoan isoa koulua 8 h päivässä ja menen 'osastolta osastolle', joten ihan muitakin ajatellen on fiksuinta ehkä.

Tosin... ennen koronaa asuin Alankomaissa ja joulukuussa 2019 mulla oli ihan jäätävä flunssa. Olin monta päivää pois pelistä sängyssä ja vasta kun aloin toipua, sain kiinni mikä viikonpäivä oli. Neljä päivää oli vain hävinnyt. Oma lääkärini ei poissulje sitä, että olisi voinut olla jo koronaa.

Vierailija
55/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sä hurja.

Entäs ne ruuat?

Söin hyvällä ruokahalulla. Mitään ei heitetä pois.

Vierailija
56/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut koronaa, eikä ole rokotuksia, mutta olenkin aika paljon kotona, kun on vauva/taapero ja kohta toinenkin. Kaupassa, kahvilassa ja sen harvan kerran kun on joutunut käyttämään julkisia, on ollut maski ja käsidesiä käytän kaikkialla missä tarjolla. Muuten ihan normaali käsihygienia.

Minäkään en tunne yhtään henkilöä, jolla olisi ollut korona, mutta miehen työpaikalla sitä on viime aikoina ollut paljon liikkeellä. Toivon vain, ettei tuo sitä kotiin minulle (riskiryhmäläiselle) ja vastasyntyneelle.

Vierailija
57/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 rokotetta, aina joko IIR maski tai FFP2-maski päällä julkisilla paikoilla tilanteen mukaan, turvavälien pitäminen muihin. Jos turvavälib pitäminen ei mahdollinen niin sitten paikalta poistuminen kokonaan. Käsien peseminen tai vähintään käsien desinfiointi aina pintakontaktin jälkeen.

Vierailija
58/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotteita, en ole käyttänyt maskia tai muutenkaan varonut koko pandemian aikana. En ole sairastunut koronaan. En aikonutkaan ;) En ole koskaan kipeä.

Vierailija
59/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tietääkseni ole sairastanut, vaikka työskentelen hoitoalalla asiakastyössä. Ihan ihmettelen, ettei ole vielä osunut kohdalle.

Vierailija
60/119 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut tautia. En ole koko aikana käyttänyt maskia, en hirveämmin huolehtinut turvaväleistäkään enkä ole käyttänyt käsidesiä. Olen viiletellyt paikasta toiseen, baareissa juossut sekä matkustellut. Elänyt siis täysin normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi