Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtaa olla aikamoinen turkki, jos hiukset kestää kuivua 5 tuntia :D

Vierailija
01.09.2015 |

buahahhaaaaa

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Onnenpoika, jos et ole kokenut.

Vierailija
2/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma paksu tukka helposti on kostea vielä 5 tunnin jälkeen, jos vaan pyyhkeeseen kuivaa. Jos menen suihkun jälkeen nukkumaan, on tukka vielä aamullakin kostea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No av-mamma nyt saa joka asiasta tehtyä ongelman.

Vierailija
4/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pesen pitkät ja paksut hiukseni illalla, enkä föönää niitä kuiviksi, ne ovat aamulla vielä kosteat. Joten,älä lässytä asioista, joista et tiedä mitään. Olet kai kateellinen meille kunnon hiukset omaaville, joiden ei tarvitse käyttää mitään helvetin muovihiuksi a saadaksemme "hiukset" päähän.

Vierailija
5/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tukka ei ole erityisen paksu, mutta kun pituutta on tonne lapaluihin asti niin vie helpostikin noin kauan. Aika usein jos illalla käy suihkussa ja menee kostealla tukalla nukkumaan, niin aamulla on vielä kosteat hiukset.

En kyllä tiedä mistä ketjusta tämä väittely on lähtenyt käyntiin, kunhan vain tulin ilmoittamaan miten asiat menee omalla kohdallani.

Vierailija
6/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kaksi karvaa ristissä -tukka kuivuu puhaltamalla, mutta meillä muilla on paljon hiuksia ja kuivuminen kestää monta tuntia.

Vierailija
7/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se tikku pois sieltä pyllystä

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:18"]

Jos pesen pitkät ja paksut hiukseni illalla, enkä föönää niitä kuiviksi, ne ovat aamulla vielä kosteat. Joten,älä lässytä asioista, joista et tiedä mitään. Olet kai kateellinen meille kunnon hiukset omaaville, joiden ei tarvitse käyttää mitään helvetin muovihiuksi a saadaksemme "hiukset" päähän.

[/quote]

Vierailija
8/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tuollainen upea paksu pehko enkä todellakaan ole ainoa.

Jos pesen hiukset aamulla 07 enkä tee niille mitään niin puoliltapäivin on vielä alimmat hiukset märkiä. Föönillä kuivattamiseen menee tunti ja viimestelyyn 20 min. Jos pesen hiukset illalla (tätä en tosin koskaan tee) ja menen nukkumaan hiukset kosteina, ne on märät vielä aamullakin.

Vierailija
9/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, nyt ymmärrän miksi feministit leikkaa siilin - tunti kuivaamiseen kuumailmapuhaltimella :O

Vierailija
10/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voih. Sen on tietty kurja jos itsellä on joku hiirenhäntä fleda. Mulla on erittäin pitkät ja paksut hiukset ja todellakin kestää kuivua useamman tunnin.  Onneksi teille ohuttukille on myös apua saatavilla, niin ei tarvitse kadehtia.

Vierailija
11/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:24"]

Suomalainen kaksi karvaa ristissä -tukka kuivuu puhaltamalla, mutta meillä muilla on paljon hiuksia ja kuivuminen kestää monta tuntia.

[/quote]

Huutonaurua  :D kiitos pelastit päivän :D  t. paksutukkainen myös

Vierailija
12/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 07:41"]

No mulla on tuollainen upea paksu pehko enkä todellakaan ole ainoa.

Jos pesen hiukset aamulla 07 enkä tee niille mitään niin puoliltapäivin on vielä alimmat hiukset märkiä. Föönillä kuivattamiseen menee tunti ja viimestelyyn 20 min. Jos pesen hiukset illalla (tätä en tosin koskaan tee) ja menen nukkumaan hiukset kosteina, ne on märät vielä aamullakin.

[/quote]

Osta parempi fööni ja harjoittele tekniikka kuntoon.

T: Todella paksu- ja pitkähiuksinen, jolla menee max. 20 minuuttia hiusten föönaamiseen.

Vierailija
13/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii olla edes erityisen paksut hiukset. Mulla ihan normaalit paksuudeltaan, mutta hiuslaatu sellainen, ettei tahdo millään kuivua. Semmoset silkkiset. Mun yksi hius on liukas ja ohut, mutta niitä on ihan suatanasti niin kokonaispaksuus on normi. Fööniä ei käytä, hiukset on myös herkästi huonoon kuntoon menevät eikä jatkuva kuumalla puhaltaminen varmasti tekisi hyvää.

Vierailija
14/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin kestää tunteja jos en föönaa. Pikkuisen keskivertoa paksumpi tukka, ei paljoa. Mitä sitten?

Vierailija
15/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todella paksut hiukset, kampaajalla kun föönataan menee väh. Tunti että hiukset edes puolikuivat. Kuitenkin
Hiukset kuivuu n. 2 tunnissa luonnollisesti, jos kuivaan pyyhkeellä hyvin

Vierailija
16/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan normaalipituiset hiukset, ei supermoppi nilkkoihin asti ja silti kestää kuivua vähintään 3 tuntia, jos on aikaa odotella kuivumista ja pitää hiuksia vapaasti + harjata välillä.

13 ei tiedä millaiset on hitaasti kuivuvat hiukset, koska minun hiuksiani on kuivattu kampaajalla ja ammattilaisilla on tekniikka hallussa, mutta niin vain kestää aina puoli tuntia (pari on luovuttanut jo aikaisemmin). Tehokas fööni löytyy kotoakin, mutta en kuivaa hiuksia sillä kuin pakon edessä kokonaan kuiviksi.

Vierailija
17/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut lähetettiin kerran kampaamosta värjäyksen jälkeen märillä hiuksilla kotiin, kun kampaaja ei jaksanut enää föönata. Terveisiä vaan Keravalle, jos ko.kampaaja itsensä tunnistaa..

Vierailija
18/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan perus tukka ja pulipitkä ja silti menee lähemmäs 5 tuntia jollei kuivaa. Tytölläni paljon pidemmät ja ihan normi paksuus mut kuivaa alle tunnissa. Eli se on ihan kiinni hiuslaadusta ei ees aina pituudesta.

Vierailija
19/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan hiukset kosteana nutturalle, ne on sieltä keskeltä kosteat vielä 24 tunnin päästäkin. Mulla on pitkä ja paksu tukka. En vaihtais tyypilliseen suomalaiseen hiirenhäntään ikinä, vaikka tää on kampaajan kuvailun mukaan kuin koiran turkki siinä että ensin ei meinaa kastua millään, ja sitten kun kastuu niin ei meinaa kuivua millään.

Vierailija
20/28 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla on kaikki Suomen paksuhiuksiset naiset. samoin miehiä enemmän tienaavat. Ja viisikymppiset, joilta kysytään alkossa papereita.

Ei ihme, että täällä haukutaan miehiä niin paljon. Eihän tollasille sopivia löydy.