Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos paras ystäväsi kertoisi...

Vierailija
01.09.2015 |

olevansa ei-hyväksikäyttävä pedofiili ja häpeävänsä itseään sen vuoksi, että kiihottuu lapsista? Kestäisikö ystävyys vai olisiko tämä paras kaverisi yllättäen silmissäsi vain vastenmielinen hirviö?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan järkyttyisin, mutta olisin varmaankin iloinen, että kaveri pystyi noin vakavasta asiasta avautumaan. En tiedä, että miten suhtautuisin jatkossa, varmaankin yrittäisin pitää ystävyyttä yllä, mutta olisin hieman varovaisempi hänen ja lapsien ollessa samassa tilassa.

Vierailija
2/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellan että pedofiilit ovat sairaita ihmisiä (minunkin mielestäni kyllä ovat).
Tuli vai mieleen että eikös homoista ajateltu samoin jokin aika sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin huolen siitä, ettei se ketku enää pääse lasteni lähelle.

Vierailija
4/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi varmaan antaisin ison halin ja sanoisin, etteivät ajatukset tee hänestä huonoa ihmistä.

Vierailija
5/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:14"]

Kirveelle töitä!

t. sitoutumaton sivustakatsoja

[/quote]

Miksi?

ap

Vierailija
6/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis entinen ystävä. En siedä enkä suvaitse pedareita missään muodossa. Ihan sama vaikka ei lapsia raiskaisikaan, mutta jos on mieleltään niin sairas että kiihottuu pienestä viattomasta lapsesta, niin ei todellakaan kuulu mun ystäväpiiriin, vaan kuuluu suljetulle. Toivon koko sydämestäni että ystäviini ei kuulu noin iljettävää ja sairasta ystävää.

Vierailija
7/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:12"]

Ihan ensimmäiseksi varmaan antaisin ison halin ja sanoisin, etteivät ajatukset tee hänestä huonoa ihmistä.

[/quote]Just... Sä halaat varmaan ISIS-sotilaitakin lohduttaakses ku ampuivat lapsen päästä ohi...

Vierailija
8/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:24"]

[/quote]Just... Sä halaat varmaan ISIS-sotilaitakin lohduttaakses ku ampuivat lapsen päästä ohi...

[/quote]

On ihan eri asia murhata ja kiduttaa viattomia ihmisiä, kuin kokea seksuaalisia tunteita lapsia kohtaan vasten tahtoaa. Pedofiili ei valitse sairauttaan, mutta ISISin porukat valitsevat sekopäisen toimintansa elämäntavakseen.

Vierailija
9/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:29"]

[/quote]

On ihan eri asia murhata ja kiduttaa viattomia ihmisiä, kuin kokea seksuaalisia tunteita lapsia kohtaan vasten tahtoaa. Pedofiili ei valitse sairauttaan, mutta ISISin porukat valitsevat sekopäisen toimintansa elämäntavakseen.

[/quote]ISIS ja pedarit, samaa saastaa kaikki!

Vierailija
10/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:29"]

[/quote]

[/quote]ISIS ja pedarit, samaa saastaa kaikki!

[/quote]

Jaa jaa. En jaksa edes provosoitua.

Vierailija
11/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:21"]

Se olis entinen ystävä. En siedä enkä suvaitse pedareita missään muodossa. Ihan sama vaikka ei lapsia raiskaisikaan, mutta jos on mieleltään niin sairas että kiihottuu pienestä viattomasta lapsesta, niin ei todellakaan kuulu mun ystäväpiiriin, vaan kuuluu suljetulle. Toivon koko sydämestäni että ystäviini ei kuulu noin iljettävää ja sairasta ystävää.

[/quote]

Mä toivon sydämestäni, että mun ystäväpiiriin ei kuulu yhtä yleistävää, tunteetonta ja empatiakyvytöntä ihmistä kuin sinä.

Vierailija
12/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ystävääni mitenkään muuttaisi. Hän olisi yhä se sama, rakas ystäväni jonka olen tuntenut lähes koko ikäni ja olisi minun vuoroni antaa hänelle tukea.

Vierailija
13/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12 vuotias viime viikolla puhui mulle juurikin tätä, että olisko pedofiili paha, jos se ei tee mitään ja yrittää hallita itsensä ja on terapiassa.

Ihan ensin tuli mieleen, että oletko sä kultapieni käynyt AVlla lukemassa. Ei, mutta näillä tyttöjen sivuilla on ollut vastaavia. Luettiin yhdessä. Että onko AV ei-hyväksikäyttävä pedofiili sielläkin sitten samoja puhumassa? Vai onko tämä hyväksyttäminen nyt joku uusi tuleminen, pedofiilien kampanja: Ymmärtäkää meitä!

Siitä poiki pitkiä keskusteluita hänen ja vanhemman veljensä kanssaan. Eihän siinä mihinkään tulokseen päästy, mutta yleisesti en hyväksy.

Enkä oikein diggaa tästä ei-hyväksikäyttävien pedareiden selkeetä kamppanjaa tuoda asiaansa esille, hyväksyttäväksi yleiseen ilmapiiriin.

Mietin näitä asioita pitkälti heterolasien läpi. Eihän munkaan tee jokaista miestä mieli tuolla kylillä liikkuessani, yleensä en edes noteeraa toisen ulkonäköä. Siten ajatellut, että homoilla sama juttu. Voisiko olla pedofiileillakin?

Jos ystäväni tulisi tuollaista paljastamaan itsestään, niin saattaisin jopa hyväksyä hänet, koska olen tuntenut hänet jo vuosikausia ja siten tiedän hänen käyttäytymisensä ja olemisensa jne. Saattaisi johtaa hetkelliseen omien lapsien ylenpalttiseen suojeluun. Eivät ainakaan keskenään tapais tai juttelis edes kauppajonossa lapselleni. Myöhemmässä vaiheessa saattaisin vahtia myös, että miten seurailee muita lapsia. Luulen, että musta tulisi säikky hänen seurassaan. Että kestäisikö tämä avautunut, kaapista tullut pedofiiliystävä sitä käytöstä itseään kohtaan?

Mä ymmärrän jollain tasolla pedofiileja, jopa säälinkin. Siitä vinkkelistä, että heitä on lapsena käytetty hyväksi, heidän kasvunsa on ollut vaillinaista, epätervettä ja vailla turvaa.

Vierailija
14/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:47"]

Mun 12 vuotias viime viikolla puhui mulle juurikin tätä, että olisko pedofiili paha, jos se ei tee mitään ja yrittää hallita itsensä ja on terapiassa.

Ihan ensin tuli mieleen, että oletko sä kultapieni käynyt AVlla lukemassa. Ei, mutta näillä tyttöjen sivuilla on ollut vastaavia. Luettiin yhdessä. Että onko AV ei-hyväksikäyttävä pedofiili sielläkin sitten samoja puhumassa? Vai onko tämä hyväksyttäminen nyt joku uusi tuleminen, pedofiilien kampanja: Ymmärtäkää meitä!

Siitä poiki pitkiä keskusteluita hänen ja vanhemman veljensä kanssaan. Eihän siinä mihinkään tulokseen päästy, mutta yleisesti en hyväksy.

Enkä oikein diggaa tästä ei-hyväksikäyttävien pedareiden selkeetä kamppanjaa tuoda asiaansa esille, hyväksyttäväksi yleiseen ilmapiiriin.

Mietin näitä asioita pitkälti heterolasien läpi. Eihän munkaan tee jokaista miestä mieli tuolla kylillä liikkuessani, yleensä en edes noteeraa toisen ulkonäköä. Siten ajatellut, että homoilla sama juttu. Voisiko olla pedofiileillakin?

Jos ystäväni tulisi tuollaista paljastamaan itsestään, niin saattaisin jopa hyväksyä hänet, koska olen tuntenut hänet jo vuosikausia ja siten tiedän hänen käyttäytymisensä ja olemisensa jne. Saattaisi johtaa hetkelliseen omien lapsien ylenpalttiseen suojeluun. Eivät ainakaan keskenään tapais tai juttelis edes kauppajonossa lapselleni. Myöhemmässä vaiheessa saattaisin vahtia myös, että miten seurailee muita lapsia. Luulen, että musta tulisi säikky hänen seurassaan. Että kestäisikö tämä avautunut, kaapista tullut pedofiiliystävä sitä käytöstä itseään kohtaan?

Mä ymmärrän jollain tasolla pedofiileja, jopa säälinkin. Siitä vinkkelistä, että heitä on lapsena käytetty hyväksi, heidän kasvunsa on ollut vaillinaista, epätervettä ja vailla turvaa.

[/quote]

Olen itse pedofiili, enkä käytä lapsia millään tavalla hyväksi, en edes lapon kautta. Olen hieman katkera siitä, että muutamien kusipäiden takia minuakin pidetään yhteiskunnan pohjasakkana, vaikken ikinä haluaisikaan koskea lapseen.

Voin ihan rehellisesti sanoa, etten kyttää ja himoitse jokaista vastaantulevaa lasta. Joitakin saatan hieman vilkuilla, enkä aina edes seksuaalisessa mielessä, mutta siihen se jää. Jos tämä hieman valotti asiaa.

Ai niin, ei kaikki pedofiilit ole hyväksikäytön uhreja. Itse en ainkaan ole ja kasvoin ihan normiperheessä. Pedofiliani on todennäköisesti synnynnäinen juttu aivoissa.

Vierailija
15/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ny vittu! Ei kaikkea tarvi ymmärtää. Ootteko te ihmiset ihan seonneita tuon empatianne kanssa. Kaikkea pitäisi nykyään muka ymmärtää. Kohta varmaan pitää jo hyväksyä eläimiinsekaantuminenkin! Siitähän jo oli juttuakin. :( Suvaitsevaisuus in your ass!!

Vierailija
16/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:21"]Se olis entinen ystävä. En siedä enkä suvaitse pedareita missään muodossa. Ihan sama vaikka ei lapsia raiskaisikaan, mutta jos on mieleltään niin sairas että kiihottuu pienestä viattomasta lapsesta, niin ei todellakaan kuulu mun ystäväpiiriin, vaan kuuluu suljetulle. Toivon koko sydämestäni että ystäviini ei kuulu noin iljettävää ja sairasta ystävää.
[/quote]
Aika kylmä olet. Jos minulle rakas ihminen kertois jotain tollaista, kysyisin miten voin auttaa, enkä hylkäis. Hylätty todennäkösemmin tekee pahaa toiselle kuin se jolla on joku johon voi luottaa.

Vierailija
17/18 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 23:15"]

No voi ny vittu! Ei kaikkea tarvi ymmärtää. Ootteko te ihmiset ihan seonneita tuon empatianne kanssa. Kaikkea pitäisi nykyään muka ymmärtää. Kohta varmaan pitää jo hyväksyä eläimiinsekaantuminenkin! Siitähän jo oli juttuakin. :( Suvaitsevaisuus in your ass!!

[/quote]

Ymmärtäisin pedofiilia, mutta en hyväksikäyttöä. Onko siinä jokin ongelma?

Vierailija
18/18 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 22:47"]

[/quote]

Olen itse pedofiili, enkä käytä lapsia millään tavalla hyväksi, en edes lapon kautta. Olen hieman katkera siitä, että muutamien kusipäiden takia minuakin pidetään yhteiskunnan pohjasakkana, vaikken ikinä haluaisikaan koskea lapseen.

Voin ihan rehellisesti sanoa, etten kyttää ja himoitse jokaista vastaantulevaa lasta. Joitakin saatan hieman vilkuilla, enkä aina edes seksuaalisessa mielessä, mutta siihen se jää. Jos tämä hieman valotti asiaa.

Ai niin, ei kaikki pedofiilit ole hyväksikäytön uhreja. Itse en ainkaan ole ja kasvoin ihan normiperheessä. Pedofiliani on todennäköisesti synnynnäinen juttu aivoissa.

[/quote]Hyi saatana mikä ihmissaasta olet. Olen ihan satavarma että nämä pedariymmärtäväiset on yksi ja sama vastaaja. Ei voi olla noin monta tärähtänyttä tällaisessa aloituksessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi