Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Mites nämä asuntojärjestelyt meni? Jouni muutti Hämeenlinnasta (?) Marin luo Helsinkiin (?), Tanja muutti Nummelasta (?) Ronin asuntoon Helsinkiin? Miten Sari ja Antti?
Marista. Uskomattoman itsekeskeinen ihminen. Miettiskö välillä, miten Minä voisin miellyttää toista, miten Minä voisin ilahduttaa, miten Minä voisin helpottaa tätä tutustumisvaihetta. Mutta ei, kun minä minä minä en tykkää. Pelkkää valitusta ja kylmiä reaktioita huomionosoituksiin. Noi naiset saisi vähän relata vannetta.
Sari ja antti olivat muuten ainoat, joita ei kuvattu häämatkalla hotellihuoneessa ollenkaan.
kannattaako katsoa noita videoklippejä, joissa näytetään puolisoiden ensireaktiot saapuessaan uuteen yhteiseen kotiin? näkyykö myös tanjan reaktio tissitauluun? :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:57"]
Marilla ja Jounilla on kiva kosketus. Tanjalla ja Ronilla parikemia nollassa, vaikka ihan hyvin juttuun muuten tulevat. Sarin ja Antin kohdalla mene kiinni korvat ja silmät.
[/quote]
Ai tarkoitatko tuota kun Mari silittää ja lääppii Jounia koko ajan ku jotain puudelia eikä Jouni vastaa siihen mitenkään n 90 % ajasta?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:09"]Olisi Mari edes hieman valottanut mikä siinä Jounissa häntä tökkii eikä vastaa odotuksia? Olisi helpompi yrittää ymmärtää..
[/quote]
Tosiasiassa hän kokee ettei ole riittävän hyvä miehelle. Siksi tollaista ihme tuittuilua.
Varmaan Jouni lliian kiltti ja myötäilevä. Ei ehkä ota tarpeeksi rajusti Matin mielestä. Ja esittihän Jouni kameralle niitä videoblogityylisiä monologeja, joten ehkä Mari niistä miettii että onko oikeasti tosissaan vai ajatteleeko vain ohjelman tekoa. Marista ei kyllä saa selkoa mikä on naisiaan.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:09"]Olisi Mari edes hieman valottanut mikä siinä Jounissa häntä tökkii eikä vastaa odotuksia? Olisi helpompi yrittää ymmärtää..
[/quote]
Tosiasiassa hän kokee ettei ole riittävän hyvä miehelle. Siksi tollaista ihme tuittuilua.
[/quote]
Tän jakson perusteella ihan aiheellinen miete...
Et tule, Mari, löytämään täydellistä miestä koskaan. Sellaista ei ole olemassa. Elämä on epätäydellistä, ja täydellisemmäksi se muodostuu, kun sen ymmärtää ja hyväksyy.
Jos Kanala jo kolmannessa liitossa, replat tuntuu feikeiltä. Tulkaa multa kysymään neuvoja, 30v onnellisesti naimisissa saman ihmisen kanssa. ;)
Jouni on ihana, täytyy toivoa että se Mari käyttäytyy vaan Jamiemaisesti ja onnellinen loppu, Suomen Jamie ja Doug. Se Tanja on järkyttävä jyrääjä ja ilkeän kuuloinen, ja puhelinriippuvuus tosi lapsellista. Sari on nolo palvova koiranpentu, jonka jatkuva vuodatus miehelle siitä, että KUKAAN ei kohdellut mua näin IHANASTI, on aika pelottavaa ja antaa kuvan surkealla itsetunnolla varustetusta kynnysmatosta. Tollanen jumalointi herättäisi kenessä vaan tarpeen alkaa ikäväksi. No, ehkä se mies pitää sitä vaan söpönä ja vähän outona.
Kaikki miehet on mukavia ja järkevän oloisia, kaikki naiset sensijaan tosi huonokäytöksisiä friikkejä. No, kivempi seurata näin naisena ;). Musta parit ovat paljon mielenkiintoisempia kuin viimekaudella.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:57"]
Marilla ja Jounilla on kiva kosketus. Tanjalla ja Ronilla parikemia nollassa, vaikka ihan hyvin juttuun muuten tulevat. Sarin ja Antin kohdalla mene kiinni korvat ja silmät.
[/quote]
Ai tarkoitatko tuota kun Mari silittää ja lääppii Jounia koko ajan ku jotain puudelia eikä Jouni vastaa siihen mitenkään n 90 % ajasta?
[/quote]No jospa sekin herättää hämmennystä Marissa, että toinen ei vastaa siihen. On ilmeisesti tottunut koskettamaan paljon.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:16"]
Et tule, Mari, löytämään täydellistä miestä koskaan. Sellaista ei ole olemassa. Elämä on epätäydellistä, ja täydellisemmäksi se muodostuu, kun sen ymmärtää ja hyväksyy.
Jos Kanala jo kolmannessa liitossa, replat tuntuu feikeiltä. Tulkaa multa kysymään neuvoja, 30v onnellisesti naimisissa saman ihmisen kanssa. ;)
[/quote]
Mitä? Siis pappi Kanala jo kolmannessa liitossa? Milläs "lihaksilla" hän tarinoi kestävästä rakkaudesta?
Minä vielä uskon Jouniin ja Mariin. Niissä on sopivaa särmää ja kuitenkin kemiaa. Mari ei ole helppo, mutta miksi pitäisikään. Samanlaisesta miehestä sanottaisiin, että hyvä kun pitää oman tilansa, eikä anna toisen pompotella. Jouni on selvästi jo ihastunut muutaman päivän jälkeen.
Sarin jatkuva itkeminen sekä vellominen ei lupaa hyvää tulevaisuudelle. Jotain itsekunnioituksestaan kannattaisi säilyttää.
Antti on varmaan happamana kun ei saanut enempää ruutuaikaa. Menee unelmavävyn esitys ihan hukkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:16"]
[/quote]
Mitä? Siis pappi Kanala jo kolmannessa liitossa? Milläs "lihaksilla" hän tarinoi kestävästä rakkaudesta?
[/quote]
No kaikkihan noi "asiantuntijat" on sellaisia, että omat parisuhteet on kestäny just niin kauan kun kiimavaihetta on jatkunu. Noi on tosi päteviä sanomaan mitään pitkistä suhteista ja tasapainoisista liitoista.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:09"]Olisi Mari edes hieman valottanut mikä siinä Jounissa häntä tökkii eikä vastaa odotuksia? Olisi helpompi yrittää ymmärtää..
[/quote]
[/quote]
Tän jakson perusteella ihan aiheellinen miete...
[/quote]
Niinpä.
Kuvaustyhmä? Vai yksi henkilö kameran kanssa.