Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tÀnne!

Kommentit (3683)

Vierailija
881/3683 |
12.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:36"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:01"] TĂ€ssĂ€ ladyille hiukan silmien lepuutusta https://instagram.com/p/5k0aq4RQWy/?taken-by=karikanala [/quote] Voi ettĂ€ mĂ€ rakastan tota miestĂ€. MĂ€ oon peittĂ€nyt asuntoni seinĂ€t ja ikkunat hĂ€nen kuvillaan. [/quote]   Paljastuit! Et voi olla kukaan muu kuin pastori Kanala itse! [/quote]   Miksi ei voisi olla hĂ€nen vaimonsa? Kanala itse on kolmatta kertaa naimisissa, joten hmm... onko oikea henkilö luomaan ikuiseksi tarkoitettuja matchejĂ€? [/quote] Parisuhdeneuvonnasta kiinnostuneet ovat itse aina surkeita ja epĂ€onnistuneita parisuhteissa. EttĂ€ hyviĂ€ neuvomaan joo.. Mites se juontajanainen? Onko se naimisissa ja miten pitkĂ€ suhde takana?

[/quote]

Niinku se hölmö, joka pÀÀsti Mikko Leppilammen kÀsistÀÀn...

[/quote]

ÄlĂ€ Mikko tÀÀllĂ€ itke, Emilia elÀÀ uudessa, onnellisessa parisuhteessa. Ja eikös sinullakin ole nykyisin joku kaunis mamumalli kainalossasi?

Vierailija
882/3683 |
12.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vihdoin sain hÀÀjakson boksilta katsottua. JÀi hyvÀ fiilis, tosin kun olin tÀÀltÀ lukenut Antti on narsisti-teoriaa, pakosti katsoi hÀnen kÀytöstÀÀn sillÀ epÀilyllÀ.

Paras tunnelma ja kemia oli Jounilla ja Marilla. "Ootko kasikymppinen? Niin minĂ€kin!" pisti hymyilyttĂ€mÀÀn, itse olen kans tuota ikĂ€luokkaa ja ei mulle ihmisten ikĂ€ mitÀÀn kerro, mutta syntymĂ€vuosi sit kertookin kaiken. 

Roni ja Tanja olivat jopa vaivautuneita. 

Sari nĂ€yttÀÀ mun mielestĂ€ vĂ€hĂ€n arkisemmalta Jenni Dahlmanilta. Toivon hĂ€nelle kaikkea hyvÀÀ, mutta hĂ€nen tunteiluaan on mun vaikea katsoa. KĂ€sien rĂ€pistyksestĂ€ saisi juomapelin aikaan. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/3683 |
12.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku, mikĂ€ noiden juontajien parisuhdetausta on. Ovatko kaikki projektiparisuhdeihmisiĂ€, tyyliin monta eroa lĂ€pikĂ€yneitĂ€, ikinĂ€ max 5 vuotta kenenkÀÀn kanssa yhdessĂ€ pysynyt jne. vai ovatko sellaisia, ettĂ€ on vĂ€h. 10 vuoden parisuhde takana?

Vierailija
884/3683 |
12.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:29"]

- Miksei kirkossa soinut hÀÀmarssi missÀÀn kohtaa? Kolkko kopina kun morsian saapui, ja sit vihkimisen jÀlkeen jÀivÀt kiusaantuneina seisoskelemaan. Ei hyvÀ, musiikkia pitÀisi olla, ja vihkimisen jÀlkeen parin lÀhteÀ ekana, sit mennÀ piiloon johonkin ja tulla ulos.. eikse yleensÀ mene niin? :D

[/quote]

Koska kuvausta leikataan, niin musiikki alkais pÀtkiÀ siinÀ taustalla. Siksi pitÀÀ vetÀÀ ilman taustamusaa ja sit myöhemmin lisÀtÀ musiikki. Ei voida yhdellÀ otolla ottaa ja halutaan molempien kasvokuvia ja vieraista kuvaa jne. HÀÀmarssista ois jÀÀnyt puuttumaan yli 2/3 osaa leikkauksen jÀlkeen.

LisÀksi myös osa kohtauksista on voitu ottaa uudestaan ja sijoittaa keskelle lopullista versiota.

ItellÀki ois vÀhÀ pasmat sekasin, jos menis naimisiin tuntemattoman kanssa ja pitÀs kolme kertaa kÀvellÀ sisÀÀn ja nÀytellÀ yllÀttynyttÀ. Tai ottaa monta kertaa ruokaa ja "jutelkaa jotain, niin me ÀÀnitetÀÀn". EiköhÀn siinÀ vaiheessa tulis jotain pakollista rucolasta :D

Vierailija
885/3683 |
12.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitenkÀhÀn noiden asumiset on tÀllÀ kertaa jÀrjestetty? Tuotanto varmaan haluaa, ettÀ kaikki asuisi HelsingissÀ, sillÀ se laskee kustannuksia ja sÀÀstÀÀ aikaa kun ei tarvitse kuvausryhmÀÀ liikutella ympÀriinsÀ. Roni asuu HelsingissÀ ja Tanja VihdissÀ, joten luultavasti Tanjaa pyydettiin muuttamaan viideksi viikoksi Ronin luo? Jouni muistaakseni asusti HÀmeenlinnassa, mutta onko missÀÀn tullut esille Marin asuinpaikkaa? Ja Antti asusteli puoliksi Lahdessa ja puoliksi mökillÀÀn Hartolassa, mutta Sarin asuinpaikkaa ei tainnut tulla missÀÀn esille? Viime vuonna oli minusta jonkinliasta etua Miialla ja Ollilla siinÀ kun heille tuotanto vuokrasi asunnon, ei tarvinnut kummankaan niin sanotusti asua toisen nurkissa, saas nÀhdÀ onko tÀnÀ vuonna samanlaista ratkaisua jonkin parin osalta.

Vierailija
886/3683 |
12.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ tykÀn yhestÀ pojasta mutta en uskalla kertoo

Vierailija
887/3683 |
13.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mari ja Jouni: Äiti ja poika. Ei kemiaa ainakaan Marin puolelta. Taputteli Jounia kuin lasta tai... hevosta? Jounikaan ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ lĂ€mpene. YllĂ€ttyneenĂ€ Jouni sopersi lopuksi kĂ€nnissĂ€, ettĂ€ Marihan nĂ€yttÀÀ melkein pantavalta ("aika kutsuvalta itse asiassa", vai miten se meni) siinĂ€ sĂ€ngyllĂ€.

Tanja ja Roni: Miksi kunnianhimoista uramiestÀ etsivÀlle Tanjalle paritettiin tÀllainen vajaa kolmekymppinen pojankloppi, joka yhÀ vasta haaveilee opiskelupaikasta?

Sari ja Antti: Sari saattaa hyvinkin kÀvellÀ suden suuhun ja kuvitella rakastuneensa. Toivottavasti Antti ei ole sitÀ miltÀ nyt monen mielestÀ nÀyttÀÀ.

Vierailija
888/3683 |
12.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oliko tÀÀllĂ€ tietoa jo Ronista? 

https://www.facebook.com/roni.tuovola

https://instagram.com/ronttti/

;)

Vierailija
889/3683 |
12.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:39"]

Mari-mukava + Jouni-joviaali

Tanja-tiukkis + Roni-rento nuori tissitaulun ihailija

Sari-silmÀt kyynelissÀ + Antti-anaalista av:n mukaan

[/quote]

No nyt tunnistan noi. Kiitti sulle.

[/quote]

Jouni - jolkkatukka

[/quote]jouni-jakaus

Vierailija
890/3683 |
12.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:08"]

Kertokaa nyt joku, mikĂ€ noiden juontajien parisuhdetausta on. Ovatko kaikki projektiparisuhdeihmisiĂ€, tyyliin monta eroa lĂ€pikĂ€yneitĂ€, ikinĂ€ max 5 vuotta kenenkÀÀn kanssa yhdessĂ€ pysynyt jne. vai ovatko sellaisia, ettĂ€ on vĂ€h. 10 vuoden parisuhde takana?

[/quote]

Ei ne mitÀÀn juontajia ole, lol.

Vierailija
891/3683 |
13.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:34"]

MitenkÀhÀn noiden asumiset on tÀllÀ kertaa jÀrjestetty? Tuotanto varmaan haluaa, ettÀ kaikki asuisi HelsingissÀ, sillÀ se laskee kustannuksia ja sÀÀstÀÀ aikaa kun ei tarvitse kuvausryhmÀÀ liikutella ympÀriinsÀ. Roni asuu HelsingissÀ ja Tanja VihdissÀ, joten luultavasti Tanjaa pyydettiin muuttamaan viideksi viikoksi Ronin luo? Jouni muistaakseni asusti HÀmeenlinnassa, mutta onko missÀÀn tullut esille Marin asuinpaikkaa? Ja Antti asusteli puoliksi Lahdessa ja puoliksi mökillÀÀn Hartolassa, mutta Sarin asuinpaikkaa ei tainnut tulla missÀÀn esille? Viime vuonna oli minusta jonkinliasta etua Miialla ja Ollilla siinÀ kun heille tuotanto vuokrasi asunnon, ei tarvinnut kummankaan niin sanotusti asua toisen nurkissa, saas nÀhdÀ onko tÀnÀ vuonna samanlaista ratkaisua jonkin parin osalta.

[/quote]

Mari asuu pÀÀkaupunkiaeudulla, joten sinne meni Jouni.

Vierailija
892/3683 |
13.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀÀ teidÀn spekuloinnit on ihan vÀÀriÀ. Ainut mikÀ on tÀysin varmaa: Kari Kanala soittaa jeesusrokkia.

Vierailija
893/3683 |
12.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onpas surkea ketju - oikein kellÀÀn ei tunnu olevan mitÀÀn jÀrkevÀÀ sanottavaa. Harmittaa, ettÀ luin. Ajan hukkaa suoraan sanottuna.

Vierailija
894/3683 |
12.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀ Mikael on sen oloinen ja nĂ€köinen, ettĂ€ jotain 15v ja useampi hiussuortuva sitten hĂ€n olisi varmaan ollut ensimmĂ€isenĂ€ tĂ€mmöiseen ohjelmaan hakemassa ja ois valittu sulhaseksi. 

Vierailija
895/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Se ollin ystÀvÀ, tummatukkainen mukava nainen oli muistaakseni tanja.

Vierailija
896/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Marilla mahtaa olla ollut jotain idioottimiehiÀ aiemmin kun ei kykene yhtÀÀn jouniin luottamaan... NeljÀnnen jakson (yhteenmuutto) esittelytekstissÀ muuten lukee ettÀ yksi pari joutuu ottamaan aikalisÀn (oiskoha mari ja jouni) ja epÀilyksen tunteet herÀÀvÀt myös toisella parilla (oisko R ja T koska myöhemmÀssÀ jaksossa selvittelevÀt ovatko kavereita vai pariskunta)

Vierailija
897/3683 |
15.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oi miten ihanaa! Viime kauden Pia on ilmeisesti muuttamassa yhteen sen uuden miehensĂ€ kanssa. Hauskasti kirjoittanut suhteesta tuolla tavalla firman osavuosikatsauksen tyyliin http://piapas.com/

Vierailija
898/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

^^niimpĂ€! Esitin aiemminkin toiveen ettĂ€ voi kun oiskin olemassa sellane positiivinen ensitreffit alttarilla ketju :D  siellĂ€ ois ulkonÀön kommentointi ym tyhjĂ€npĂ€ivĂ€inen arvostelu ja paskanjauhanta kielletty :D kaikkein eniten mietin sitĂ€ ettĂ€ ovatkohan nĂ€mĂ€ pahimmat arvostelijat itse aina tĂ€ydellisiĂ€ kumppaneita ja ulkonĂ€kökin lienee kuin hollywood leffoista. 

Keksin kuusi kirjainta jotka tÀmÀn negatiivisen kirjoittelun aiheuttaa : K A T E U S

Vierailija
899/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:08"]

kiinnittikö kukaan muu huomiota tÀhÀn naisterapeuttiin ja hÀnen ulkonÀköönsÀ viime jaksossa? HÀn oli stailannut itsensÀ kuin morsiameksi! Vain huntu puuttui tÀydellisestÀ morsiusasusta! Oli hÀÀkampaus oikein ja pitsistÀ valkeaa yllÀ.Vain huntu uupui! Ihmettelin tÀtÀ ettÀ mitÀ hÀn oikein tekee? Haki kai jotain huomiota muiden morsianten rinnalla, vai mitÀ ihmettÀ? No outoa joka tapauksessa! Ilmeisesti hakee sulhasta tai ehkÀ ensi kautena hÀn onkin itse morsiamena alttarilla ohjelmassa?

[/quote]

Voi elÀmÀ :D Maaret on nyt vain tyyliltÀÀn tuollainen vaaleaa+pitsiÀ+neuleita. Ainahan sillÀ on tuollaisia vaatteita julkisuudessa ollut. Olen myös Maaretia nÀhnyt useampia kertoja ihan livenÀ eri yhteyksissÀ, ja aina hÀnellÀ on jotain vaaleaa tai pitsistÀ pÀÀllÀ ollut. Jopa ihan siellÀ ruokakaupassa.

Vierailija
900/3683 |
16.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muistakaa oikeesti nÀissÀ kommenteissanne se, ettÀ se mitÀ te nÀette on aivan eri tilanne, kuin se mitÀ pariskunnat ovat nÀhneet. Joka paikassa on roikkunut mukana iso porukka tuotantoryhmÀÀ, joiden kanssa pariskunnat ovat matkojensa aikana tutustuneet, keskustelleet, juhlineetkin. Marin ja Jounin riita johtui siitÀ, ettÀ Jouni enimmÀkseen kaveerasi tuotantoryhmÀn kanssa ja veti kameramiesten kanssa jatkuvasti omaa showta ja "unohti" ettÀ ohjelman tarkoitus on ollut löytÀÀ ns. kumppani, eikÀ ainoastaan pÀÀstÀ televisioon pelleilemÀÀn. Katsojilta meinaa unohtua se, ettÀ pariskunnat eivÀt tosiaan ole olleet missÀÀn piilokamerassa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kaksi yhdeksÀn