Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Vihdoin sain hÀÀjakson boksilta katsottua. JÀi hyvÀ fiilis, tosin kun olin tÀÀltÀ lukenut Antti on narsisti-teoriaa, pakosti katsoi hÀnen kÀytöstÀÀn sillÀ epÀilyllÀ.
Paras tunnelma ja kemia oli Jounilla ja Marilla. "Ootko kasikymppinen? Niin minÀkin!" pisti hymyilyttÀmÀÀn, itse olen kans tuota ikÀluokkaa ja ei mulle ihmisten ikÀ mitÀÀn kerro, mutta syntymÀvuosi sit kertookin kaiken.
Roni ja Tanja olivat jopa vaivautuneita.
Sari nÀyttÀÀ mun mielestÀ vÀhÀn arkisemmalta Jenni Dahlmanilta. Toivon hÀnelle kaikkea hyvÀÀ, mutta hÀnen tunteiluaan on mun vaikea katsoa. KÀsien rÀpistyksestÀ saisi juomapelin aikaan.
Kertokaa nyt joku, mikÀ noiden juontajien parisuhdetausta on. Ovatko kaikki projektiparisuhdeihmisiÀ, tyyliin monta eroa lÀpikÀyneitÀ, ikinÀ max 5 vuotta kenenkÀÀn kanssa yhdessÀ pysynyt jne. vai ovatko sellaisia, ettÀ on vÀh. 10 vuoden parisuhde takana?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:29"]
- Miksei kirkossa soinut hÀÀmarssi missÀÀn kohtaa? Kolkko kopina kun morsian saapui, ja sit vihkimisen jÀlkeen jÀivÀt kiusaantuneina seisoskelemaan. Ei hyvÀ, musiikkia pitÀisi olla, ja vihkimisen jÀlkeen parin lÀhteÀ ekana, sit mennÀ piiloon johonkin ja tulla ulos.. eikse yleensÀ mene niin? :D
[/quote]
Koska kuvausta leikataan, niin musiikki alkais pÀtkiÀ siinÀ taustalla. Siksi pitÀÀ vetÀÀ ilman taustamusaa ja sit myöhemmin lisÀtÀ musiikki. Ei voida yhdellÀ otolla ottaa ja halutaan molempien kasvokuvia ja vieraista kuvaa jne. HÀÀmarssista ois jÀÀnyt puuttumaan yli 2/3 osaa leikkauksen jÀlkeen.
LisÀksi myös osa kohtauksista on voitu ottaa uudestaan ja sijoittaa keskelle lopullista versiota.
ItellÀki ois vÀhÀ pasmat sekasin, jos menis naimisiin tuntemattoman kanssa ja pitÀs kolme kertaa kÀvellÀ sisÀÀn ja nÀytellÀ yllÀttynyttÀ. Tai ottaa monta kertaa ruokaa ja "jutelkaa jotain, niin me ÀÀnitetÀÀn". EiköhÀn siinÀ vaiheessa tulis jotain pakollista rucolasta :D
MitenkÀhÀn noiden asumiset on tÀllÀ kertaa jÀrjestetty? Tuotanto varmaan haluaa, ettÀ kaikki asuisi HelsingissÀ, sillÀ se laskee kustannuksia ja sÀÀstÀÀ aikaa kun ei tarvitse kuvausryhmÀÀ liikutella ympÀriinsÀ. Roni asuu HelsingissÀ ja Tanja VihdissÀ, joten luultavasti Tanjaa pyydettiin muuttamaan viideksi viikoksi Ronin luo? Jouni muistaakseni asusti HÀmeenlinnassa, mutta onko missÀÀn tullut esille Marin asuinpaikkaa? Ja Antti asusteli puoliksi Lahdessa ja puoliksi mökillÀÀn Hartolassa, mutta Sarin asuinpaikkaa ei tainnut tulla missÀÀn esille? Viime vuonna oli minusta jonkinliasta etua Miialla ja Ollilla siinÀ kun heille tuotanto vuokrasi asunnon, ei tarvinnut kummankaan niin sanotusti asua toisen nurkissa, saas nÀhdÀ onko tÀnÀ vuonna samanlaista ratkaisua jonkin parin osalta.
MÀ tykÀn yhestÀ pojasta mutta en uskalla kertoo
Mari ja Jouni: Ăiti ja poika. Ei kemiaa ainakaan Marin puolelta. Taputteli Jounia kuin lasta tai... hevosta? Jounikaan ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ lĂ€mpene. YllĂ€ttyneenĂ€ Jouni sopersi lopuksi kĂ€nnissĂ€, ettĂ€ Marihan nĂ€yttÀÀ melkein pantavalta ("aika kutsuvalta itse asiassa", vai miten se meni) siinĂ€ sĂ€ngyllĂ€.
Tanja ja Roni: Miksi kunnianhimoista uramiestÀ etsivÀlle Tanjalle paritettiin tÀllainen vajaa kolmekymppinen pojankloppi, joka yhÀ vasta haaveilee opiskelupaikasta?
Sari ja Antti: Sari saattaa hyvinkin kÀvellÀ suden suuhun ja kuvitella rakastuneensa. Toivottavasti Antti ei ole sitÀ miltÀ nyt monen mielestÀ nÀyttÀÀ.
Oliko tÀÀllÀ tietoa jo Ronista?
https://www.facebook.com/roni.tuovola
https://instagram.com/ronttti/
;)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:39"]
Mari-mukava + Jouni-joviaali
Tanja-tiukkis + Roni-rento nuori tissitaulun ihailija
Sari-silmÀt kyynelissÀ + Antti-anaalista av:n mukaan
[/quote]
No nyt tunnistan noi. Kiitti sulle.
[/quote]
Jouni - jolkkatukka
[/quote]jouni-jakaus
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:08"]
Kertokaa nyt joku, mikÀ noiden juontajien parisuhdetausta on. Ovatko kaikki projektiparisuhdeihmisiÀ, tyyliin monta eroa lÀpikÀyneitÀ, ikinÀ max 5 vuotta kenenkÀÀn kanssa yhdessÀ pysynyt jne. vai ovatko sellaisia, ettÀ on vÀh. 10 vuoden parisuhde takana?
[/quote]
Ei ne mitÀÀn juontajia ole, lol.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:34"]
MitenkÀhÀn noiden asumiset on tÀllÀ kertaa jÀrjestetty? Tuotanto varmaan haluaa, ettÀ kaikki asuisi HelsingissÀ, sillÀ se laskee kustannuksia ja sÀÀstÀÀ aikaa kun ei tarvitse kuvausryhmÀÀ liikutella ympÀriinsÀ. Roni asuu HelsingissÀ ja Tanja VihdissÀ, joten luultavasti Tanjaa pyydettiin muuttamaan viideksi viikoksi Ronin luo? Jouni muistaakseni asusti HÀmeenlinnassa, mutta onko missÀÀn tullut esille Marin asuinpaikkaa? Ja Antti asusteli puoliksi Lahdessa ja puoliksi mökillÀÀn Hartolassa, mutta Sarin asuinpaikkaa ei tainnut tulla missÀÀn esille? Viime vuonna oli minusta jonkinliasta etua Miialla ja Ollilla siinÀ kun heille tuotanto vuokrasi asunnon, ei tarvinnut kummankaan niin sanotusti asua toisen nurkissa, saas nÀhdÀ onko tÀnÀ vuonna samanlaista ratkaisua jonkin parin osalta.
[/quote]
Mari asuu pÀÀkaupunkiaeudulla, joten sinne meni Jouni.
NÀÀ teidÀn spekuloinnit on ihan vÀÀriÀ. Ainut mikÀ on tÀysin varmaa: Kari Kanala soittaa jeesusrokkia.
Onpas surkea ketju - oikein kellÀÀn ei tunnu olevan mitÀÀn jÀrkevÀÀ sanottavaa. Harmittaa, ettÀ luin. Ajan hukkaa suoraan sanottuna.
TÀÀ Mikael on sen oloinen ja nÀköinen, ettÀ jotain 15v ja useampi hiussuortuva sitten hÀn olisi varmaan ollut ensimmÀisenÀ tÀmmöiseen ohjelmaan hakemassa ja ois valittu sulhaseksi.
Se ollin ystÀvÀ, tummatukkainen mukava nainen oli muistaakseni tanja.
Marilla mahtaa olla ollut jotain idioottimiehiÀ aiemmin kun ei kykene yhtÀÀn jouniin luottamaan... NeljÀnnen jakson (yhteenmuutto) esittelytekstissÀ muuten lukee ettÀ yksi pari joutuu ottamaan aikalisÀn (oiskoha mari ja jouni) ja epÀilyksen tunteet herÀÀvÀt myös toisella parilla (oisko R ja T koska myöhemmÀssÀ jaksossa selvittelevÀt ovatko kavereita vai pariskunta)
Oi miten ihanaa! Viime kauden Pia on ilmeisesti muuttamassa yhteen sen uuden miehensÀ kanssa. Hauskasti kirjoittanut suhteesta tuolla tavalla firman osavuosikatsauksen tyyliin http://piapas.com/
^^niimpÀ! Esitin aiemminkin toiveen ettÀ voi kun oiskin olemassa sellane positiivinen ensitreffit alttarilla ketju :D siellÀ ois ulkonÀön kommentointi ym tyhjÀnpÀivÀinen arvostelu ja paskanjauhanta kielletty :D kaikkein eniten mietin sitÀ ettÀ ovatkohan nÀmÀ pahimmat arvostelijat itse aina tÀydellisiÀ kumppaneita ja ulkonÀkökin lienee kuin hollywood leffoista.
Keksin kuusi kirjainta jotka tÀmÀn negatiivisen kirjoittelun aiheuttaa : K A T E U S
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:08"]
kiinnittikö kukaan muu huomiota tÀhÀn naisterapeuttiin ja hÀnen ulkonÀköönsÀ viime jaksossa? HÀn oli stailannut itsensÀ kuin morsiameksi! Vain huntu puuttui tÀydellisestÀ morsiusasusta! Oli hÀÀkampaus oikein ja pitsistÀ valkeaa yllÀ.Vain huntu uupui! Ihmettelin tÀtÀ ettÀ mitÀ hÀn oikein tekee? Haki kai jotain huomiota muiden morsianten rinnalla, vai mitÀ ihmettÀ? No outoa joka tapauksessa! Ilmeisesti hakee sulhasta tai ehkÀ ensi kautena hÀn onkin itse morsiamena alttarilla ohjelmassa?
[/quote]
Voi elÀmÀ :D Maaret on nyt vain tyyliltÀÀn tuollainen vaaleaa+pitsiÀ+neuleita. Ainahan sillÀ on tuollaisia vaatteita julkisuudessa ollut. Olen myös Maaretia nÀhnyt useampia kertoja ihan livenÀ eri yhteyksissÀ, ja aina hÀnellÀ on jotain vaaleaa tai pitsistÀ pÀÀllÀ ollut. Jopa ihan siellÀ ruokakaupassa.
Muistakaa oikeesti nÀissÀ kommenteissanne se, ettÀ se mitÀ te nÀette on aivan eri tilanne, kuin se mitÀ pariskunnat ovat nÀhneet. Joka paikassa on roikkunut mukana iso porukka tuotantoryhmÀÀ, joiden kanssa pariskunnat ovat matkojensa aikana tutustuneet, keskustelleet, juhlineetkin. Marin ja Jounin riita johtui siitÀ, ettÀ Jouni enimmÀkseen kaveerasi tuotantoryhmÀn kanssa ja veti kameramiesten kanssa jatkuvasti omaa showta ja "unohti" ettÀ ohjelman tarkoitus on ollut löytÀÀ ns. kumppani, eikÀ ainoastaan pÀÀstÀ televisioon pelleilemÀÀn. Katsojilta meinaa unohtua se, ettÀ pariskunnat eivÀt tosiaan ole olleet missÀÀn piilokamerassa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:36"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:01"] TÀssÀ ladyille hiukan silmien lepuutusta https://instagram.com/p/5k0aq4RQWy/?taken-by=karikanala [/quote] Voi ettÀ mÀ rakastan tota miestÀ. MÀ oon peittÀnyt asuntoni seinÀt ja ikkunat hÀnen kuvillaan. [/quote] Paljastuit! Et voi olla kukaan muu kuin pastori Kanala itse! [/quote] Miksi ei voisi olla hÀnen vaimonsa? Kanala itse on kolmatta kertaa naimisissa, joten hmm... onko oikea henkilö luomaan ikuiseksi tarkoitettuja matchejÀ? [/quote] Parisuhdeneuvonnasta kiinnostuneet ovat itse aina surkeita ja epÀonnistuneita parisuhteissa. EttÀ hyviÀ neuvomaan joo.. Mites se juontajanainen? Onko se naimisissa ja miten pitkÀ suhde takana?
[/quote]
Niinku se hölmö, joka pÀÀsti Mikko Leppilammen kÀsistÀÀn...
[/quote]
ĂlĂ€ Mikko tÀÀllĂ€ itke, Emilia elÀÀ uudessa, onnellisessa parisuhteessa. Ja eikös sinullakin ole nykyisin joku kaunis mamumalli kainalossasi?