Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:22"]Eikö näitä asiantuntijoita voisi vaihtaa? En kestä tuota terapeuttia, ylipehmeää ääntä, argh. Miksi terapeutti ei voisi joskus puhua normaalilla äänellä??!!
[/quote]
Mua ärsyttää enemmän se hitaus, sanojen venyttäminen. Ja sellainen huolestunut ilme.
Miten nuo mieskokelaat on jotenkin huomattavasti naisia normaalimman oloisia. :D Sellaisia tavallisia, mukavan tuntuisia tyyppejä. Kelpaisi kumpikin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:24"]Ensimmäinen kenellä asiallinen aika sinkkuna.
[/quote]
Kauanko ollut sinkkuna? Meni ohi :D
Tanjasta ja Roni jos matchataan niin to taulu lähtee aivan varmasti ekana :D
Mä voisin ottaa tuon taulun vaikka omalle makkarin seinälle. Tyylikäs. Makuja ilmeisesti monia. :)
Katotteko te ohjelmaa Avalta vai kakkoselta? Vai kolmoseltako se tulee.
Mä rakastuin Roniin jo. Oisin sille paremman ikäinenkin, 2 vuotta nuorempi.
Olen nainen ja minusta se "tissitaulu" oli hieno. Tykkään mustavalkoisista valokuvista, joissa on ihminen. En ehkä omalle seinälle ottaisi, mutta tykkään silti.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:23"]
Kari Kanala ja tissitaulu :)))
[/quote]
voi hitto mä missasin sen!! :(
Ykkösnainen miellyttää, kakkosnainen on pelottava, en uskaltaisi edes mennä treffeille tuollaisen kanssa.
Ykkösnainen myös vaikutti perusfiksulta.
Tllä hetkellä ykkösnaisen kelkassa.
T: Mieskirjoittaja
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:22"]Antti on jotenkin ällö.
[/quote] No Roni vielä ällömpi. En tiedä miksi, mutta kummatkin jotenkin keinotekoisen oloisia.
Ottaisin mieluiten Antti Holman ja Kari Ketosen tosta mainoksesta.
Kolmoselta ja Avalta tulee, katson Kolmoselta kun näkyy HD:na.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:22"]Eikö näitä asiantuntijoita voisi vaihtaa? En kestä tuota terapeuttia, ylipehmeää ääntä, argh. Miksi terapeutti ei voisi joskus puhua normaalilla äänellä??!!
[/quote]
Mua ärsyttää enemmän se hitaus, sanojen venyttäminen. Ja sellainen huolestunut ilme.
[/quote]
Huolestunut ilme! :D Sä puit kyllä mun ajatuksen sanoiksi.
Roni vaikuttaa vähän ylimieliseltä
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:24"]Ensimmäinen kenellä asiallinen aika sinkkuna.
[/quote]
Kauanko ollut sinkkuna? Meni ohi :D
[/quote] Vuosia, muut kuukausia.
Oho, kolmosella ja Avalla on mainoskatkot eri kohdissa. Avan "yks pressa-ateria kiitos" -mainos motivoi toteamaan tilanteen.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:27"]Kolmoselta ja Avalta tulee, katson Kolmoselta kun näkyy HD:na.
[/quote]
Ok, vaihdan sinne sitte myös!
Tässä ohjelmassa pitäis olla joku raja, kuinka kauan on ollut sinkkuna. Noi on ihan typeriä, jotka on olleet vain muutamia kuukausia sinkkuina. Kuka edes lähtee tämmöseen ohjelmaan parin kuukauden sinkkuelämän jälkeen?
Ensimmäinen kenellä asiallinen aika sinkkuna.