Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
MTV3 sivuilla Maria kommentoi: "Voihan joku tykÀtÀ tÀllaisesta rÀvÀkÀmmÀstÀ daamista. Olisihan se ihan huikeaa! Minusta ainakin saa ohjelmasta hyvin totuudenmukaisen kuvan. Olen tÀllainen rÀvÀkkÀ savolainen."
Auts, ehkÀ ohjelma antoi totuudenmukaisen kuvan Marista, mutta ei se nyt mitenkÀÀn positiivinen ollut. Kuusi vuotta sinkkuna ei taida olla sattumaa. RÀvÀkkÀkö on yhtÀ kuin draamakeskeinen ja hyökkÀÀvÀ? Toki nÀmÀ piirteet nyt erityisesti korostuivat, koska Jouni oli karmea tossu mieheksi.
Btw Sari ja Antti olivat ainoa pari jotka eivÀt puhuneet ulkonÀöstÀ kameroille. Ainoastaan hÀÀjaksossa Antti sanoi Sarin olevan kaunis nainen ja Sari kertoi jossain haastattelussa olleen ilahtunut nÀhdessÀÀn hyvÀnnÀköisen ja hymyilevÀn Antin alttarilla. Mutta ei mitÀÀn pirun komea, hyvÀ pylly, pitÀÀollakurvikasblondi, maha -juttuja. Toki ulkonÀön kehuminen on aina hyvÀ asia, mutta tarkoitan sitÀ, ettÀ he eivÀt kai keskittyneet ulkonÀköön liikaa, vaan se oli Sarille ja Antille tÀysin toissijainen juttu. Sekin kertoo heidÀn olleen hitusen eri asenteella mukana tÀssÀ jutussa kuin esimerkiksi ÀitinsÀ patistama Roni. Tosin eipÀ varmaan Marin ja Jouninkaan liitto ulkonÀköseikkoihin kaatunut. Mulla vaan tulee Sarista ja Antista sellainen vaikutelma, ettÀ siinÀ on pari, joka hyvÀksyy ja kunnioittaa toinen toistaan juuri sellaisena kuin ovat, hyvine ja huonoine puolineen, oli kysymys luonteesta tai ulkonÀöstÀ. Saa alapeukuttaa.
Tanja & Roni oli hyvÀ pari. Mukava huumori molemmilla. Molemmat kesti pikku kinat mallikkaasti .Tanjasta tuli mieleen pikku myy positiivisessa mielessÀ . Toivottavasti löytÀvÀt uudestaan toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli se fiilis, ettÀ Mari olisi halunnut jatkaa, Jouni ei niinkÀÀn. Mari ehkÀ ajatellut, ettÀ Jouni tosiaan voisi olla rennompi ilman niitÀ ympÀrillÀ pyöriviÀ kameroita. Mutta saivat sentÀÀn asian puhuttua keskenÀÀn etukÀteen. Ja nÀyttivÀt jotenkin helpottuneilta Suomenlinnasta poistuessaan.
Marihan sanoi aiemmin, ettÀ haluaisi vielÀ tutustua Jouniin paremmin. Jounin pÀÀtös se ero taisi olla. SydÀntÀsÀrkevÀÀ oli kattella sitÀ heidÀn viimeistÀ halausta auton luona, kun Jouni jo lopetti halaamisen ja Mari vaan vielÀ jatkoi.
Mulle jÀi kyllÀ fiilis, ettÀ tunteita oli edelleen molemmilla toisiaan kohtaan, mutta ehkÀ Jounilla painoi vielÀ ero edellisestÀ suhteestakin taustalla, kun puhui aiemmin luottamuspulasta ja tÀÀ kaikki tuli liian suurella rytinÀllÀ liian ÀkkiÀ. EihÀn siitÀ tiiÀ, kun pöly tÀstÀ laskeutuu, jos he vielÀ löytÀisivÀtkin toisensa, kun ainakin mtv:n juttujen perusteella kuitenkin ovat yhteyksissÀ ja nÀhneetkin.
Ei oo vissiin muuten vielÀ mikÀÀn lehti uutisoinut, ettÀ ovatko kaikki parit edelleen virallisesti naimisissa vai ovatko hakeneet oikeasti eroa?
KyllÀ ero tunteidensÀÀtelyssÀ on noilla melko suuri: toinen sylkee kaiken ulos ennen kuin edes kunnolla aivojaan kÀyttÀÀ, toinen harkitsee ja hillitsee loukkaantuu ja vetÀytyy. Tanja puhui siitÀ kuinka on oppinut paljon ohjelmassa, ja aidosti siltÀ vaikutti. Marilla taitaa nuo ongelmat olla syvemmÀllÀ, niitÀ ei taideta muutamalla terapiaistunnolla korjata.
[/q
Miksi Mari ja Jouni eivÀt yrittÀneet kokeilla yhdessÀ oloa kameroiden jÀlkeen niin kuin olivat puhuneetkin? Vaikeuksista huolimatta, jos kerran Jouni oli turvallinen ja hyvÀ mies... olisiko mari tasaantunut ja Jouni oppinut vaimostaan enemmÀn?
Roni on kyllÀ tÀysidiootti, nÀin kauniisti ilmaistuna. Jos ei ole mitÀÀn aikomusta jatkaa, niin miksi halailee toista yöt lÀpeensÀ ja pitÀÀ hyvÀnÀ, ja ripustaa hÀÀkuvan paraatipaikalle? Jos pitÀÀ toista vaan kaverina, niin voisi sitten kÀyttÀytyÀ sen mukaan. Mutta kai tuollaiset pleijerit on tottunut siihen, ettei lÀheisyys mitÀÀn tunteita merkkaa, kun sitÀ haetaan lÀhinnÀ tuntemattomilta yhden yön hoidoilta. Vois kuitenkin tajuta, ettÀ tÀssÀ tapauksessa ollaan kuitenkin ehkÀ vÀhÀn toisin odotuksin liikkeellÀ, kun ollaan sentÀs NAIMISISSA. Munaton mies, joka halusi vaan rusinat pullasta. Kivempi se tietty on elÀÀ viimeiset pÀivÀt iloisen ja positiivisella mielellÀ olevan Tanjan kanssa, kun pettyneen ja surullisen. Sitten voi sanoa laivamatkalla Suokkiin, ettÀ niin muutes, minÀ sitten ajattelin erota. SelvÀsti heitti pyyhkeen kehÀÀn jo viikkoja sitten, oli niin vÀlinpitÀmÀttömÀn oloinen kaikissa asiantuntijatapaamisissakin. Odotti vaan kuin ylÀasteen oppilas, ettÀ milloin tunti loppuu. Tanja-ressu yritti kaikkensa ja tulkitsi kaikki merkit positiivisiksi. No onneksi pÀÀsi Ronista eroon. Varmasti löytÀÀ paremman!
Niin ja Ronin Ă€idille: Lopeta se poikasi paapominen! SelvĂ€sti on vielĂ€ aikuistumista vailla, joten etsiköön itse miniĂ€n sitten kun sen aika koittaa. ĂrsyttÀÀ tuollaiset aikuisia lapsiaan ohjailevat kurpat, jotka ei sitten vaadi niiltĂ€ lapsosiltaan mitÀÀn vastuunottoa omista teoistaan. Suorastaan kylmĂ€si se keskustelu sinun ja Tanjan vĂ€lillĂ€ siellĂ€ mökillĂ€ juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Btw Sari ja Antti olivat ainoa pari jotka eivÀt puhuneet ulkonÀöstÀ kameroille. Ainoastaan hÀÀjaksossa Antti sanoi Sarin olevan kaunis nainen ja Sari kertoi jossain haastattelussa olleen ilahtunut nÀhdessÀÀn hyvÀnnÀköisen ja hymyilevÀn Antin alttarilla. Mutta ei mitÀÀn pirun komea, hyvÀ pylly, pitÀÀollakurvikasblondi, maha -juttuja. Toki ulkonÀön kehuminen on aina hyvÀ asia, mutta tarkoitan sitÀ, ettÀ he eivÀt kai keskittyneet ulkonÀköön liikaa, vaan se oli Sarille ja Antille tÀysin toissijainen juttu. Sekin kertoo heidÀn olleen hitusen eri asenteella mukana tÀssÀ jutussa kuin esimerkiksi ÀitinsÀ patistama Roni. Tosin eipÀ varmaan Marin ja Jouninkaan liitto ulkonÀköseikkoihin kaatunut. Mulla vaan tulee Sarista ja Antista sellainen vaikutelma, ettÀ siinÀ on pari, joka hyvÀksyy ja kunnioittaa toinen toistaan juuri sellaisena kuin ovat, hyvine ja huonoine puolineen, oli kysymys luonteesta tai ulkonÀöstÀ. Saa alapeukuttaa.
Juuri noin. Maaret ja Mikael puhuivat minusta jÀrkeviÀ rakkaudesta viime jaksossa. Rakkaus on tapa olla, armollinen ja hyvÀksyvÀ suhtautuminen kumppaniin ja itseensÀ. Ja siitÀ, kuinka tÀrkeÀÀ on saada se yhteenkuuluvuuden tunne, ME-henki. Rakkaus on tahdonasia? TietenkÀÀn tuo ei onnistu jos vain toinen tahtoo.
MinÀ kyllÀ ymmÀrrÀn, ettÀ Roni nÀki Tanjassa ehkÀ pikkusiskomaisen leikittely- ja kiusimismiskaverin. LÀheisyyttÀ heillÀ ei nÀyttÀnyt juuri olevan muuten kuin leikittelymielessÀ ja ehkÀ Roni on tottunut naisellisempiin naisiin, joiden kanssa lÀheisyys ja vetovoima on luontaista. En siis tuomitsisi Ronia ihmisenÀ, vaikka Tanja ei romanttisessa mielessÀ ollutkaan hÀnen tyyppiÀÀn. :) Se on tietenkin epÀreilua, jos hÀn on viimeiseen asti antanut ymmÀrtÀÀ, ettÀ valitseekin toisin. Toisaalta Tanja vaikuttaa siltÀ, ettÀ saattaa suuttua aika rajusti ja yllÀttÀvÀstikin, ehkÀ pelkÀsi hÀnen reaktiotaan. VÀÀrin tehty Ronilta siinÀkin tilanteessa.
En kyllÀ ymmÀrrÀ ollenkaan, miksi Ronin ÀitiÀ pitÀisi haukkua? MitÀ hÀntÀ nÀytettiin, minuutti? HÀn sanoi, ettÀ Roni tekee pÀÀtöksen jatkosta tÀysin itse, miten se on paapomista? :D Ja huomautti Tanjalle, ettÀ Roni osaa tehdÀ ruokaa- oppinut isÀltÀÀn. Eli Àiti ei ruoanlaitossakaan ole paaponut, vaan itse on poika oppinut tekemÀÀn ruokaa. :)
Vierailija kirjoitti:
En kyllÀ ymmÀrrÀ ollenkaan, miksi Ronin ÀitiÀ pitÀisi haukkua? MitÀ hÀntÀ nÀytettiin, minuutti? HÀn sanoi, ettÀ Roni tekee pÀÀtöksen jatkosta tÀysin itse, miten se on paapomista? :D Ja huomautti Tanjalle, ettÀ Roni osaa tehdÀ ruokaa- oppinut isÀltÀÀn. Eli Àiti ei ruoanlaitossakaan ole paaponut, vaan itse on poika oppinut tekemÀÀn ruokaa. :)
Onhan se paapomista, jos Roni ei olisi edes osallistunut koko ohjelmaan, ilman, ettÀ Àiti usutti..
EnkÀ ymmÀrrÀ tuota Tanjan palvomista. MitÀhÀn tÀÀllÀ puhuttaisiin, jos olisi niinpÀin, ettÀ Roni olisi haukkunut Nummelan suohon ja suutuspÀissÀÀn olisi lÀhtenyt ajamaan Helsinkiin jÀttÀen toisen epÀvarmoihin fiiliksiin. Ja terÀvÀsti moittisi vÀÀrin laitetuista tavaroita. Ja haluaisi tehdÀ kaiken itse niin ettei toinen pÀÀsisi laittamaan ruokaa.
Ja vaikka Roni ei ehkÀ ollut niin timmi mihin Tanja on tottunut, niin kyllÀ sen huomasi, ettÀ Ronin olemus miellytti Tanjaa ja hÀnellÀ oli Ronia kohtaan romanttisia tunteita. Joten ei hÀn minusta "ylittÀnyt itseÀÀn" sen suhteen, ettÀ olisi joustanut ulkonÀössÀ, koska hÀn tunsi vetoa Roniin. Roni ei ilmeisesti tuntenut juuri vetoa Tanjaan, minkÀs sille voi.
TekopyhÀÀ on sekin, ettÀ moititaan Ronin pinnallisuutta ja samalla haukutaan, kuinka hÀn on itse ihan plösö ja kuinka Tanja on niin hyvÀnnÀköinen. SitÀ paitsi "löysÀ" Roni taitaa siis tykÀtÀ naisista, joilla myös on hieman rasvaa ja kurveja, joten eihÀn hÀn siis edes vaatinut itseÀÀn parempaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se paapomista, jos Roni ei olisi edes osallistunut koko ohjelmaan, ilman, ettÀ Àiti usutti..
Anteeksi, en ole tietoinen siitÀ kuinka Àiti on usuttanut. Mutta monesti varmaan joko sukulainen tai ystÀvÀ ehdottaa ohjelmiin osallistumista ja joskus tuo "usuttaminen" on vitsaillen sanottu. Mutta Roni vaikuttaa itsenÀiseksi kasvatetulta mieheltÀ, ei paapotulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂrsyttÀÀ nÀÀ ihmiset jotka ei osaa lukee niitĂ€ uutisia vaan lukee vain otsikot. Se haastattelu siellĂ€ mökillĂ€ vaikutti vĂ€hĂ€n epĂ€aidolta. HeidĂ€t oltiin siihen varmaan vain kĂ€sketty ja sanottu ettĂ€ puhukaa. http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artâŠ
Vierailija kirjoitti:
Jounin ja Marin suhde ei toiminut, koska Jounilla oli erektio-ongelmia joihin ei halunnut apua ja tÀmÀ ei Marille ollut ok. Tieto saatu lÀhipiiristÀ.
LĂ€hipiiri tarkoitti reaktio-ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
EnkÀ ymmÀrrÀ tuota Tanjan palvomista.
Joissakin ihmisissÀ herÀttÀÀ myötÀtuntoa, jos jotain nÀytetÀÀn kohdeltavan huonosti. SiltÀhÀn se tÀssÀ tuotannossa nÀytti, ettÀ Roni pahoitti Tanjan mielen moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, en ole tietoinen siitÀ kuinka Àiti on usuttanut. Mutta monesti varmaan joko sukulainen tai ystÀvÀ ehdottaa ohjelmiin osallistumista ja joskus tuo "usuttaminen" on vitsaillen sanottu. Mutta Roni vaikuttaa itsenÀiseksi kasvatetulta mieheltÀ, ei paapotulta.
Minusta on kyllÀ paapomista, jos vanhemmat yrittÀvÀt naittaa lapsiaan. Ei siinÀ mitÀÀn pahaa ole, varmasti Ronin Àitikin tarkoitti pelkkÀÀ hyvÀÀ,mutta onhan se sellaista ylihuolehtimista ja asioiden tekemistÀ toisen puolesta.
http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artâŠ
Tanja ja Roni ovat nyt sitten ainakin virallisesti laittaneet eron vireille.
Marista ja Jounista ei tietoa.. Eli romantikko voi vielÀ toivoa, ettÀ tÀn kauden yllÀtykset jatkuis <3
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka Roni ei ehkÀ ollut niin timmi mihin Tanja on tottunut, niin kyllÀ sen huomasi, ettÀ Ronin olemus miellytti Tanjaa ja hÀnellÀ oli Ronia kohtaan romanttisia tunteita.
Minulle jÀi ihan mysteeriksi, tunsiko Tanja jotain fyysistÀ vetoa Ronia kohtaan vai ei. Maikkarin jutun mukaan Tanja olisi hÀÀpÀivÀstÀ kommentoinut, ettÀ "Olin todella huojentunut ja tyytyvÀinen, sillÀ Roni oli pitkÀ ja karismaattinen ja kasvonpiirteiltÀÀn komea mies. HÀn oli juuri se, ketÀ olin sinne toivonutkin. ", sitten kuitenkin "En alussa tuntenut Ronia kohtaan fyysistÀ vetovoimaa". Ja seuraavaksi "Kun ihastuin Roniin ihmisenÀ, tuntui, ettÀ koko hÀnen ulkoinen olemus muuttui samalla". Ota tuosta nyt selvÀÀ!
http://m.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artikâŠ
Miksi kÀrsivÀ pettymystÀÀn? Kun voi ottaa sen vaimon ja tutustua hÀneen rauhassa?
KyllÀ ero tunteidensÀÀtelyssÀ on noilla melko suuri: toinen sylkee kaiken ulos ennen kuin edes kunnolla aivojaan kÀyttÀÀ, toinen harkitsee ja hillitsee loukkaantuu ja vetÀytyy. Tanja puhui siitÀ kuinka on oppinut paljon ohjelmassa, ja aidosti siltÀ vaikutti. Marilla taitaa nuo ongelmat olla syvemmÀllÀ, niitÀ ei taideta muutamalla terapiaistunnolla korjata.